1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Niet een Elite lijst, maar een black list...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 5 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hutkofer

    hutkofer Guest

    Chill doed, natuurlijk komt hij :)
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    In principe kun je altijd vervalsen of op een andere manier het systeem omzeilen, maar het is wel een hulpmiddel om te gebruiken bij ruilen. Als mijn naam op zo'n zwarte lijst terecht zou komen heb ik al 20 mensen die kunnen bewijzen dat het niet zo is.
    Wat ook een manier is, is om te vragen of de persoon al meer deals heeft gedaan en dan die mensen benaderen.
    Maar om nu meteen te zeggen dat het niet kan is onzin...dan kom je geen steek verder. Het blijft een feit dat er sommige randfiguren altijd de boel proberen te naaien.....van het lospeuteren van een controller bij de helpdesk tot aan elkaar naaien op het forum, met als enige verklaring: het kan toch of moeten ze maar beter opletten. Rare redenatie van hun......als ik mijn fiets niet op slot heb gezet, staat er schijnbaar voor een paar mensen heel erg groot op: JAT MIJ....Maar als hun iets gedaan wordt schreeuwen ze moord en brand. Maar ja, schijnbaar kan het dus allemaal en is er niemand die er iets tegen kan doen. Zelfs de overheid gaat hierin mee....Als je jezelf maar asociaal genoeg opsteld hoef je geen belasting meer te betalen (hell's Angels)
    sorry voor het geblaat maar het zit me even heel erg hoog.......ik wil gewoon mijn spel hebben...of degene die ik heb opgestuurd of het spel dat ik zou krijgen....het heeft me gvd wel €60 gekost :mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  3. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een game gedealt en hij heeft het al lang en breed binnen en ik na 3 weken nog niks :mad:
     
  4. hutkofer

    hutkofer Guest

    Wie was het?
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar ja. wat heb jij liever?

    Halo 1 kopen op xbw zonder black of good(?) list
    Halo 1 kopen op xbw MET black of good(?) list

    Het is niet waterdicht, so what? nu hebben we helemaal niks.
     
  6. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nu heeft otoch wel 80% in zijn sig staan met wie hij goede deals heeft gehad :)
    Misschien een idee dat als mensen 15 of meer goede deal hebben gehad (vergelijkbaar met ebay) een powerdealer worden ofzo. want die zijn dan toch wel 100% betrouwbaar.
    ik ben genaaid door ØniL!nk, Naruto-kun / Ebonite (zelfde persoon) en die hadden beide maar 2 of 3 goede deals ofzo.


    maarja je goede deals in je sig zetten is imo het makkelijkst en het best
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb zeker met 50+ goede deals gehad dus ik denk dat dat niet zon goed idee is (Grote van sig.)
     
  8. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft toch ook niet iedereen er in te zetten maar 20 past makkelijk :)
    dus de laatste 20, of 20 bekende van het forum (sommige kent iedereen)
     
  9. hutkofer

    hutkofer Guest

    En waar moet de rest van m'n sig dan? ;)

    Tsjah, het gaat wel goed zo..ik deal gewoon met bekenden, en anders zorg ik ervoor dat hij het eerst op stuurt :)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent een vette oplichter. Ik heb nooit geld van jou ontvangen. En andere forum members hebben mij al een pm gestuurd dat jij het hun ook geflikt hebt. Dus jij zou zon lijst maken en jezelf erin zetten...
     
  11. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik hutkoffer wel te vertrouwen vind hoor, ik weet niet of ik zelf ooit met hem gedeald heb, maar we hebben wel eens contact gehad buiten xboxw, en mijn indruk is positief.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar denken andere gedupeerde anders over. Ik ken een paar mensen die door hem gedupeerd zijn. ik heb super veel goede deals dus ik zou niemand gaan bezeiken als het niet echt waar was.
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Superveel valt ook wel weer mee....

    En ik kan me herrineren dat ik ook ooit goed heb gedealt met hutkoffer (could be wrong though...)
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    rikkel: Nou snap ik best dat je gefrustreerd bent, ik ook. Hutkofer krijg ik ook nog geld van, en ik denk niet dat ik dat ooit nog krijg. Maar dan hoef je toch geen thread te gaan kicken omdat te zeggen tegen hem? Dat geld krijg je niet op deze manier...
    Hou het gewoon een beetje fatsoenlijk, en als ie nergens meer op reageert; helaas, maar dat is het risico van dealen.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kijk daarom werkt een elite lijst of een blacklist niet, omdat sommige mensen wel tevreden zijn :{
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar je zou mensen gewoon aan kunnen bevelen om niet naar een Postbus te sturen. Daarnaast kan er best een (sticky)thread geopend worden, waar mensen hetvolgende kunnen invullen:

    XBW Nickname:
    Echte Naam:
    (evt. Adres):
    Klacht:

    En alleen dat je bij serieuze klachten mag invullen. De post kan wat kwijtraken en als het er echt op duid dat de post wat kwijtmaakt, dan geen klacht. Een voorbeeld zou ik zijn, ik heb 52 deals achter de rug, allen zonder problemen. Ik probeer zo betrouwbaar altijd over te komen, maar als de post mijn spel kwijtmaken en hij komt niet aan, dan zou er bij degene met wie je dealt een lampje gaan branden dat het aan de post ligt. Maar ik denk dat de kans tegenwoordig minimaal is dat je je pakketje bij de post kwijtmaakt.

    Maar als je echt genaaid bent heb ik een goede tip, van een kameraad van me die ooit met Magic The Gathering-kaarten is genaaid:

    Je zoekt het telefoonnummer op met www.telefoongids.nl aan de hand van de naam en adres die je hebt, aangezien het eigelijk altijd wel een kloppend adres is. Dat telefoonnummer bel je een paar keer na 24:00 uur om te vragen waar je spel blijft. Ook kun je zo de ouders spreken van de badtrader. Na enkele dagen kun je je spel alsnog verwachten. Als ze gaan dreigen met de politie, dan kun je lekker terugdreigen, want de zoon/kamergenoot/persoon zelf heeft een diefstal gepleegd. Is best asociaal, maar lang niet zo asociaal als iemand naaien. En ja, je moet wat nachtrust opofferen om je spel terug te krijgen. Ook kun je gewoon overdag bellen om de ouders te spreken.
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2005
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk jij bent ook opgelicht en dat voelt niet lekker. verder ga ik ook geen taliban actie op zijn huis plegen. Maar wou ik andere mensen waarschuwen voor die gast. Hij is gewoon vals...

    En ik wist ook niet dat jij door hem was opgelicht ;)
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nee, hier gaan we niet aan beginnen, zoals al eerder gezegd. En een thread omhoogkicken alleen om een andere member zwart te maken is al helemaal not done.

    Dit soort dingen vecht je maar privé uit, deze gaat dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina