Zoekopdracht binnen een topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Rego, 11 jul 2003.

1. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mogguh,
    Ik vroeg me af of het niet makkelijk was om binnen een bepaald topic ook een zoekopdracht kan doen. Dat je dus binnen een topic naar een bepaald woord zoekt en dat hij daarna daar meteen heen gaat. Want ik zoek nu bijvoorbeeld iets van Morrowind wat ergens in dat topic moet staan, hij geeft het ook aan bij de zoek opdracht maar dan kan ik nog alle pagina's gaan doorspitten. Het zou dus wel handig zijn als je meteen naar het gezochte woord kan springen in plaats van het alleen maar aan te geven.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm het liefst zeggen we geen 3 en komt in in één zin maar helaas; vBulletin 3.0 heeft die functie wel. Die ondergaat nu laatste beta periodes en zodra de echte release build klaar is gaan wij hem ook gebruiken.

3. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    okay, das dan geregeld :p. Bedankt voor het snelle antwoord.

4. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Yep, we willen vB3 en XBWv3 met elkaar releasen

5. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CTRL + F biedt ook uitkomst :).

6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is nou weer jammer dat ik nergens kan vinden wanneer vbulletin 3.0 uitkomt.

1 ding hoop ik in ieder geval van xbw3.0 en dat is dat het niet gaat lijken op teamxbox.com. Die site is meer graphics dan nieuws man. tssz, vroeger was die site nog cool maar de graphics zijn echt gaan overheersen.

7. twist

twist Guest

Vind ik juist wel vet :eek:
    het enige probleem met teamxbox is dat het te onoverzichtelijk is, je kunt best wel een site maken met veel grafische dingen eraan die toch ook mooi is :+

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat alleen per pagina en moet je dus zoals ik al zei langs elke pagina van dat topic en dat wil ff duren bij bijv. de ubergrote morrowind thread.

Deel Deze Pagina