Zwaar over de garantie heen en Red ring of dead, Nieuwe kopen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door raiserfist, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb een Xbox 360 en deeze is kapot, ik weet haast zeker dat het aan die video kaart licht omdat hij voor hij Red ring of dead gaf vaak vast bonkte en dat het scherm helemaal blubering werd en soort van "Scheurde" (moeilijk uit te leggen) naar een tijdje kwam hij niet meer in-game en bonkte vast bij het begin scherm.

Nu geefd hij red ring of dead en ik kan goed al 2 jaar over mijn RRoD heen zijn, mijn MFR date is: 2007-08-21, maar dat is er een die ik ooit is toen is nieuw gekregen heb van MS toen hij 2-3jaar geleden ok kapot was gegaan. (haast zeker dat ie nieuw was, MFR date was niet meer dan 1 maand van toen ik hem kreeg van MS).

Ik ben vast beraden het te proberen, ik bedoel wat heb ik te verliezen?
    maar ik denk dat de kans klein is dat ik een gemaakte trug krijg.

wat zou ik doen als ik inderdaad geen nieuwe zou krijgen, nieuwe kopen? of op de computer gaan gamen?

Btw heb deze red ring of dead:

JA NEE

JA JA

Dankjewel alvast, Groetjes mij.

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Welkom op het forum,

Gelieve eerst te zoeken ipv een nieuw topic openen.. er zijn al diverse topics waar jouw vragen terecht kunnen, zoals hier: Problemen met de Xbox 360 topic.

3. raiserfist

raiserfist Aardappel

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt snap nou dat ik 89 euro kan betalen, dus koop ik maar een nieuwe arcade. een klein vraagje:

Kan je op een arcade een oude premium 20gb zetten, of moet je daar zon memory stick ofzow in doen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
    Je kan je HDD er gewoon op plaatsen, geen probleem.

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina