1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Casseira was prima vandaag. Rest heb je een punt. Maar je focust dan wel volledig op het negatieve imo... Kijk naar hoe heerlijk de jonge honden vandaag speelden en geniet zou ik zeggen. Tis niet in hun voordeel dat de reservespelers zich vandaag als lamme zoutzakken gedroegen. Er staan nu in Ajax 1 beter spelers, dus als ze zich niet in de basis willen vechten, soit, lekker laten gaan dan.
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nouri moet Ziyech gewoon vervangen tijdens de Africa Cup. Steekt er ook met kop en schouders bovenuit in de JL.

    Cerny mag wat mij betreft ook een kans krijgen. Onze vleugelspelers zijn veel te wisselvallig.
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Was sinds lange tijd onder de indruk van Feyenoord. Tuurlijk, het was Excelsior, maar 90 minuten lang de druk erop houden en op jacht blijven gaan naar de goals vond ik mooi om te zien. Zeker na de al gespeelde wedstrijden met Zorya, Ajax enz. Karsdorp, El Ahmadi en Toornstra erg goed.
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik vond de uitleg van Peter Bosz maar vaag over Nouri, dat hij het niet altijd liet zien, bijv tegen Volendam uit, er zijn volgens mij nog 10 spelers die daar verantwoordelijk voor zijn.
    Nouri is 8/10 belangrijk geweest in de wedstrijden in de JL.

    Bij het eerste in Ajax heb je bijvoorbeeld een Klaassen die het vaker niet dan wel laat zien, volgens Bosz is hij er dan niet klaar voor.
    Komt bij mij beetje over alsof Bosz wilt laten zien dat hij de baas is en bepaalt hoe het gaat..

    Vond Ajax B zeer goed spelen, en tuurlijk een 2de divisie team, maar toch erg knap dat het allemaal zo simpel ging.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Die Karsdorp ja, die verkeerd in de vorm van zijn leven. Beste speler in de Eredivisie momenteel.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik ben eigenlijk zeer benieuwd waarom een karsdorp volgens jou de beste speler in de eredivisie is.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou zeggen ahmadi, maar ben dan ook geen feyenoorder :+
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Noem een betere zou ik zeggen.

    @Maddmonkey speelt ook zeker weten lekker maar naar mijn mening is karsdorp dit seizoen completer in zijn verdedigende en aanvallende acties. Ben ook geen Feyenoorder maar zie niet in wat dat er mee te maken heeft.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    El Ahmadi bijvoorbeeld zoals Maddmonkey zegt, vind Ziyech er meer boven uit springen dan een Karsdorp.
    Nogmaals ben ik zeer benieuwd naar je redenen waarom een Karsdorp volgens jou de beste speler van de eredivisie is..

    Zelf vind ik El Ahmadi en Ziyech omdat ze beide een bepalende rol hebben in het team, als je ziet hoe El Ahmadi de leiders rol oppakt bij Feyenoord (omdat Opa Kuyt het niet meer aankan) en vooral veel verdedigend werk oplost voor Feyenoord is dat zeer knap, zit overal tussen en maakt ook aanvallend een uitstekende indruk met goals.

    Ziyech in mijn ogen is aanvallend heel bepalen bij Ajax, is bij 90% betrokken van de goals van Ajax, zorgt altijd voor gevaar en heeft aan een moment genoeg (zie Feyenoord - Ajax) dit soort momenten maken je een top voetballer.

    Dolberg en Karsdorp zijn wel de spelers in vorm, maar moeten beide nog wel even groeien voordat ze echt bepalend worden en zijn, Karsdorp is in mijn ogen nog veel te wild met zijn aanvallende ballen, bij Nederlands elftal bijvoorbeeld vond ik zijn voorzetten zeer matig, vooral tegen frankrijk kwamen alle ballen overal en nergens, dit valt mij vaker op bij Karsdorp dat die laatste pass gewoon niet goed genoeg is.
    Dat gaat denk ik ook wel beter worden, maar ook dat soort momenten bepalen of je gewoon echt een topper ben.
    Verdedigend is Karsdorp kwetsbaar, maar goed wij in Nederland kunnen maar weinig goede verdedigers opleiden dus dat is geen schande.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Karsdorp beste speler in de Eredivsie??!!?!
     
    L.A. en Cookie vinden dit leuk.
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    El Ghazi uit de A- selectie. Nouri bij de selectie...

    Benieuwd of Appie vandaag minuten gaat krijgen.
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Laatst bewerkt: 29 okt 2016
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Verschrikkelijke pijn aan mijn ogen.
    Elke Ajax speler is gewoon een onvoldoende...
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2016
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Saaie wedstrijd.

    Ben weer benieuwd naar Nouri en Cerny!
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ze lijken wel moe, vraag me af waarvan.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @Tyrant : Tevreden? :+ Ik wel in elk geval.
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    El Ahmadi en Ziyech zijn erg sterk inderdaad. Jammer van gisteren. Erg leuke pot die je naar je toe moet trekken na de 2-1. Voetbal je eindelijk een keer leuk voetbal, lever je punten in, volgende week maar weer kutten :+
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waarom krijgt Westermann überhaupt nog speeltijd? Start talent in de weg en kan er gewoon geen klote van
     
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Nouri is er niet bij en je wordt meteen voor lul gezet..
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Westermann is erbij en je wordt voor lul gezet :p twee fouten van de man met ervaring lol
     

Deel Deze Pagina