Modden? Dat mag toch niet op dit forum? Nee, modden d.m.v. chips zodat je 'back-ups' kunt afspelen is hier niet toegestaan. Maar we mogen het hier wel over case modding hebben, het aanpassen van je case van je xbox. Ik zal hier zo wat voorbeeld pics bij posten wat het precies is. En ik ben nu wel nieuwsgierig wie er hier wel en wie niet zijn xbox zou willen case modden, dus breng je stem nu uit! Ik heb mijn stem uitgebracht op 'Absoluut, ik heb er alleen de skills niet voor.' Er zwerven al een hoop pics op internet rond en daar zitten zeker een aantal coole bij die ik zeker zelf zou willen toepassen op mijn Xbox! Dit is een voorbeeld van een case mod: De mensen die stemmen op de onderste optie ben ik heel benieuwd naar hun argumentatie. Zou mooi zijn als je dat er gelijk even bij post.
Ik heb nu "Absoluut, alleen heb ik er de skills niet voor." maar mocht Piet Paulusma ooit een regenachtige vakantie voorstellen weet ik wat ik ga doen
Ik zou het zkr gedaan hebben als mijn garantie er niet door zou vervallen. Dus kan je dat niet eff als optie bij je poll zetten.
Raise the roof for Piet Paulusma. Ik ga hem zeker modden maar doe dat in de zomer vakantie als ik er alle tijd voor heb. Maar eerst ff flink wat info checken over het modden. Spuiten is makkie dat doe ik al (niet op een xdoos maar op andere plekken) maar nu nog die lampkes.........
nee dat is toch heel wat anders. Of je pas gaat experimenteren als je toch al geen garantie meer hebt of dat je wel zou experimenteren NU als je garantie er niet zou door vervallen afzender: Aap
weet er iemand meschien een goede site waar voorbilden staan van het xbox case modden? and meschien tutorials?
Ik denk dat als ik het doe, de garantie al wel moet zijn verlopen, en als ik het dan doe moet ik er nog wel de tijd voor hebben, of de zin, maar het lijkt me wel enorm vet zo`n gemodde xbox
wat maakt het nou uit of je je xbox nu molt met modden of als je garantie verlopen is. Je garantie is toch weg
Ik heb extra garantie gekocht (voor 5 jaar) dus ik zal het niet zo snel doen. Maar aan de andere kant ziet het er zeer vetjes uit.. Ik heb dus toch maar op de 4e gestemd.
Nou het gaat er niet om of ik hem mol, ik ga er namenlijk vanuit dat ik hem niet mol als ik hem mod (handig mol-mod). Het gaat erom dat als ie gemod is binnen je garantie periode en er gaat echt iets stuk je niks meer terug krijgt omdat je er aan geklooid hebt. Na de garantie periode moet je het toch zelf betalen gemod of niet... snappie
Ik doe 't aleen als ik tijd&geld&geduld te veel heb, dus misschien in een regenachtige herfstvakantie ofzow, als ik nog wa geld op me rekening heb staan wat ik makelijk kan missen. het is eigenlijk nutteloos, 't ziet er leuk uit, maar 't draait natuurlijk om de binnekant van de case.
ik denk niej dat ik het ga doen ik vin het zow best en je hebt ook zow iets wat je kan kopen online dat je back ups kan spelen en import dvd's dus.... ik kies voor die tweede als ik me ooit verveel en dan wel als me garantie is verlopen