"Zwaar gewonden door explosie in Den Haag"

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BoNEz|NL, 28 jun 2003.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DEN HAAG - Door een gasexplosie in de Herman Costerstraat in Den Haag zijn zaterdagochtend tientallen mensen gewond geraakt. De explosie had plaats in een winkelpand waarin een slagerij en een kledingzaak zijn gevestigd. De gevels van de winkels zijn volledig vernield. Sommige slachtoffers zijn ernstig verbrand, meldde een woordvoerder van de Haagse brandweer.

Tientallen gewonden zijn inmiddels overgebracht naar het ziekenhuis. Zes personen zijn ernstig gewond en verkeren in levensgevaar. De brandweer vermoedt dat er nog mensen onder het puin liggen.

Het pand waar de explosie plaatshad, staat op instorten. Volgens een woordvoerder van de brandweer is niet alleen de voorgevel eruit geblazen, maar is ook de achtergevel zwaar beschadigd. De brandweer probeert het pand nu te stutten. Volgens ooggetuigen is de ravage enorm.

Burgemeester Deetman van Den Haag heeft inmiddels een bezoek gebracht aan de plek des onheils. De burgemeester is de nabijgelegen bibliotheek binnengegaan die is ingericht als opvang- en informatiecentrum. In de bibliotheek hebben zich voornamelijk familieleden van de gewonden verzameld. Veel mensen zijn emotioneel en vragen zich af hoe het met hun verwanten gaat.

-----------------------

Damn, heftig:{
    Straks om 13:00 een extra journaal.

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    HET WAS EEN TERRORISTISCH ACTIE DAT MOET HET WEL ZIJN!

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand een terroristische aanslag wilt plegen doet ie dat wel in een winkelcentrum......

4. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    dat soort dingen moet je niet zo snel concluderen

5. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ff op het nieuws kijken zo.

6. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm schilderswijk!! Rare plek voor een teroristische actie. Aangezien bijna 80 procent daar moslim is......

7. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat het op nederlanders gericht was misschien waren het nederlanders op moslims het zijn niet altijd moslims die terroristen zijn hoor.

8. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    neej, hallo wie zegt dat het om een terroristische aanslag gaat??
    jullie concluderen dat wel heel snel...misschien was het wel een gasexplosie of iets anders....

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat het om een terroristische aanslag gaat. Ik spreek het juist tegen.

10. Voor het grootste deel zijn het WEL moslims.

11. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom heeft iedereen het nu ineens weer over terrorisme? Er staat toch duidelijk dat het om een gasexplosie ging.

12. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, wat hebben die terrosisten hier te zoeken. Als ze iets willen dan pakken ze wel iets belangrijker. Het is gewoon een gasexplosie.

13. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is gewoon een gasexplosie. Ik heb het met eigen ogen gezien. Ongelofelijk. De hele voorgevel was weg en een hoop paniek. Binnen 3 mininuten was de halve haagsche politie korps op de plek des onheils. Ik hoop dat er geen doden zijn gevallen, maar dat denk ik haast wel. Aangezien het winkels waren. Iemand die nu nog denkt dat het een aanslag was is niet goed bij zijn hoofd. Er staat nu nog een wagen van Eneco.

14. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht*wel duidelijk dat je nog nooit in Den Haag bent geweest zeker niet dat deel...
    Een terrorist blaast iets op waar veel mensen komen rond dezelfde tijd om 10 uur s'morgens zijn er veel minder mensen dan s'middags...
    Als het een aanslag zou zijn zouden ze wel het stadhuis te pakken hebben genomen een flatgebouw of een winkelcenterum zoals die woonmal..
    Kortom een gaslek

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook een heeeel erg domme terrorist geweest zijn....

ok ik houd me commentaar wel voor me:D

16. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand heeft daar gewoon staan puffen...

17. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1

Als je geen normale reactie kan plaatsen, waarom ga je dan weer ontiegelijk dom reageren?!!

Naja, het boeit jullie natuurlijk toch niet, maar mijn vader is gewond geraakt met die explosie.......Dus houd die grappige (not!) reactie maar ff bij je.....

18. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Een opname van het progamma Explosief in Den Haag opnemen is nooit grappig

of is dit de verkeerde opmerking :p

Deel Deze Pagina