Beste xbw'ers, Ik vind dat de zoekfunctie op het forum soms een beetje irritant is. Wanneer ik bijvoorbeeld op xbox 2 zoek dan komt de melding: The search term you specified (2) is under the minimum word length ( and therefore will not be found. Please make this term longer. If this term contains a wildcard, please make this term more specific. Soms zoek ik iets en moet ik mijn zoek term aanpassen terwijl dat niet kan, en als gevolg krijg ik dan te veel resultaten. Vinden jullie dat deze beperking eraf moet? Laat het ff weten.
Ja, heb ik ook wel is last van, is erg vervelend. Ik wou een keer naar ip zoeken maar dat werkt dus ook niet... Ik ben het idd met je eens.
Nou, ik weet zeker dat jij als je op 2 zoekt, je nog VEEL meer resultaten krijgt waardoor je never nooit vind wat je zoekt
Zeer zeker wel. Dat soort getallen en kleine woorden komen zovaak voor, dat je geheid een timeout krijgt. Oftewel: de database kan zulke zoekresultaten niet aan. Probeer maar eens te zoeken op bijvoorbeeld iets als "xbox spel. Als je al resultaat krijgt, duurt dat verschrikkelijk lang, omdat het gewoon zovaak voorkomt. 3 letters als minimum is dus puur noodzaak eigenlijk.
werkt quotes niet? "xbox 2" dan neemt ie t letterlijk en zijn t dus eigenlijk 6 chars. edit: hmm dat werkt dus ook niet
Vaak kun je met wildcards vaak wel vinden wat je zoekt. Voor degenen die niet weten wat wildcards zijn: Als je bijvoorbeeld zoekt op *spel, krijg je ook resultaten als computerspel, topspel of platformspel. Zoeken op spel* geeft bijvoorbeeld als resultaten spellen, spelcomputer of spelling. Sterretjes aan beide kanten kan natuurlijk ook. Gebruik het zelf zeer vaak bij het zoeken, en geeft bijna altijd wel wat je zoekt.
Ja, op google heb je ook wildcarts zoals +woord -> betekent dat woord erbij -woord -> betekent dat woord er niet bij "woord woord woord" -> Die combinatie van woorden en niet anders. Woord* -> Het woord begint met woord *woord -> het woord eindigt met woord ext.
ik vind het idd ook aardig irritant. Neem nou Unreal championship 2. Wou ik laatst info over zoeken, kon dat niet. Moet ik dus alle posts over UC door gaan spitten om wat over UC2:TLC te vinden