[XOne] Zune en video on demand

Discussie in 'Games' gestart door pkager, 25 jan 2010.

1. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gezocht, maar kon geen topic vinden. Als hij er wel is mogen de modjes hem samenvoegen :thumbs:

Heeft er al iemand ervaring met het kijken/huren van video's via Zune op xbox live?

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  3. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks!

Ik las verhalen van haperende films omdat de verbinding niet goed was. Ook vraag ik me af of ik via mijn component kabel (ja ja, ouwe xbox360 zonder hdmi) ook hd films kan afspelen? HD is 1080p, maar het hoogst haalbare met mijn component kabeltje is 1080i. Zorgt dat voor problemen?

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is normaal geen probleem, trouwens 720p is eigenlijk ook gewoon perfect, en het kwaliteitsverschil zie je echt niet zomaar. De verbinding, ja wat zijn je provider snelheden, en werk je m.b.v. ethernetkabel of wireless?
    Normaal als je niet te veel netwerk/inetverkeer tegelijkertijd hebt zou dat niet echt een probleem mogen zijn.

5. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20mbit p/s en hij zit met een draadje aan m'n modem. Dus dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn.

ff het forum doorsnuffelen om goedkope microsoft punten te zoeken (el cheapo) :)

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21

Deel Deze Pagina