[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is via ppstream
    Was een beetje aant zappe toen kwam ik het tege maar ben het weer kwijt.

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    :confused:

4 - 2 gaat hard

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Fok fok fok, we zijn verdoemt:{ 4-2

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hahahahahaha, ik lig krom _0/ _O_

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Almaarders, sja....:+ Dan worden jullie toch lekker kampioen. Zolang die enge mannetjes uit Rotterdam het maar niet worden

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    en nu maar voor de 2de plek? :+

7. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  8. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    En de Amsterdammertjes druipen wederom af _O_
    /Mod *spoiler't - Mr. E

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2005
  9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Spoiler?:)

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Half 5 zit ik bij Roda - Stillem 2
    We MOETEN die wedstrijd echt winnen vandaag!
    We = Roda :)

Hoe zou van Gaal zich (met zijn ajax verleden) nu voelen 8)

Laatst bewerkt: 18 sep 2005
  11. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat weer lekker bij F'noord ;)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ideetje;

Twee nieuwe topics openen en deze sluiten. Een topic voor algemeen nieuws, een topic voor de tussenstanden. Dit omdat hier nogal moeilijkheden door ontstaan bij tussenstanden doordat sommige de tussenstand niet willen weten, zodat ze 's avonds kunnen kijken. In de Tussenstanden-thread kan dan ook rustig over de wedstrijd gesproken worden zonder dat anderen zich hieraan irriteren.

13. BATM4N

BATM4N Guest

Waarom moet je tussenstanden delen als iedereen die zelf kan bekijken op teletekst of whatever. Kijk eens na de vorige posts over de tussenstand van AZ - Ajax. Dat gaat toch nergens over?

14. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    feyenoord-heereveen 1-1 huntelaar rood, toch nog 3 punten voor feyenoord khoop ut

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is natuurlijk wel waar. Open een voetbalsite en je hebt je tussenstand/eindstand.

Maarja dat kun je dan van ieder nieuwtje op dit forum zeggen.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Gaat snel, het staat al weer 3-1 voor feyenoord. Het is te hopen dat Utrecht Nu 1-0 voor) niet wint, want dan moet ik het de hele week aanhoren dat ajax verloren heeft en utrecht gewonnen. Bij verlies/gelijkspel van Utrecht durfen ze (me vader + broertje) niks te zeggen.

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord uiteindelijk 5-1 gewonnen. Erg goede tweede helft van Feyenoord. :)

18. mars15

mars15 Guest

De 1000 lampen van het van het Feyenoord stadion, 4 reuzen elk hun goliath als de hoerders van de stad, symbolen voor het hele legioen, ja ze roepen jou en mij in de verte, de echo die je maar te wereld horen kan, die klank word overal gehoord, de klank van Feyenoord, de stem van de ware kampioen, FEYENOORD FEYENOORD ! _O_

Wat een wedstrijd echte mooie goals gezien, sta in de rij voor het stadion hoor ik de tussenstand 2-2 even later roep de speaker om dat het 4-2 staat voor Az. Ik kom binnen loop naar een voedsel kraam staat daar de tv aan met az-ajax 4-2 hehe, die maduro maakte nog een zware overtreding op schaars nogeens een kaart, hopelijk 3/4 wedstrijd zitten op tv beelden, daarna die lindenbergh er met rood af :p

toen Feyenoord :+ speelde zwak in het begin, vrije trap heerenveen en ja een goal mooie vrije trap van yildirim,

maar die scheids zat echt tegen de 1e helft zeg gadverdamme wat een hoerenjong |:-

maar de sfeer was zo fantastisch en 2e helft werd heerenveen echt weggetikt nog rood voor huntelaar

en prachtige goals van kuyt en paauwe

19. mars15

mars15 Guest

Telstar-speler verongelukt
    2005-09-18 16:12:12
    Stormvogels/Telstar-speler Luciano van den Berg is zaterdagavond bij een verkeersongeval in Almere om het leven gekomen. De verdediger raakte de macht over het stuur kwijt en raakte in een slip. Luciano van den Berg maakte in de afgelopen nacompetitie tegen VVV zijn debuut in het eerste elftal van Stormvogels/Telstar. Hij scoorde toen direct het winnende doelpunt voor zijn club. Afgelopen vrijdag viel Van den Berg in 50e minuut in, in de verloren thuiswedstrijd tegen Zwolle. Eerder speelde hij voor FC Abcoude en FC Omniworld.
    Luciano van den Berg is 21 jaar geworden.

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PSV 1-0 verloren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina