[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Staat hier ook in het topic.. waarschijnlijk niet volledig en alleen de 'top-titels' zullen speelbaar zijn maar niets is nog helemaal zeker.. afwachten maar:)
     
  2. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Nee op een Helikopter....lol
     
  3. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    op gammo lieten ze een filmpje van E3 zien geloof ik.
    en toen zei zo een man dat xbox 360 backward complatible is, en hij zei niks over de best sellers enzo.........je kan het filmpje zien op gammo.nl.
     
  4. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Om maar voor eens en voor altijd uit te leggen wat er is verteld over BC is hier mijn interpretatie ;) : Wat er in meerdere interviews is verteld is dat Microsoft eerst gaat zorgen dat alle best sellers BC worden.

    Wat dit betekend is dat ze (bijvoorbeeld) de 20 best verkochte spellen nemen en zorgen dat die sowieso werken. In de praktijk zijn dit veel meer spellen. Als ze zorgen dat Halo werkt, dan zijn er direct een hele groep spellen die minder verkochten die ook gelijk werken doordat ze dezelfde drivers, engine en dergelijke gebruiken.

    In de praktijk komt het er dus op neer dat nagenoeg alle Xbox spellen zullen werken op de 360, maar dat ze enkel een garantie willen afgeven voor de spellen die goed hebben verkocht… het kan dus zijn dat Bloodwake niet zal werken, maar ik denk niet dat iemand daar wakker van zal liggen. ;)
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat is nou lekkere duidelijke taal:) het maakt mij niet uit want ik koop m toch wel *) maar het is wel bter dat de meeste dingen speelbaar zijn
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam zojuist dit stukje tegen dat mijn uitleg onderschrijft: *)
    Als je er vanuit gaat dat 80% van de Xbox spellen zin geschreven met een 'single layer' (kan de bron niet zo snel vinden), betekent het dus dat het waarschijnlijk wel goed zit met de BC van de Xbox 360. :+
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    de 360 is volldig backward compitable, maar dat was voor diegenen die gamekings afgelopen weekend gezien hadden al duidelijk...
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    overigens ff vraagje over die gammo site, eerst kon k wel gwoon de video's bekijken, maar nu om de een of andere reden niet meer. M'n internet is snel genoeg en ik heb windows mediaplayer 9.0. Waar kan dit aan liggen? overbelast zullen de servers vast ook niet zijn want ik heb dit nu al 3 of 4 dagen achter elkaar dat 't niet wil.
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    crap, heb ik het weer net gemist :'-(

    wel vet iig! _O_
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaals Hij is NIET backwards compatible lees de andere posts ;) ... reken op 70% niet 100% ... aangezien de populaire games multi layer is .. moet er nog wat getuned worden

    Aargh .. ik bedoelde de andere geruchten en feiten thread ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2005
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals hij is dus wel backwards compatible, alleen niet met alle spellen. ;)

    Als de Xbox 360 niet backwards compatible zou zijn, dan zou je er geen enkel spel op kunnen spelen van de Xbox 1, iets wat dus niet het geval zal zijn.
     
  12. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zeggen die gasten van Microsoft dan dat ie WEL backwards compatible is? Volgens mij hebben ze zelfs alle games gezegd... Maar goed, nog even afwachten he :D
     
  13. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen maar DOA: U en Crazy Taxi 3 voor de Xbox, de rest leen ik van een maat van me tegen anime dvd's.
     
  14. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    anime dvds bij mij is het andersom:p
    Ik leen spelle uit voor anime en hentai dvds :cool:
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    die man op de e3 zei toch echt ''the xbox 360 will be completely backward compitable''
    of mijn engels is behoorlijk slecht of jou engels is behoorlijk slecht...
     
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    waarschijnlijk is de jouwe erg slecht :p
    óf je hebt niet de persconferentie gekeken want ook ik heb die gekeken en hij zegt echt duidelijk "with all top selling games" of iets dergelijks...

    en hentai? dat is toch die uh... laat maar zitten ook ;)
     
  17. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist }:]
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom staat er dan OOK nog in beeld, de 360 is volledig backwards compitable??!!
    en waarom gaan al die mensen daar dan zo verschrikkelijk juichen...
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    omdat ze gewoon korte steekwoorden daar opschrijven en niet precies de letterlijke tekst wat ze zeggen? wat staat er nou beter op dat scherm:
    - BACKWARDS COMPITABLE
    of:
    - BACKWARDS COMPITABLE WITH ALL THE TOP SELLING GAMES
    heel goed... gewoon ff logisch nadenken dus...

    en waarom die mensen schreeuwen? omdat "with all top selling games" ook wel een applausje waard is? en je kan toch gewoon luisteren? dan hoor je dat ook heel duidelijk hoor...


    en kasumi, waarom echt werkelijk waar? doe dan desnoods nog gewoon een "echte" ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jun 2005
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat ie niet backwards is voor alle games, maar iets is beter dan niets!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina