Fifa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 28 jul 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt ook voor het Engelse commentaar kiezen. Aan het begin van het spel kun je de taal instellen.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Er is ook gewoon Engels commentaar. Dat scheelt weer he?
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Thanks guys; dat scheelt inderdaad :)
    Vroeger had je nog wel eens dat ze dan je gewoon die keus niet meer gunden (met andere spellen) en je dus verplicht met een nederlandse versie opgescheept zou zitten als je hem in de winkel zou aanschaffen.
    Gelukkig bij deze game (en Beyond Good and Evil) heb je nog de keuze... :)
     
  4. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    eej gayforce
    als je dat na vraagt dan vinden ze allemaal de "this is football" reeks het beste
    dus wenig kans dat pes geweldig is op de ps2
    alleen omdat gamekings het goed vind en er aandacht aan besteed word het verkocht
    mijn mening!!!
     
  5. Hennie1979

    Hennie1979 The Saint

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren FIFA aangeschaft en gespeeld met 2 vrienden... Gameplay is stukken beter t.o.v. 2004. Echter, het opslaan van 'onze' carrière leverde problemen op, het lukte vaker niet dan wel! Via allemaal omwegen (bv. veranderen instellingen en vervolgens opslaan) was het dan wel mogelijk.
    Ik dacht eerst dat het aan de Xbox van die vriend lag tot ik de volgende dag (vandaag) hetzelfde probleem bleek te hebben op m'n eigen Xbox... En wat nog vervelender is :'-( hij wilt de opgeslagen carrières niet laden |:- Wordt gewoon aangegeven dat het mislukt is |:- |:- |:- M.i. betekend dat hiermee de speelduur van FIFA 2005 aanzienlijk verlaagd zal worden...

    Ben ik de enige met dit probleem???

    De oplossing: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=60831 onder Xbox Games Help / Cheats...
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  6. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    hej het zal aan mij liggen..maarre k heb nog maar een stuk of 3 meningen gelezen van mensen die het spel echt hebben gespeeld. Is fifa2005 een aanrader, of kan k beter wachten tot PES4 uitkomt en dan gaan vergelijken? K heb een nogal gelimiteerd budget en wil gwoon de leukste hebben. En dan niet dat geouwehoer (sorry) over welke maker beter is, wat het beste verkoopt of hoe goed de demo is. Hartstikke bedankt alvast!
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PES4!!!! Als je de leukste en beste wil hebben qua spelplezier is de keuze echt makkelijk.
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.777
    Leuk Bevonden:
    2.025
    Aan beide games zul je vast en zeker plezier beleven... dus als je voor Fifa wilt gaan dan zou ik dat doen als ik jou was...
    Beide scoren gewoon redelijk hoog.

    Persoonlijk ga ik voor Pro Evo, maar ik vond de fifa games ook nooit vervelend om te spelen. Ze waren niet perfect ofzo, maar gewoon tegen een vriend is het toch altyd wel leuk...

    Maar ikga dus zeker voor PES. (Ook omdat ik op de SNES al verslaafd was aan ISS :) )
     
  9. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Sinds '98 ja en toen was RA2 al in ontwikkeling door Westwood.
     
  10. Teunster

    Teunster Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu 2 dagen op de Xbox en er is mij 1 ding opgevallen! De spelers zijn in het spel te positie gebonden... Als je scoort zijn het alleen de spitsen...
     
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, zitten gewoon de logo's van bij.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    fifa is zeer vermakelijk.... tot dat pes 4 uit komt!

    speeld best lekker maar de bal wordt nog wel eens bij de verkeerde afgeleverd of rolt zo maar over de zijlijn

    online gaat prima (zelfs met mensen uit nieuw zeeland)
    hen nederlandse commetaar vind ik best goed jammer dat Mulder soms domme dingen zegt?

    de heer ten Napel doet goed zijn best (tuurlijk wordt er best veel herhaald aan zinnen )
    maar ik vind het niet echt storend!

    ik geef de game een 7 en half


    dus tot ziens online!
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    PES en ISS zijn niet het zelfde. ISS komt nog steeds uit op de PS2 en GameCube. Maar ik moet toegeven ISS was geweldig op de SNES.
     
  14. TerrorFox NL

    TerrorFox NL Pes5 addict

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa Met 2 Man Online Te Spelen ?

    heb een vraagje, want kom er zelf niet achter !

    is het mogelijk om met twee mensen in 1 team online te spelen met fifa2005 ? ik zie niet hoe dit moet en ben bang dat dit in fifa2005 niet gaat...zou erg jammer zijn !


    Gr Terrorfox
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Endorim zegt toch dat ie niet zoveel te besteden heeft. En hij vraagt wat qua spelplezier het beste spel is.... Dat is zonder twijfel PES4... Zonder enig twijfel..... Maar hij moet het verder natuurlijk zelf weten, het is zijn keus. Maar als hij vraagt wat het leukste spel is krijgt hij op dit forum 99 van de 100 x te horen dat PES de betere is... Maar dat is ook zo. Ik heb alle Fifa games ook, maar ik heb ze nog nooit een heel jaar zowat iedere dag gespeeld. Dat heb ik wel met alle PES delen gehad...... Ook al waren er toen geen licenties e.d. in het spel was het toch verreweg het leukste.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon wachten op PES4 die zal je zeker niet teleur stellen!
     
  17. Vuilnisman

    Vuilnisman Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    TIF beter dan pes jezus :D
    jij bent echt een fifa fanboy
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja dat geeft al toe dat je de discussie verloren hebt. Betaald EA jou om te zeggen dat Fifa beter is ? IK hoef voor jou btw geen naam te verzinnen dat heb je zelf namelijk al gedaan.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Amen _O_ ... Zielig hoor. Omdat die gast een discussie niet kan winnen gaat ie lopen schelden. Waarschijnlijk is het een jongetje van 11 ofzo, vandaar ook dat ie Fifa zo goed vind. PES is namelijk ietwat moeilijker......
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    EA heeft besloten dat dat niet kan. Dit hebben ze gedaan, omdat als iemand zou uitvallen (slechte verbinding, moedwillig). Het spel dan verpest zou zijn.
     

Deel Deze Pagina