1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Hmm....ik heb de auto dus echt niet geglitched. Heb de auto nog verder niet gekopieerd is dus nog steeds uniek en je zal hem dus ook niet tegenkomen. De andere auto's die goed zijn gelukt....pink panther en fairly odd parents heb ik enkel aan mijn teammaat gegeven.

    Voor het woord Nemo was niet veel plek en koste me veel layers. Ik kwam mede op het idee dit zo te doen dankzij het bekende Matrix design op de Enzo.

    Afijn, ik ben heus niet zo zielig om hier auto's te gaan posten en er vervolgens over gaan staan liegen. Snap überhaupt niet waarom dergelijke stomme insinuaties nodig zijn! |:-
     
  2. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is niet mijn bedoeling om mensen uit temaken voor wat ever maar online wordt je get van die jochies die denk de boel te flashen!!
    Dat bekende Martix verhaal is af komstig uit een XBOX developerskit hellaas is hij wel nep!!
    Ken er genoeg die het wel master lijk in het midden zetten!!
    Maar als je toch graag custom paint check dan dit eens mischien heplt het je met verdere projecten Custome alphabet

    Chop!!
     
  3. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mijn nieuwe bakken binnenkort ook weer posten, kheb al wat nieuwe en vele mooiere. O-) (hopelijk kan ik ze morgenavond post...... )
     
  4. ik heb een vraagje,In de bladen zie je reclame van Forza dan staat er een wijf bij een 350 z en die auto wil ik maken alleen het lukt me niet echt

    deze is het voor de duidelijkheid!
     
  5. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik dacht nu komt een uitdaging, maar deze bestaat uit standaard decals en moet wel heel makkelijk zijn! Zeg misschien 30 tot 45 minuutjes.

    Ik hou meer van originaliteit dus lekker zelf prutsen en er iets moois van maken,.. toch wil ik nog een mini met het pampers logo er op LOL!!!
    New Beetle heb ik al met de teletubies echt super!!

    Een serieuze aan pak met onzin op de auto das toch cool he!! das Forza.
     
  6. jah,ik heb een 350z daar wil ik het logo opmaken van Gamepro (blad) maar het lukt me niet echt!!! :mad:
     
  7. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met een Mustang, geinspireerd op een stockcar die ik ooit op een plaatje had gezien. Heb er een EA logo op geplakt, hij lijkt best goed. Het probleem is dat er onder de EA nog het woordje 'games' moet komen. Dat worden hele kleine letters.
    *print het forza alphabet uit*
     
  8. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    man!! heb je mijn EA car gezien?
     
  9. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had alleen de auto's op de eerste pagina van je gezien :eek: .
    *kijkt ff*
    Ik zie hem niet er tussen staan.

    Mijn EA logo is af. Hij heeft nu iets van 45 layers. Op de motorkap zit nu een Axe logo, die was met z'n 18 layers erg simpel. Ik denk dat ik overnieuw ga beginnen met bestickeren. De Mustang is geen fijne sticker wagen. Dan maak ik een auto met EA (valt wel mee, heb ervaring), Axe (simpel), Chello (lekker makkelijk), Canon (wat moeilijker), Philips logo (rete moeilijk), Sagem (makkelijk), Fila (makkelijk) en Giant (ff oppassen). Mocht ik dan nog ruimte over zijn dan plak ik er nog wel wat bij :D.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Btw die gamekings auto en van de PU die hier door iemand gemaakt was staat in de PU he:)
     
  11. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    dat weten ze;)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat heb je dus dan nu wel gedaan!??

    Zoals ik al aangegeven heb waren er niet genoeg layers over. Dus tja....dan houdt het op he. Iig laat het design wel zien dat ik in staat ben alle letters op het scherm te toveren. Dit aangezien je aan beide zijdes de letters ziet.

    Je link is al relatief oud en heb ik vrij weinig aan. Omdat het standaard letters zijn. De letters die ik gebruik in een design zijn altijd van een bepaald lettertype. Die maak je dus heel anders.

    Het makkelijkste om dergelijke letters of andere figuren te maken is ze uit te printen en vervolgens op te delen in figuren (de bekende layer figuren).
     
  13. Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2005
  14. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    Het exact hetzelfde EA logo zit op een 350Z. Er staat ook een Fila logo op (een aanrader voor mensen die graag een fabrikant maar geen automerk op hun auto willen hebben, je zet een paar puntjes neer (het zijn ronde letters) en die rondjes verbind je met rechthoekjes). Deze auto gaat echt kont schoppen. De Mustang is een mislukt experimentje :).
     
  15. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit vooral dat EA logo _O_
     
  16. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    En dat soort info is wel handig maar ik vind gamers moeten er zelf achter komen, vaak doen krijg je meer inzicht!

    But a good artist keeps his secret for him self!!

    Bij de weg een van mijn cars kom in the OXM!!

    Chop!!
     
  17. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zijn maar 9 pagina's LOL !!
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 van gaming 4 ever's auto's

    Omdat al m'n auto's niet in één post passen, post ik ze in 2 delen. O-)

    Hier is de stoet auto's van mij persoonlijk: *) Ik heb in principe bij elke auto bodykits, velgen, spoilers, turbo's etc toegevoegd. Het gaat HIER om de decals.
    (geef aub tips, ideeën en meningen)

    Dit is een Mini Cooper S die ik een tijdje geleden had gemaakt. Ik zag er één met dezelfde kleuren in Antwerpen staan, en ik dacht... Die maak ik na, en ik vind 'em persoonlijk erg mooi, hij straalt de Britse sfeer goed uit IMO.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze Honda Integra Type R heb ik gister gemaakt en ik vind 'em erg mooi geworden. Ik heb bewust voor weinig sponsors gekozen, omdat ik 'em zo het mooiste vond.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dit is m'n Audi S4 V8 met de Duitse kleuren. Hij is best mooi geworden al zeg ik het zelf, de foto is alleen wat wazig.
    [​IMG]
    [​IMG]

    M'n Honda S2000-tje is ook wel mooi geworden. Hij heeft veel sponsors etc en lijkt erg op een échte raceauto IMO. De achtergrond kleuren waren ook best moeilijk om te maken.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dit is m'n Ferrari 355 Challenge, met de Italiaanse lijnen enzo vind ik hem best mooi, alleen een klein beetje wit maarja...
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze oude Ferrari heeft 2 Italiaanse vlaggen over zich heen. Eentje over héél de auto, en ook ééntje over het midden, ik vind het best wel stoer staan zo.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 2 van gaming 4 ever's auto's

    Hier dus deel 2:

    Dit is m'n Nissan 350Z die ook opzich wel mooi is, doordat ik allemaal blauwe "stukjes" over héél de auto heb geplakt, geeft wel een leuk effect. De besponsoring is redelijk standaard.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn Renault V6 Clio-tje is goed gelukt. Blauw-geel vind ik altijd mooi staan en hij ziet er IMO gewoon strak uit.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn Golf R32 is de eerste auto die ik heb gedecaled, en nog steeds vind ik 'em mooi in alle opzichten.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze Mazda Protege is een soort Sparco-democar, vooral de kleuren vind ik mooi.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn ultra snelle Koenigsegg CC8S die er ook nog eens mooi uitziet, hier blijf ik trots op.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Deze Ford F500KR is opzich ookwel mooi geworden, niet speciaal, maar toch mooi zal ik maar zeggen.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Mijn strakke Aston Martin Vanquish die ik wel mooi vind op deze manier.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Dan heb ik ook nog een stel Japanse auto's waar ik nog geen decals op heb gedaan (behalve de RX-8) en waarbij ik nog zit te twijfelen of ik ze zal decalen.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hele mooie auto's, ik doe 't je niet na. Die Honda Integra Type R is de mooiste,
    die is echt heel erg vet (mooie kleurencombinatie). *)
     

Deel Deze Pagina