[XOne] zo. 22 & ma 23 dec groningen xbox/pc lanparty

Discussie in 'Games' gestart door cowboyNeal, 25 okt 2002.

1. cowboyNeal

cowboyNeal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor full exposure maar ff een nieuwe thread

Northwar gaat voor de 5e keer een Lanparty organiseren.
    Gehouden op zo. 22 en ma 23 decmber in de Simplon te Groningen. En kunnen ongeveer 175 gamers zich 36 uur non-stop uitleven. Voorgaande LANs waren beperkt tot de PC gamers maar nu is er ook ruimte voor 30 XBoxers.

- Kosten
    Entree bij vooraf betaling is 18 euro, aan de deur 20 euro.
    Clans kunnen korting krijgen (neem contact op met Northwar organisatie) net als de XBoxers korting kunnen krijgen. (meer hier over op de site)

- Netwerk
    Met het netwerk heeft Northwar in de voorgaande lanparties een goede reputatie opgebouwd en ook dit keer zal niets aan het toeval overgelaten worden. Voor Northwar 5 zal de sponsor VERTIS een 100Mbit geswitched netwerk verzorgen.

- Wat kan je verder verwachten
    Diverse compo's zoals quake, UT, MOH en Battlefield. Naast de gaming competities wordt de technische kennis en vindingrijkheid van de deelnemer getest in een Build the Beast competitie.

-Xbox
    Omdat northwar bekent staat als een gaming lan zijn dit maal ook de console gamers welkom. Xbox gamers kunnen de XBox aansluiten op het netwerk en diverse games spelen. Dit is nog niet vaak gedaan maar gezien het groeiend aantal console gamers en de mogelijkheden waarover de Xbox beschikt is het interessant om ook deze groep fanatieke gamers op northwar te ontvangen.

- haal en breng service
    Mocht je problemen hebben met het vervoer en woon je op een rdelijke afstand van groningen dan kan je contact op nemen met de organisatie en wordt je opgehaald en thuisgebracht.

voor meer info:-
    northwar

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Xboxworld.nl is zelf ook bezig met een Xbox LAN alleen zitten nogal met het TV probleem. Hoe hebben jullie dat geregeld? Staan daar 30 TV's of zullen die zelf meegenomen moeten worden?

3. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Wat neem je mee.
    - XBox
    - Controller(s)
    - Straight UTP kabel
    - TV (alles moet wel op 1m2 passen)
    - Games

Zelf je tv meenemen dus. beetje jammer maar ja als je achter je pc wilt zitte moet je natuurlijk ook je monitor meenemen:D

Als ik heen ga moet ik maar wat andere mensen meenemen (1 waarschijnlijk k heb 2 controllers)

tis natuurlijk onmogelijk om ook met je pc te gamen:mad:

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  4. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    het is jammer dat je zo ver weg woont anders had ik wel zin:)

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk hier is dat mogelijk, 30 man, maar als wij een grote LAN willen organiseren met zeg maar 150 man vraag ik me af of er 150 man zijn die hun TV willen, kunnen en mogen verslepen richting een bepaald punt in Nederland.

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    doe eens een poll zou ik zeggen.

7. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, als jullie ook een lan gaan organiseren moet je eigenlijk tv kunnen huren ofzo want anders is het bijna onmogelijk (voor de meenste minderjarigen including me) om een xbox met games etc. en dan nog een tv bijv in de trein mee te nemen.

Wat voorn datum/maand hadden jullie voor deze lan gedacht???

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ligt aan de vorderingen... TV probleem is op het moment nog het grootst eigenlijk. TV's huren is niet echt goedkoop :D

9. cowboyNeal

cowboyNeal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn bezig om voor de tv's wat sponsoring te regelen, er is wel een beamer in de xbox zaal.

Verder wordt er gebruik gemaakt van podium delen (prakken) deze zijn groot genoeg om tv's op te stallen.

Maar als je op je pc gaat spelen heb je meer zooi mee als dat je alleen xbox en tv mee moet nemen. En het is dus wel mogelijk om tv en xbox mee te nemen.

10. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien kun je een of andere sponsor opzoeken (zal wel niet gemakkelijk zijn) of gewoon de deelnemers dat laten betalen.

las dit net op hun forum:

Mmm....hopelijk zijn ze al wat wijzer geworden.....

11. cowboyNeal

cowboyNeal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar opzich valt het toch wel mee, je hebt omgeveer 10 tv's om 30 man te laten spelen (heb je nog overhead ook)

dat moet haal baar zijn,
    en als je een beetje in de buurt van groningen woont dan kan je dus gebruik maken van de haal en breng service.. hoe je ook niet met je breedbeel in de trein (*grin*) :)

12. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    ja, dat is ook wel haalbaar maar waar we het over hadden was over een andere lan (alleen voor xboxen neem ik aan) ergens in het land, kijk dan kan je moeilijk je spul het halve land door slepen

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    En een beetje TV is toch listiger mee te nemen dan een PC kast en monitor.

14. Tha Mike

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, mijn 37centimentertje is niet echt moeilijk:r

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn eigen spullen meenemen en daarnaast ook nog eens 20 euro entree:r

Dan ga ik liever naar een game café toe of naar wat kleinere prive lan's]:-

16. Bas

Bas Know one knows!!!

Leuk Bevonden:
    0
    lan via xbox world

Ik heb nu al een aantal lan party's georganiseerd zeeer cool. Maar als jullie dit zelf nou eens doen waar wil je dat organiseren ik il natuurlijk mee doen en nog ongeveer 12 anderen, ik hoop dat jullie het plan doorzetten en ergens in de buurt van Limburg willen doen.

ik heb gemaild met micr soft, als je entre vraagt willen deze jullie sponsoren volgens mij met controllers en games.

gr's Bas allias Covanant

17. Xstyle

Xstyle Guest

Word er dan nooiteen LAN-Party georganiseerd in de buurt van Rotterdam:confused:

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Paar weken geleden was er een lan in Den Haag
    zie http://xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=6977&pagenumber=7

Over iets 2 weken is er weer eentje
    zie http://xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=9463

bovendien is er een gamecafé in Rotterdam wat ook erg gezellig is zie http://xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=2590

Wat kan je toch veel bereiken met een beetje zoeken:+

19. cowboyNeal

cowboyNeal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het midden en zuiden van het land worden er veel meer LANparties georganiseerd. Dus 'k zou zeggen kijk eens rond desnoods op lan.pagina.nl (bestaat ongetwijfeld ook nog)
    en anders kom je toch naar goningen ? :D

20. Xstyle

Xstyle Guest

Dat zou ik best wel willen maaruhhh ikzlef ben 14 snappie;)

Deel Deze Pagina