Zou het niet dope zijn als Microsoft Gamertag shirtjes/sweaters zou gaan verkopen? (jij geeft je gamertag op en zei drukken dat voor je op een live shirt,trui, hoodie of whatever) Stel je loopt op straat en je ziet ineens degene die je de vorige dag helemaal zoek gereden hebt met GP (ik zou meteen wazzup zeggen ) Is niet alleen leuk maar lijkt me ook een goeie reclamestunt btw wat denken jullie?
Is zeker wel tof.. Maar als je 'm zo graag wilt kan je 'm toch zelf laten drukken ? Maar als ze exclusive goeie kwaliteit shirtjes kunnen maken waar me naam gestikt in zou staan dan zou ik er zeker 1 gaan halen Ze moeten er ook het serial nr. van me Xbox bijzetten dan Staat ook leuk onder je nick
dat zou wel heel cool zijn ja!! ik zou er zeker een gaan halen!! ....als ik xbox live had...... maar dat komt nog wel! EDIT is er niet iemand actief op dit forum die dit soort ideetjes kan doorspelen naar een of andere hoog geplaatste of invloedrijke pief van Microsoft?!?!?
Gelieve je reactie te beargumenteren, niet loze reacties plaatsen van: JA GAAF MAN ! En zeker niet off-topic gaan... DankUwel
HAHA, dan geef je dus gewoon toe dat je een gigantische nerd bent. Zullen de vrouwen leuk vinden, hahahaha kom op zeg, dat is best triest
Hmz...nerd omdat je games speelt? of de vrouwen het leuk vinden boeit me trouwens niet...ik heb al een vriendin
Ik ga echt niet met een xbox shirt over straat lopen. Dat staat gewoon te nerdig(?). Dus het lijkt mij niet zo een goed idee. PS Ik zeg dus niet dat gamers nerds zijn. De tijd van die stigmatisatie zijn we allang voorbij. Maar om in zo een shirt te lopen is voor mij net iets te veel van het goede.
Deze discussie word wel vaker gehouden. Daar heeft gewoon iedereen eigen meningen over. Maar het idee is goed!! Bij Cu2 kan je dit ook doen, t-shirts, petten, truien!!
ik vind het op zich wel een goed idee maar ik zou er niet zelf mee gaan rondlopen, nog niet misschien je bent dan mischien geen nerd in de zin van nerd maar zo word je dan wel genoemd, snappie?
Mwha ik zou er niet mee over straat gaan maar om lekker in spelen en te slapen is leuk. Kun je nog ff in je bed nadenken hoe je dag ook al weer was op xbox live. Ik zou er dan ook wel eentje halen denk ik.
WRONG!!! Op het netwerk van sony mag iedere spellenmaker zelf zijn kosten in rekening brengen. Helaas word dit nog altijd steeds gedaan met de Credit Card, kijk maar naar Everquest, Anarchy online, Ultima online. Deze spellen hebben allemaal Credit cards nodig. Dit komt omdat het een veilige manier van betalen is en het is een heel gebruikelijk betaalmiddel in elk ander land als Nederland (hiermee lopen we zo ontiegelijk achter).
Zo'n shirtje of dingetje om in je auto te hangen, als je al een auto hebt... Of een grote bumpersticker. Lijkt me wel gaaf. Maar dat zal wel duur worden Microsoft kennende...
Op een xbl party of op een lan-party met xboxen is dat mssn wel leuk ja, maar daar ga je nu toch niet mee op straat lopen Een pet lijkt me dan een beter idee, dat staat niet zo freaky
Gamertags op t-shirts/goodie's. Best cool eigenlijk Loop je rond op $naamgrootgamingevent met je coolo Live shirt met Gamertag en kan je zomaar worden aangesproken door iedereen die je kent. Gaat alleen klauwen met geld kosten en daarom misschien niet heeel interessant voor Microsoft. Gewoon lekker uitbesteden, kan je zien als marketing natuurlijk (nee, is het gewoon).
Alsof lopen in een gamecube t-shirt met een aap van monkeyball niet nerdig is. Trouwens 80 % van de mensen op straat weten niet eens wat een xbox is. Zo'n oud vrouwtje zal zeker denken een xbox is dat een nieuwe koffiezetaparaat ofzo? Know what mean.
Tja als er al ooit zo'n t-shirt of wat dan ook op de markt zou komen op aanvraag zouden ze -microsoft kennende- wel weer tegen een belachelijke prijs verkocht worden. Het lijkt me wel een leuk id, maar dat zal toch niks worden.