Mijn suggestie voor Xboxworld.nl is het volgende: Als je naar games gaat en je wilt een game zoeken, is het moeilijk om 360 games te onderscheiden van Xbox games. Eronder kan je preciezer zoeken door verschillende dingen af te laten vallen tijdens het zoeken, maar je kan nergens kiezen of het een 360 of een normale Xbox game is. Als die optie erbij zou komen kan je bijv alle 360 games van de normale Xbox games filteren en is het wat makkelijker zoeken!
Ook zou het handig zijn, dat het veranderd in plaats van zoeken naar een woord die ooit eens in een tread is behaldeld, alleen zoekt naar een woord dat in de titel van de tread word gebruikt. Nu krijg ik als ik naar ninja gaiden zoek allemaal prut, allemaal opsomtopics over beste games enz enz.. greetz wooly
Maar de thread ging over de zoekfunctie van Xboxworld zelf of ze daar een optie in wouden bouwen dat je Xbox 360 games, of Xbox games kon aanklikken. Kobold zei dat 'ie eraan kwam, dus deze kan op slot modjes!
Ik vin wel dat de zoekfuncties verbeterd moeten worden, zocht laatst naar Far Cry instincts kreeg k allerlei games maar Far Cry zat er niet bij. Dus ik zoek op de ontwikkelaar, de uitgever, maar nee hoor. Helemaal niks.