ayaan hirsi ali genomineert voor de nobel prijs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 18 jan 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ze laat moslimvrouwen wel meer zggen

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zoal begint al helemaal niet. Zoiezo is de manier waarop jij jou mening uit erg extreem en net zo intollerant als die van een racist of Ayaan hirsi ali

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ayaan hirsi ali is meschien voor vrijheid maar de manier waarop dit geuit wordt en de complete intollerantie die ze er mee creeert heeft uiteindelijk het tegen overgestelde als resultaat.

4. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    @ Gois ,wat doe ik nou fout....ik d8 dat kaaskoppen altijd zeikten voor vrije meningsuiting en dat is precies hetgeen wat ik nu doe en als t jullie niet bevalt zijn jullie meteen tegen.

5. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn verschillende manieren waarop je je mening kan uitbrengen, denk daar maar eens aan ;) Misschien helpt het.

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, mijn drang voor correct Nederlands speelt op.

Korte uitleg bij wat ik rood heb gemaakt:
    - Ayaan en Hirsi moeten met een hoofdletter, Ali denk ik ook maar durf ik niet met zekerheid te zeggen
    - Genomineerd is met een D, is voltooid deelwoord
    - Nobelprijs is aan elkaar geschreven, niet Nobel prijs
    - De nobelprijs, er zijn er meer, dus of er moet achter 'van de vrede', of er moet 'een' staan ipv 'de'
    - Als een mod het nie belangrijk genoeg vind doet em dan maar dicht. Geen duidelijke zin, de bedoeling komt over, maar hij klopt van geen kant
    - Maar? Waarom maar?
    - Ik met een hoofdletter, eerste woord in de nieuwe zin
    - Genomineerd nog een keer
    - . Was je vergeten aan het eind van de zin
    - Ik weer met een hoofdletter, eerste woord van de zin
    - Zowiezo al een ontspoorde zin, maar het laatste gedeelte klopt helemaal niet met de rest van de zin. Je had een punt kunnen zetten en het laatste stuk opnieuw in een zin kunnen zetten.
    - Bronvermelding: Kopieer het stuk tekst van het NRC, of zeg gewoon dit heb ik uit het NRC gehaald, want dit stuk tekst komt niet uit het NRC handelsblad

/Edït: bij voorbaat sorry, heb morgen pw Nederlands 8)

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, dat is het absoluut niet. Vrijheid heb je ook zeker in je posts. Probeer het alleen met wat respect te brengen. Schelden is gewoon een beetje kansloos en is nergens voor nodig. Dat was m'n punt.

Voor de rest iedereen zijn of haar mening ;)

Alleen vind ik het een beetje raar dat je haar dat soort dingen zou toewensen. Ik ga er vanuit dat jij islamitisch bent? Vind jij dan niet dat de vrouwen (op sommige plekken) binnen de islam gewoonweg respectloos behandeld worden??

8. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    wij zijn ook voor de vrije meningsuiting maar als mensen worden bedrijgt OMDAT ze hun mening geven dan. en als die worden bedreigt door extremisten dan word je wel bang om je mening te geven.
    dus zij geeft haar mening en dan keur jij het grof af wat ze zegt.

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Mja zij doet in de basis precies het zelfde .... T.O.V van de moslim. Heb gewoon respect voor mekaars cultuur is dat nou zo moeilijk (geld voor alles en iedereen)

10. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    vrouwen zijn altijd het pareltje in ons leven geweest ,teminste zo heeft islam ons geleerd .Maarh dankzij lui zoals Theo van Goghhhhhhhhhhh hebben jullie een stereotypisch ebeeld gekregen van onze samenleving.Ik bedoel...als die gast niet had bestaan hadden jullie nooit zo over moslim vrouwen gedacht ,als er 1 vrouw is mishandelt dan krijgen alle moslims het op de kop.Ik wil nie veel zeggen maarh in jullie land wordt er meer vrouwelijk volk mishandeld dan in elk ander moslim land alleen zien jullie het niet ( dat lijkt me sterk ) maar willen jullie het NIET ZIEN.Amsterdam,Rotterdam<Den Haag ...weten jullie wel hoeveel vrouwen er daar mishandeld worden of zelfs gedood worden achter de raampjes.nee dat zijn ook meestal van die nederlandse pooiers die dat doen en daar staan jullie benkend om dus ga ik nou een met een stereotypisch beeld op jullie kijken.

Nederland is een drugsland en vol met prosti's die mishandeld en gedood worden en iedereen is aan de drugs !

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    En ook dit laatste getuigt van weinig kennis van onze cultuur. Je bent een slecht voorbeeld, Er zijn genoeg islamtische mensen die het wel normaal kunnen duidelijk maken. Jammer genoeg word er niet altijd naar deze mensen geluisterd.. Maar los van dat hebben zij wel een realistische beeld van de Nederlandse samenleving.

12. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga niks meerh zeggen...jullie zijn toch leken die verdwaald zijn in een wereld ,maar zoals altijd WILLEN jullie dit NIET begrijpen.

13. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Goedzo zonde van het topic als jij post

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ga dan lekker ergens anders heen als je het hier niet bevalt :)

[edit]lekker hé, zo de kont tegen de krib gooien. Jammer genoeg ben je blank :)[/edit]

15. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    genomineerd is met een d

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lees mijn post op pagina 2, uitgebreid gecorrigeerd ;)

17. Olifunf

Olifunf Runnin on Acid

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind dat ze de prijs niet verdiend ookal doet ze goede dingen. De manier waarop zij voor haar ideen opkomt vind ik asociaal en overdreven altijd maar aandacht zoeken door onrust te maken. En No Name als je al denkt dat Jihad the key is ben je ver van huis jongen. Degene die denken dat onschuldige doden de sleutel is mogen ze van mij allemaal tegen de muur zetten. (Sorry als dit misschien the hard overkomt maar zo denk ik erover)

18. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    Stereotypes ontstaan altijd als het zou wordt getoond in de media en dan ga je automatisch er zo over denken. En daar kan je nou eenmaal niks aan doen. En dan er nou zo veel prostues worden gedood valt echt reuzen mee en het wordt steeds vaker verboden. (Dit jaar maar 203 er doden in Nederland) En de meeste drugs gebruiken zitten in de grote steden omdat het daar gratis verstrekt wordt anders gaan ze stelen en komt er alleen maar meer ellende. Dus om nu te zeggen dat wij een Drugs/Prostues land zijn valt reuzen mee. En zo kan je wel allenmaal negatiefe dingen gaan verzinnen over andere landen.

19. hirsi ali praat zoveel bullshit, op elk praatprogramma zie ik dat mens. Als ik iemand die prijs niet gun is het hirsi ali, maarja zal wel een goede reden voor zijn :)

Ik denk dat er andere mensen zijn die veel meer recht op die prijs hebben. Zij zoekt gewoon té vaak de confronatie op en een paar films maken, nou sorry maar dat ze in dat rijtje van mandela etc. komt te staan is al helemaal erg, want nelson mandela heeft toch echt wel wat meer betekent dat hirsi ali

Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2006
  20. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben niet rascistisch ofzo
    maar ga maar eens in de gevangenissen kijken
    als je kijkt zijn er ongeveer 1 miljoen moslims in nederland
    was pas in het nieuws geloof ik
    dus 1 op de 15 is moslim
    dat is niet erg maar als je kijkt naar de gevangenissen is wel meer dan 1/15 moslim. en als je hoort dat is moslim landen pas sinds een paar jaar vrouwen mogen stemmen en in de regering enzo mogen dan kan je niet ontkennen dat de emansipatie(kweet niet hoe je het schrijft) nog niet helemaal voltooid is overal. en ik wil geen discussie beginnen over boerka's en hoofddoeken maar ik vind het wel vrouw onvriendelijk. en bijvoorbeeld geen hand geven aan vrouwen.

edit:/ en jij hebt over criminaltiteit in de grotere steden terwijl dat daar de grootste concentratie moslims zijn. ik geloof rond de 40% ofzoiets

Deel Deze Pagina