Zou ik hem reserveren

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door simmertje, 21 feb 2002.

1. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje zou ik een xbox reserveren???
    Of zou ik er mee wachten.

nou mzzl en ff iets tegen degene die mij een waarschuwing heeft gegeven. IK DEED NIKS VERKEERD HOOR HET WAS GEWOON EEN MENING MZZZZZZZZZZZZZZZLLLLLLLLLL

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    we houden gewoon niet van dat soort topics, sorry.

Ik dacht dat hier al n topic over was vandaag.. hmm kan hem nie meer terugvinden, maar je bent wat onduidelijik, om welke reden twijfel je? Omdat je misschien denk dat de Xbox nog wel voorradig zal zijn op 14 maart of omdat je nog nit weet of je wel n XBox wilt hebben?

3. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde of ik hem zou reserveren of gewoon niet reserveren en kijken of hij 14 maart nog in de winkels ligt.

4. clusterzwet

clusterzwet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem zeker wil moet je em gewoon reserveren lijkt mij

5. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of reserveren echt nodig zal zijn, ws. zijn er genoeg xboxen voorradig, tegen de huidige verkoopprijs zal het echt niet zo'n storm lopen.
    Ja, ik vind nog steeds dqat voor de launch de prijs omlaag moet, zal ws. toch niet gebeuren en ik ga er gewoon op launchday 479,00 euro voor neerleggen want ik moet hem gewoon hebben met joypad, dvdkit, advanced kabel, Halo en Project Gotham o ja en optisch kabeltje.Tsja en zo is onze bill weer ongeveer € 700,00 rijker. Voor de meeste mensen is dat net een beetje te veel geld. En daarmee zeg ik niet wat ben ik rijk, daarmee bedoel ik wat ben ik toch een idioot en game verslaafde dat ik mijn zuur verdiende geld uitgeef.
    It better be worth it!

6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van plan hem meteen op de launchday te kopen.
    Maar ik ben er nog niet uit welk spel ik nou moet kiezen.

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bel soms Mediamarkt hier enneh..... sorry voor het slechte nieuws maar elke keer als ik vraag hoe het met de xdozen staat wordt mij verteld dat ik geen haast hoef te maken. Ik ga hem nog wel reserveren denk, moet ik er toevallig langslopen. Maar ook hier dus nog geen duizenden bestellingen, helaas.
    Denk weer wel dat het toch een klapperconsole wordt, zeker als mensen hem bij kennissen zien spelen!:9
    We merken het wel.

8. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu voorlopig ff gereserveerd bij bartsmit:p

Deel Deze Pagina