ja kwete het mischien wel al 1000 x beantwoord maar ik kan het niet goed vindne -ik heb een pc met chello verbinding -als ik nou de kabel van mn internet uit mn pc haal en die in een hub steek -en die hub insteek waar ik die kabel van mn internet eruithaal -en dan een netwerk kabel van die hub naar mn xbox aanleg -dan moet ik toch gewoon online kunne met de benodigde software en wat kost een hub ongv.
PRECIES! Wel ff op juiste UTP kabeltjes letten(gewoon/cross). Kijk eens op marktplaats, worden aardig wat HUB's aangeboden.
geen idee waar het voor staat maar het is zon kastje waar allemaal netwerkkabels ingaan waar door je dus bv meerder computers aan het internet verbindne via 1 lijn of netwerkje dus ook de xbox (zie xbox zeg maar als een 2de pc) wat ik me trouwens afvraag waarom is er geen sticky thread waar in alles over xboxconnect word uitgelegd tutorial en zo
xboxconnect via breedband je moet een router hebben of een 2e nic (netwerkkaart) om de xbox aan te sluiten. Via een hub werkt dat niet omdat een hub niet gemaakt is voor internet te delen. Een hub kun je vergelijken met een token-ring netwerk. Niet intelligent en langzaam. Dus je lost dat op door een netwerkkaart (+- €10) in je pc te plukken of door een router (€89) aan te schaffen.