1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza] Show jouw ride!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxmod, 12 mei 2005.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    super gelukt zeg! jammer dat je hem op je dak hebt dat kun je (online ) altijd moeilijk zien. Maar het is een heus kunstwerkje :)
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat staat er eigenlijk op de motorkap? Kan dit moeilijk zien :). Ben ik nu scheel? ;).
     
  3. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas heb ik dit spel niet..
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, weten wij het ook weer...

    Jammer dat ik GTA;SA niet heb ;). Nee, maar ik raad je aan het spel te kopen. Ben je een race-fan? Of wil je auto's tunen en er lekker simpel mee raggen door de circuits, lekker tegenstanders rammen etc. Wil je dit laatse dan kun je het spel beter links laten liggen. Het is een sim-racer, dus weet waar je aan begint!
     
  5. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Online heb ik nog helemaal niet gereden (heb wel Live). Dus dat maakt niet zo veel uit. Het spel speel ik ook al maanden niet meer, ik ben na 40% niet meer verder gegaan en heb Halo 2 weer opgepakt.


    @blanqua: Op de voorkant heb ik gewoon iets gemaakt met de layers die ik overhad, het stelt dus helemaal niets voor. :)
     
  6. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Fanks!
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ziet er wel grappig uit ;). Lekker losjes, zo zijn mijn auto's meestal ook; 'beetje paar stickers'. Lukt mij eigenlijk nooit om er een mooie 'race-look' op te maken :mad:.
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Ga eerst als je een auto hebt em met kleuren etc mooi proberen te maken, dus geen besponsoring, maar gewoon met kleuren wat moois te maken. Bijv zoals met deze auto:
    Nadat 'ie qua kleuren enzo er mooier uitziet ga je er pas besponsoring overheen plakken. Bijv als met deze auto:
    Misschien doe je dit al, maar IK maakte altijd de fout meteen maar met sponsors te beginnen als ik Raceauto's wilde maken, en dus vond ik het er minder mooi uitzien en niet op een échte racebak lijken. De kleuren eronder zijn eigenlijk nog wel belangrijker. Iets wat ik altijd vergat. Misschien doe je altijd al, dan laat maar. Maar misschien was dit het probleem en heb ik je kunnen helpen. :9
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Alstu!

    @Gaming 4 Ever;
    Volgens mij ben jij helderziend ;). Dat is precies wat ik doe. Ik koop een auto en plak er meteen een onwijse sticker van een sponsor overheen. Hm ik ga het proberen, thnx a lot _O_!
    Greetz,
    Lars :+
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ :+ :+

    Ontopic: Graag gedaan. Ik had het probleem iig zelf ook. Met wat mooie kleuren en vlakken op de achtergrond ziet het er wat voller en proffesioneler uit. De sponsors die je erop plakt zien er dan ook meteen mooier uit, als je wat bakken hebt posts ze dan he???
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, zal ze posten. Ze zullen niet geweldig zijn he ;). Beetje simpel natuurlijk nog. Ben nu bezig met een Viper.
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, zelf vindt ik het altijd leuk om slomere bakken een extreme-makeover te geven. Bij de wat "normalere" auto kan je er namelijk nog bodykits op zetten etc waardoor ie écht anders lijkt dan de Stock-productie en meer op een race-auto. Daarom zijn die Japanse auto's en die auto's zoals die Clio's ook "vet" om te decalen omdat ze dan écht anders lijken.
     
  13. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben inmiddels met de Evo VIII begonnen. Is toch leuker, inderdaad, net als wat jij zegt. Kan je de Clio eigenlijk body kits geven? Wist ik niet ;). Hm de Evo is redelijk af, hij is erg simpel nog. Morgen zal ik een plaatje posten, hebben geen digi cam thuis (shame on moi).
     
  14. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaming4ever heeft het al uitgelegt, maar ik heb nog een tip/aanvulling.
    Mijn eerder gepubliseerde Audi RS6
    Het is idd begonnen met die gele verticale 'streep', gewoon een standaard patroon. Daarna heb ik met stamp layer nog 2 strepen erbij gemaakt. Later de kleurtjes veranderd. De stap die hierna kwam waren de wielbakken een figuurtje geven en de sideskirts een kleurtje geven. Dat werkt niet altijd, maar soms helpt dat een beetje. Ook zo'n nummer op een wit achtergrondje met zwarte omlijning kan de racelook versterken. Pak dan wel het vierkantje met afgeronde hoeken, dat staat wat netter (standaard figuur).
    En als je eenmaal die shit erop heb zitten kan je de fabrieksstickers erop doen. En hier komt m'n tip: geef de fabriekstickers dezelfde hoek als de figuren. Zie stickers van C-West, Rays, PIAA en Holley, maar ook die van Hoosier (voorkant). Een paar pagina's terug zie je meer auto's van me, en bij de Clio en de NSX zie je dat ik het hoektrucje ook heb toegepast. Die hoeken maken het net af en ogen verzorgder + meer racy.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waarom niet zo ik las er bijna overheen..


    mooie audi!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie bak idd, jammer dat er geen Bodykits op een A6 kunnen, anders had het nóg meer op een race bak geleken, maar iig erg mooie bak, mooi afgewerkt ook!

    Vraag??? Met dat nummerbord, doe je die met afgeronde hoeken. Hoe doe jij de hoeken met zwarte lijnen dan. Ik doe het nu altijd zo, maar dat ziet er IMO niet zo afgewerkt uit.
    [​IMG]
    Groen is dat vak, Rood zijn rechte zwarte lijnen waarmee de zijkanten doe. En meestal gebruik ik die halve rondjes (blauw) voor die hoeken. Het blauw (in het echt dus zwart) wat in het groen steekt (in het echt dus wit) werk ik weg met piepkleine vierkantjes, maar op de één of andere manier ziet het er bij mij nooit proffesioneel uit. :confused:

    PS: Ik ben nu bezig met een F50, op de motokap staat het Koni logo heel mooi, zelfde vorm als de motorlap, een beetje een Italiaanse Ferrari probeer ik te maken. Ik post em binnenkort wel.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Als ik eerlijk mag zijn (tuurlijk ;)); ik doe nooit een zwart randje om het nummerbord. Is altijd net te weinig plaats voor vind ik. Voor de vorm van het nummerbord gebruik ik ook het 'vierkant met afgeronde hoeken'. Denk dat als ik er een zwart randje omheen zou willen dat ik dan dat vierkant eerst zwart maak, dan 'copy', 'paste' en dan iets kleiner eroverheen plakken in het geel. Zo heb je zwarte randjes :D. Weet niet of dat er goed uitziet, doe het nooit namelijk. Zal zodadelijk even voor je kijken.
     
  18. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn methode voor de zwarte randjes:
    1) ik neem zo'n standaard figuur met afgeronde hoeken in het zwart
    2) stamp layer
    :cool: size: zowel de x als y richting -10
    4) apply
    5) kleurtje veranderen in soort van metallic wit (niet het standaard wit, 'mijn' kleur zit op de gok iets van 7 naar rechts en 4 omlaag.
    6) zwart vierkantje pakken met y=5
    7) apply
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ongeloofelijk dom van mij dat ik hier niet zelf op gekomen ben, dit is idd het mooiste. Kom ik met die methode van die halve rondjes in de hoeken. (hierboven) :cool: Iig bedankt!
     
  20. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik gisteren tot lvl 50 ben gekomen :9 , ben ik me maar wat meer gaan verdiepen in de decals.
    Ik heb nu al 2 keer een spongebob op mijn auto staan. En nu ben ik bezig met het gamekings logo op mijn TVR cerbera speed 12.
    Dat logo gaat toch nog makkelijker dan ik had gedacht. Als ik hem af heb post ik wel ff een paar foto's }:]
     

Deel Deze Pagina