Normaal gesproken koop ik alleen maar games voor mijn xbox die online mogenlijkheden hebben, omdat ik dan alleen 50/60 euro over heb voor een spelaangezien je dan een lange(re) speelduur hebt. Maar aangezien er nu niets leuks voor Live! is wilde ik voor de vakantie een game kopen. Waar is GTA San andreas het goedkoopst te krijgen?
Bij alphen aan de rijn kost ie bij de media markt 39.99 pas geleden was een openingszaak dus... t zelfde geld voor jade empire
Openingsacties van MM duren, als ik het goed heb een week, soms zelfs een dag, dus als het een tijdje geleden is, zal ie wel weer 'gewoon' €45 kosten.
Haha missgien wel jah... srry... maar het was afgelopen week en duurde een week. :d Ik weet niet meer of het nu nog zo is, maar aangezien hij uit Helmond komt heeft ie er weinig aan... Kijk ik woon in kutgat dat is veel dichterbij.
Hm ik heb vanmiddag gekeken bij Media Markt in Den Haag. Wat schiep mijn verbazing? WAAR WAS DE GAME-AFDELING? Misschien ligt het aan mij, ben nog nooit in die MM geweest en ben nogal een lousy zoeker maar volgens mij was het er echt niet. GTA;SA was daar namelijk voor €39,99, stond op een reclamebord buiten die winkel. Best lijp, maja ik had haast en het was erg druk; had geen zin om het aan zo'n Barrie te vragen ander keertje wel.
Ben nog nooit bij de Medi Markt in Den Haag geweest maar de meeste MM's hebben 2 verdiepingen edit//Bedenk me net dat ik toch wel in Den Haag bij de MM geweest ben en die heeft volgens mij zelfs 3 verdiepingen
@Wessiej! Haha dan zat ik verkeert! Ik kwam dus waarschijnlijk op de middelste binnen (kan dat) en dan had je er daar nog 1 daar beneden gekunt?
Jep. Wel onhandig dat je dat niet zag . Grote lift+Trap. En alle kinderen die als een speer naar beneden rennen -_-.