Zo, de credits rollen nu over mijn scherm. Ik ben net klaar met de laatste kudos challenge, arcade race had ik namelijk gelijk na quick race gehaald, en als laatste deed ik dus de kudos challenge. Hmm, was wel een pittig spelletje Vaak omdat er staat dat je een X aantal kudos kan halen in een level wat onmogelijk lijkt, blijf je het proberen tot je het idd haalt, werkt verslavend Enige wat er nu nog ontbreekt is de F50, en nog een paar skins, de races zullen nu wel makkelijker te verbeteren te zijn dankzij de snellere wagens die ik nu heb. Hmm ik hoorde dat als je hem uitspeelde dat je dan de speciale skins erbij kreeg, de rally skins enzo. Maar die staan nog locked, hmm minder.
ja , hoe krijg je die special skins die je bij bepaalde auto's hebt ? je moet zeker weer 40 uur gamen "You've played for over 40 hours , there are new car skins available "
echt vaag, ik lees op het teamxbox forum dat je dan nog een level 13 erbij krijgt maar ik zie nix, 12 is echt de laatste bij mij en die gast zegt dat als je die haalt dat je dan de skins krijgt, hmm wel leuk maar hoe kom ik dan in level 13 Die bedoelde je ook zeker kobold? hmm ik zie het nergens Of bedoel je medal pursuit, nee die heb ik niet compleet, maar die gast die dat zei over een level 13 heeft dat ook niet compleet. hmmz
En ik heb hem denk ik volgende week uitgespeeld, ik heb nu bijna 150000 kudos, dus bijna die ornaje porsche. BTW gefeliciteerd, vol;gens mij ben je de eerste!
Nou het ging best hard, woensdag had ik nog 65.000 kudos, en 2 dagen later 130.000, ff veel gespeeld en toen kreeg je die +6000 kudos races als je eerste werd, dus dat tikte lekker snel aan voor de 150.000 Ik zit nu op 158677 kudos.
Ik zit nog op de 16000 kudos Heb vooral in het begin wat time attacks gedaan (om te wennen) en daar krijg je geen kudos voor. Dus ik heb nog wel ff te gaan, maar vind het nog steeds een leuke game en hoop toch ook wel aan die 150.000 kudos te komen
ahum ik had hem al uit. Moet alleen nog de f50 en de extra levels (moet eerst nog halen) en ik wil ook die xtra skins maar die lukken ook niet
IK vind dat je PGR pas hebt uitgespeeld als je alles op goud hebt, alle autos, alle skins, alle banen.
nee dan heb je hem 100% uitgespeeld mja ik heb alles gehaald wat er te halen valt, en nu ga ik natuurlijk alles proberen te verbeteren, maar ik wist niet af van level 13 kudos challenge tot nu ga ik dan maar proberen te halen, moet ik het eerst unlocken
hehe ja ik ben ook nog wel effe zoet met het spel Maar gewoon, alle races heb ik af (uitzondering van level13, daar wist ik nix van toen ik het postte)
Ik ben nu weer ff de oude races aan het doen, degene die ik nog niet op goud had, nu n eitje met mn GT2. de GT2 is niet echt een instant-kudos auto, zoals de Exige ofzo, maar door zijn snelheid stabiliteit en toch ook ehm tsja het beetje wegslippen na een bocht kan je lekkere combos scoren, en hij rijd hard ps ; Iemand die n beetje goed kan PGRen die met mij samen een 'Hoe raap ik Kudos bijelkaar' artikeltje wil maken?