PRO EVOLUTION SOCCER 2 WWE SMACKDOWN SHUT YOUR MOUTH FINAL FANTASY SERIES GRAND THEFT AUTO (vice city) RATCHET & CLANK en nog een paar andere exclusive games voor ps2
Voor games als Final Fantasy en Kingdom Hearts.. zou ik wel een PS2 willen kopen... (als k het geld had)
Ratchet & Clank - jazeker De rest... nee dank je. Ik bovengenoemde game ook, ben bezig met de verkoop ervan. (ook met die van mijn Ps2) Helaas viel de playstation mij persoonlijk een beetje tegen. Ik heb FF7 tm 9 helemaal grijs gespeeld, op de PSX. Kocht mijn Ps2 juist omdat Final Fantasy 10 erop uitkwam, en op de een of andere reden viel deze zwaar tegen. Ik heb het 2.5 uur gespeeld, het ziet er ongelooflijk goed uit, maar kon mij niet boeien. Ratchet & Clank daarintegen is een ongelooflijk leuke platformachtige game, doorspekt met goede en af en toe wat lompe humor. Erg een aanrader.
maar eerst las ik dat pro evolution 3 multiplatform zou worden, duidelijk niet op xbox dus (zie m'n andere post in games chat ivm konami) --> excl. ps2 komt gta vice city wel op pc ?? --> excl. ps2 (denk ik ?) WWE smackdown xbox heeft enkel raw en die zuigt en raw twee komt pas over een jaar of zo vrees ik dus nog een excl. ps2 ratchet en clank, jak & daxter, maw alle sony games exclusief ps 2... ik vind xbox heel goed, maar deze games en nog paar andere rechtvaardigen toch aankoop ps2 ... en voor de xbox , tja... wat komt er nu uit in januari en maart ? niks op racing evoluzione na... er komen nog hoop goede games zoals brute force, ninja gaiden, tork, halo 2, fable, maar wanneer komen die ??? over minimum 6 maanden ... straks komen wel nog doa xv en ravenshield en dus racing ev. maar dat is het zowat denk ik....?
snel op uitgekeken? hahahah jij bent gek... had je alles gehaald? uitgespeeld? ik heb alle modes uitgespeeld.. dan krijg je een mode met oneindige devil trigger
Ik heb nu wel zo ongeveer uitgespeeld en de ps2 staat stof te vangen, denk er over om de ps2 te verkopen, ik speel het meeste op de xbox en gamecube
Voor deze titels zou ik een PS2 kopen (niet dat ik dat doe, we hebben hier al ee Xbox en Gamecube ) - Gran Turismo 3 - GTA 3/Vice City - PES2 Misschien ook nog voor WRC 2 en MGS 2
Nou, dit is precies de lijst waar ik een PS2 voor gehaald hebt en dit zijn dus ook de enige spellen die ik voor de PS2 heb... Toch vind ik GT3 niet zo speciaal; die speel ik eigenlijk nooit...