Ik heb gezocht, maar kon geen topic vinden. Als hij er wel is mogen de modjes hem samenvoegen Heeft er al iemand ervaring met het kijken/huren van video's via Zune op xbox live?
Zune werd/wordt deels besproken in het New Xbox Experience [Deel 2] topic, maar de algemene thread is normaal hier, [ZUNE in Nederland] Microsoft start verhuur HD-films in Nederland, te vinden. Dat centrale topic was echter al een beetje weggezakt in de old-thread catacomben van XBW lijkt het. Maar wat wil je juist weten? Het werkt op zich gewoon goed, het grootste probleem lijken veel mensen het gebrek aan ondertitels bij sommige films te vinden.
Thanks! Ik las verhalen van haperende films omdat de verbinding niet goed was. Ook vraag ik me af of ik via mijn component kabel (ja ja, ouwe xbox360 zonder hdmi) ook hd films kan afspelen? HD is 1080p, maar het hoogst haalbare met mijn component kabeltje is 1080i. Zorgt dat voor problemen?
Is normaal geen probleem, trouwens 720p is eigenlijk ook gewoon perfect, en het kwaliteitsverschil zie je echt niet zomaar. De verbinding, ja wat zijn je provider snelheden, en werk je m.b.v. ethernetkabel of wireless? Normaal als je niet te veel netwerk/inetverkeer tegelijkertijd hebt zou dat niet echt een probleem mogen zijn.
20mbit p/s en hij zit met een draadje aan m'n modem. Dus dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn. ff het forum doorsnuffelen om goedkope microsoft punten te zoeken (el cheapo)
Daar kan je naar hartelust snuffelen, de helft van de tijd gaat het daar meestal over el cheapo MS points of Gold kaarten: [Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3]