Zwarte balken een beetje jammer, koop je een full price game, en dan krijg je maar de helft Nu vraag ik me af, gaan toekomstige releases dit ook hebben? Anders gaat de 360 maar op Marktplaats.
Ja, dat hebben nu al meer games, en zullen er nog een heleboel krijgen. Met een breedbeeld TV is dit opgelost...
Als je de settings van je Xbox360 op PAL60 zet worden de balken al een stukje kleiner maar ze blijven op een normale TV altijd aanwezig. Bij Oblivion verdwijnen de balken wel als je de Xbox360 op PAL60 zet dus waarom ze bij BF2 wel moet blijven staan is mij een raadsel.
ik zet alle breedbeeld only games ook altijd gewoon op widescreen. geen problemen mee eigenlijk. mss als je het niet gewend bent ziet het er aan het begin wat vaag uit, maar je went er vanzelf aan en het is een stuk minder vervelend dan die balken.
Zal het zo dan maar is gaan testen, maar als je dat bij GRAW deed zag het er gewoon niet uit. Ik dacht dat het wel niet anders zou zijn bij BF.
vreemd, bij GRAW heb ik helemaal geen last van die balken. ik had het alleen bij PGR3 en nog 1 die ik ff niet meer weet.
Met een 4:3 TV met GRAW heb je als het goed is in de singleplayer last van 2 balken, maar in de multiplayer niet. Hier is trouwens de thread ervoor: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80365&highlight=zwarte balken