Zwart Wit Beeld Opeens!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BLACE, 15 jan 2005.

1. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Toen ik vanmorgen mijn xbox aanzette, kreeg ik alleen maar zwart/wit beeld, wat vreemd is want gisteravond deed ie het nog goed... nu heb ik de hele dag geprobeerd om het weer goed te krijgen maar alles bleef zwart en wit... tot ik hem zojuist weer opstartte en ie het weer deed!! Weet iemand hoe dit komt en hoe het te voorkomen is, want het is zwaar irritant als je geen rode van blauwe spartans kunt onderscheiden.

Alvast bedankt,
    BLACE

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    je hebt je xbox op ntsc gezet, of je tv op ntsc.

3. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    of je hebt je Xbox te lng aan laten staan heb het ook een keer gehad Xbox een nacht vergeten uit te zetten maar op pause dat spel werd waker wou verder een Zwart-Wit beeld dam dat was klote maar zet je Xbox een paar uur uit en hij deed het weer

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Zaten de kabeltjes wel goed vast?

5. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    afroma, je hebt dan geen goede xbox! mijne staat vaak dagen aan, nooit ergens last van!

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan ook aan de tv zelf liggen. Is het probleem er alleen als je op de XBOX speelt of ook als je hem op een ander kanaal hebt?

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je niet wakker wordt van die herrie die de xbox maakt :eek:

8. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook een keer gehad maar de andere xboxspellen deden nog wel gewoon met kleur na een uurtje deed ie t weer..

9. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er eigenlijk nog garantie op zitten want dan zou je ms kunnen bellen en ze je probleem kunnen voorleggen...

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ook als je geen garantie hebt kan je het probleem ze voorleggen hoor ;)

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in :D

12. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem alleen ik heb het altijd! Altijd als ik de xbox opstart is hij zwart-wit. Soms kan ik wel van zender verwisselen en dan is hij kleur maar dat helpt niet altijd.. Het kan misschien zijn dat het komt omdat ik een 50 Herz tv heb... Heeft iemand van jullie misschien een oplossing? Ik hoop het wel want ik ben het wel een keer zat in dat zwart wit spelen

13. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Aan die 50hz-tv ligt het iig niet. Ik heb het ook weleens gehad maar dan bij m'n playstation, toen lag het aan het snoer. Probeer het eens met een ander snoer dan dat je nu hebt. Misschien werkt het. Je kan het ook uitproberen door je xbox en tv aan te zetten en dan heen en weer de bewegen met de scart die in je tv zit, als het beeld dan verandert weet je waar het aan ligt...

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij zo'n probleem zou ik gewoon even de klantenservice van Xbox bellen. Die zijn bekender met dit soort problemen denk ik. En wees maar niet bang er zitten daar alleen hele begripvolle hulpzame mensen hoor ;).

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dat had volgens mij ook al iemand gedaan (kweet niet meer waar ik dat had gelezen maar toch :+ ) en toen wisten die lui daar bij ms het ook niet.
    Daar schiet je nou echt wat mee op |:-

16. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    anders moet je het eens proberen met een snoer van een vriend van je met een xbox.
    en jou snoer op zij xbox , dan weet je IIG of het nou wel of niet aan het snoer ligt.

17. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    als je één pagina terug had gekeken zie je dat dat al meerdere malen gezegd is... :D

Deel Deze Pagina