de beste game die ik ooit heb gespeeld naast warcraft deel 1, geloof het of niet, maar het is worms armageddon(online, singleplayer is geen ruk aan).
online heb je allemaal vage soorten games:
roperace- moet met het touw door gangen en over water heen racen
proper- in 15 sec met behulp van touw een health krat pakken en de tegenstander aanvallen met bazook granade of mijn, en als je de mijn bv niet op het hoofd van de worm gooit verwijnt de mijn in water
roper- zelfde als proper alleen geen wd(weapon drown) dus de wapens vergaan niet in het water)
shopper - in 15 20 30 of 45 seconden een krat pakken met een wapen met behulp van touw en met dat wapen de tegenstander aanvallen
bng- het traditionelen bazooka en granade, je hebt 1 of 2 wormen die niet kunnen lopen en je hebt alleen een bazook en granade en een paar teleports(voor als je op een vage plek kom waar je niks kan). en vijand afmaken met bazook en granade
fort- de gametype die inmiddels in worms world party is toegevoegd maar nog niet in worms armageddon officieel zit, maar online wel, 2 kastelen of eilanden en 2 teams die elkaar moeten mollen en niet op andermans terrein mogen komen
verder nog t17, wascar, chamber shopper, longbow contest, warmer, en nog meer
dat is echt fun, ik speel worms armageddon nu al 10 maand non stop, en in de tijd heb ik nog nooit een ander spel aangeraakt, alleen maar worms
o ja, en btw, ik ben nu een professionele wormer, ik kan inlaws, shadows, dragons, warlocks, wizards, kicks, outlaws, spikes, mexi's(dat zijn dingen die je niet zult leren als je singleplayer speelt. online spelen met het touw gaat echt razend snel, als je wormen door de lucht zie vliegen met behulp van touw, kan het framerate van de game het niet bijhouden
Laatst bewerkt: 8 feb 2002