1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[E3 2005] Feiten: Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    eindelijk....

    nu ff filmpje kijken :)

    edit: wat een k*t filmpje zeg... :{
    hoop dat de jappaners er anders over denken want dit kan mij nou niet echt overtuigen om een 360 te halen....
    (niet dat dat nodig is, maar toch :p )
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 sep 2005
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Filmpje is ook niet echt super, maar wel weer iets nieuws...
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Microsoft en Intel ondersteunen HD DVD

    Ik post het hier maar, ga er geen tread voor maken ofzo
    (nu pas echt officieel bekend gemaakt)
    Microsoft Corporation en Intel Corporation zullen de High Definition DVD's van Toshiba ondersteunen. Zo hebben beide partijen aangegeven. Intel, de grootste chipmaker, en Microsoft, het grootste softwarebedrijf, doen dit als antwoord op Sony's Blu-Ray formaat.

    Dit houd in dat Microsoft software zal ontwikkelen voor de HD DVD. Intel zal chips ontwikkelen en produceren voor het systeem. Toshiba zelf zal notebooks gaan verkopen met een HD DVD 'recorder'. De HD DVD moet begin volgend jaar op de markt komen.
    Eerder al voerde Toshiba met Sony een strijd om het nieuwe mediastandaard. Sony verloor die strijd met haar Betamax-formaat tegenover de VHS. Partijen als Paramount Pictures en Warner Bros. zullen de HD DVD eveneens ondersteunen.

    Eerder al gaf Microsoft-topman en mediamagnaat Bill Gates al aan dat de Xbox 360 later wellicht een HD DVD-'recorder' zal bevatten. Dit versterkt het vermoeden dat Microsoft met een HD DVD-'recorder' voor haar nieuwste spelcomputer komt, al is dat nog niet officieel bevestigd.

    Maar zou het kunnen dat microsoft al met de launch een hd dvd-drive in hun xbox 360 hebben steken?? Want hd dvd komt begin volgend jaar,waarom dan al niet in de xbox 360... Als microsoft dat zou kunnen waarmaken dan aanbid ik ze :+ , ik wil liever mijn xbox 360 met alles er op en er aan(heb hem besteld...)
     
  7. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat eens zou kunnen, dat zou voor iedereen mooi zijn(ontwikkelaars en gamers)
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, in de toekomst games op HD DVD , zou heeeel mooi zijn... als microsoft als verrassing zo ineens toch met de launch hd dvd in hun xbox 360 hebben,ja dan ben ik toch dol gelukkig hoor:)...
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    zou het super graag willen, en iedereen denk ik... het is en blijft hellaas bij dromen... dat zou namelijk al 100x uitgelekt zijn als MS als "verrassing" een HD-DVD speler er in zou zetten...
     
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal leuk en aardig maar stel je voor dat de eerste 360's geen hd drive hebben. en volgend jaar wel kunnen dan de menssen die hem meteen gekocht hebben hem der gratis in laten zetten door ms. lijkt me wel zo eerlijk als ze de fanboys bevriend willen houden. ;)
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Niet eens zo zeer de Fanboys.
    Het zou gewoon HEEL lullig zijn willen ze met de Launch een Xbox 360 ZONDER Hd Drive uit brengen.
    En 2 maanden later komt er WEL een Xbox 360 Hd Drive.
    Dat zou gewoon HEEL krom en lullig zijn |:- , dus
    OF
    * Hij zit er met de Launch in voor iedereen :D
    * Mensen die hem met de launch hebben gehaald, kunnen hem er later nog in zetten (wat HEEL dom zou zijn, en zeer irritant, ben je namelijk je Xbox 360 paar dagen/weken kwijt omdat Microsoft er pas 2 maanden later een Hd-drive in stopt)
    *of Heel die Hd-drive komt NIET in de Xbox 360 te zitten.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is toch allemaal bekend?
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Op verwoek via PM doe ik er een slotje op.

    De E3 Feiten zijn inmiddels bekend en de overige info kan onderverdeeld worden in de overige threads in dit forum.

    Mocht iemand van mening zijn dat deze draad nog wel relevant kan zijn, kan dit gemeld worden in het daarvoor bedoelde forum :).

    *proost!
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina