Ik ga binnenkort een dolby setje aanschaffen en heb inmiddels al de advanced scart cable maar ik hoorde dat je niet elke set daarop kan aansluiten. Waar moet ik dan op letten?
dat je versterker dolby digital 5.1 ondersteunt, en vergeet niet een glasvezelkabeltje erbij te kopen.
je moet erop letten dat je versterker een optische ingang heeft, maar de meeste versterkers hebben dat wel maar ik zou voor de zekerheid controleren
voor ff 500 euro koop je een complete set van sony: de HTD DW 740 hier te vinden: http://www.sonystyle.com/home/item.jsp?hierc=9686x9811x9813&catid=&itemid=34772 die heb ik ook gekocht, en al is het niet echt de allerbeste kwaliteit, het is toch zeker echt goed (minder dan m'n vader z'n b&w speakers van 700 piek per stuk, maar ja, voor dat geld heb je dan ook super kwaliteit). ik ben er in ieder geval erg tevreden mee, en het is zeker beter dan zo'n crappy creative labs pc speaker setje. die gasten gebruiken gewoon karton en el cheapo plastic als hun tweaters om kosten te besparen, klinkt in het begin nog wel leuk, maar na een jaar gaat het kraken en vaag dopen, krijg je er spijt van. geef iets meer uit, koop wat leuks