1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Geel of wit.
    Bij de arme.
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    zou beide ook ongelukkig zijn
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is er ongelukkig aan?
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    De kleur boeit niet. Het is uberhaupt een beetje gek dat je als nieuwe medewerker onderscheidt leert maken tussen bezoekers.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dus klantprofielen zijn überhaupt altijd ongelukkig?

    Whats next? Ongelukkig om te zeggen dat mannen vaker bier drinken? Ongelukkig dat mensen in West Nederland gemiddeld iets beter verdienen?

    Echt hoor. Die identiteitspolitiek ben ik zo zat :')
    Mad worden om demografische segmentatie lol.
     
    ColdzeroNL, Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.786
    Spijker en kop!
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Neu niet perse ongelukkig (dat heb ik toch niet gezegd??), maar ook niet erg zinvol. Een profiel van een man met dikke bierbuik die heineken drinkt en worst eet zou ik net zo gek vinden.

    Maar als je er voorstander van bent..mag je plaatselijke appie dan ook prijzen verhogen omdat je toevallig in een gebied woont waar mensen net iets meer verdienen?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dus klantsegmentatie is zinloos? Het is dom dat Heineken wilt weten hun gemiddelde klant is zodat ze daar goed op kunnen inspelen?

    Gaat ie wel?

    Nergens gezegd dat ik per se een grote voorstander ben, maar vindt de reacties nu weer zo tenenkrommend.

    En van wie zou dat niet mogen? Een bossche bol is ook wat vaker in de aanbieding in Brabant dan in Zeeland. Grolsch verkoopt beter in 't oosten dan in 't westen.
    Elk bedrijf hanteert variabele prijzen man, McDonald's voorop. Dat is inmiddels zo handig dat er een eigen BigMac index is. Die bonuskaart geeft je ook unieke kortingen. Etc etc

    Het is wel belangrijk om het goed te spelen, maar snap gewoon dat AH een kapitalistisch bedrijf is wat de klant zoveel mogelijk wil leegtrekken.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2018
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Geel omdat dezelfde reden als de donkere moeder met kinderen, wit omdat het dan wel erg monotoon wordt
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Oftewel beter de budget shopper wit en de premium shopper zwart. Geen negatief waardeoordeel (naja aan blank maar dat mag) en niet monotoon.

    Dan is er niks aan 't handje?
     
  11. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Dat zeg ik niet. Ik zie sws geen reden om er die klanttypen te visualiseren.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tja onderdeel van segmentatie zijn buyer personas, maar dat is allemaal saaie marketing studie. Iig weinig racistisch motief.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is tegenwoordig al racistisch als je ijk-personen een kleurtje hebben.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik weet niet aan wie die instructie werd gegeven maar ik ging uit van winkelbedienden en niet de marketingafdeling.

    Ik geloof ook niet dat er racistisch motief was, ik sprak niet voor niets over 'ongelukkig'.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
  16. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dagelijkse standaard, goeie bron ja :’)
     
  17. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
  18. Dedsec-NL

    Dedsec-NL Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    141
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Amerikaanse acteur doneert 1,5 miljoen uit onvrede over loonsongelijkheid
    VANDAAG, 00:14
    AANGEPAST OM 00:50
    BUITENLAND
    [​IMG]
    De Amerikaanse acteur Mark Wahlberg doneert 1,5 miljoen dollar aan Time's Up, de beweging die opkomt voor slachtoffers van seksueel misbruik. Dat geld kreeg Wahlberg aan salaris omdat hij opnieuw moest komen opdraven voor opnames van de film All the money in the world.

    De nieuwe opnames waren nodig omdat acteur Kevin Spacey uit de film werd gehaald vanwege beschuldigingen van seksueel misbruik. Actrice Michelle Williams, die een ongeveer even grote rol heeft in de film als Wahlberg en ook opnieuw scènes moest opnemen, kreeg daarvoor volgens Amerikaanse media maar 1000 dollar. Dat verschil leidde tot grote verontwaardiging.

    "Ik steun de strijd voor eerlijke betaling voor 100 procent", zegt Wahlberg. Hij doneert het geld aan Time's Up uit naam van Williams.

    Tien dagen
    De rol van Spacey in de film werd overgenomen door Christopher Plummer. Het kostte tien dagen om alle scènes waarin Spacey zat opnieuw op te nemen. De film ging in december in première.

    De belangen van Wahlberg en Williams worden behartigd door het agentschap William Morris Endeavor, dat ook 500.000 dollar zal doneren aan Time's Up. "De discussie over de ongelijkheid moet doorgaan en daarin is ook voor ons een rol weggelegd", zegt het agentschap in een verklaring.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Deadsec in 't nieuws topic love it (L)
     
    Alexknl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina