[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Henry de Dharma Bigboss is

Kate weet dat Michael liegt, omdat ze die kleren heeft gezien, dat zag je ook aan haar gezicht.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Hele vette ontknoping van de aflevering! Michael heeft zichzelf in zijn arm geschoten, waarom zou je jezelf vermoorden als je je zoon terug wilt? Lijkt me niet logisch. Het lijkt me ook sterk dat Libby het overleefd heeft... Dat zou erg stom zijn van Michael. Maar goed, ik zat dus echt met open mond de laatste minuten te kijken... Dit had ik echt niet verwacht!

3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ok, dus ik hoef ook niet in spoilers te posten?

Ik denk dat die Liddy waar jij het over hebt de dochter van die Franse is. Libby werd 2 keer in haar buik geraakt, dat hoeft inderdaad niet dodelijk te zijn...

Als Michael moest kiezen tussen zijn eigen leven en dat van zijn zoon, dan is het toch niet vreemd dat hij zijn eigen leven heeft genomen? Maar ik denk ook dat hij in zijn arm schoot...

Ik denk dat Kate denkt dat Michael liegt, want ze weet wel dat die mensen zich omkleden, maar dat hoeft niet te betekenen dat Michael dat ook weet. Zij keek volgens mij alleen zo, omdat zij wist dat die mensen zich gewoon verkleed hadden dat ze er gaar uitzien. Misschien dat ze met dat argument gaat proberen Jack tegen te houden, dat ze the others niet gaan aanvallen...

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  4. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Niet vergeten dat Libby ook nog een kleed voor haar buik hield he dat houd die 2 kogels wel tegen 8)
    Ik denk niet dat Henry de bigg boss is, mischien van the others maar niet van Dharma of zo.
    We vergeten bijna wat Henry zegt tegen Locke, was het waar wat hij zei? was hij echt van plan om Locke op te komen halen of probeert hij Locke alleen maar gek te maken? En ik vraag me nog steeds af of hij de code wel/niet heeft ingetoetst tijdens lockdown.
    Wat me op viel bij de aflevering waar alles een beetje werd samengevat was dat je duidelijk hoorde dat die vrouw door de luidsprekers eerst zegt: "Lockdown in 20 minutes" dus is het neit omdat de code niet is ingetoetst, wat me ook is opgevallen is als Locke bijna te laat is om de code in te voeren en die hyroglieven verschijnen dan hoor je een soort geluid dat iets aan het opladen is, een zoom die steeds harder word, totdat hij daadwerkelijk de code invoert en op Execute drukt. Hetzelfde geluid komt ook voor tijdens de Lockdown dus het kan goed dat Henry de code inderdaad tog niet heeft ingevoerd.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me eraan dat iedereen hier zegt dat het een goede aflevering was terwijl er gewoon de eerste 40 minuten niks gebeurde... :{ Iedereen hier onthoudt alleen maar het eind.

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als het constant seizoenen lang alleen maar spanning en sensatie en onthullingen e.d. zijn, wordt het ook saai. Het is een serie, geen film. Personages worden verder uitgediept, het verhaal wordt uitgerekt, gebeurtenissen hebben een aanloop nodig.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kon dat in seizoen 1 dan wel op een goede manier maar in seizoen 2 niet?

8. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Michael schoot zichzelf wel degelijk in de arm. Kijk de preview voor volgende week. Volgt: nog iets over de preview:
    Libby is wrs niet dood, want er word gezegt "she's dead", dus misschien is alleen Anna Lucia dood
    Ik had het einde niet verwacht, ook al verwachte de meeste wel dat er iets niet pluis was met michael. Ik vond het geen goede episode op zich. Veel tekortkomingen, en het einde is misschien wat erg opzettelijk "spannend". Toch vond ik het goed genoeg :p Ben benieuwd

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Tja, zo'n schokkend eind is gewoon goed. :9

10. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Was eigenlijk wel een cheap einde ^^ Maar toch schokkend en cool. Ik verwachtte het niet, en dat vind'k er goed aan :p Lost is voorspelbaar geworden ^^

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    OMG! Echt een rot aflevering dit :{

Waarom moet zonodig Ana-Lucia dood. Zij was 1 van de coolste charachters van Lost op Kate en Sawyer na. Waarom laten ze niet iemand anders dood gaan, zoals Locke of Sun. Maar nee Locke is veel te belangrijk in het programma x_X zie hem er ook nog wel voor aan om over te stappen naar the others. En Libby nja die heeft me nooit echt geboeid.

En ik weet ook haast zeker dat hun niet de laatste zullen zijn die dood zullen gaan. En dat er dan een klein groepje over zullen blijven die dan ''het slot'' van de serie zullen vormen. Jack, Kate, Sawyer, Charlie en Sayïd. De rest zal dan of ontvoerd of vermoord zijn door ''the others''.

Maarja ik hoop dus echt dat Micheal zal boeten voor zijn daden en in zekere zinnen zelf geëxecuteerd zal worden door iemand die achter is gekomen wat hij gedaan heeft. :9
    Had die Ana maar niet moeten executeren :{

Volgende week:

Wednesday, May 10 at 9/8c
    "?"
    Mr. Eko enlists Locke to help find a secret location he believes houses answers to the island's mysteries. Meanwhile, Jack and the other survivors struggle to cope with the horrific situation in the hatch.

Mr Ecko? die van een clif af valt, door Micheal? Nu gaat dat mannetje dus echt te ver heh o_O . ''She's dead'' Misschien gaat dit alleen over Libby en heeft Ana et op wonderbaarlijke wijze overleeft :eek:

Laatst bewerkt: 9 mei 2006
  12. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik ben erg benieuwd, hopelijk hebben de komende eps meer spanning dan de vorige afleveringen.

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    hype :mad:

maar deze zomer word gewoon de zomer van geweldige season finales!
    24
    Lost
    Pb

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Er hoort toch een nieuwe ep uit te zijn, of ben ik nu gek? Kan niks vinden.

15. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  16. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Aardige aflevering voor Lost begrippen. Eindelijk.

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Zekers. Mooi om te zien
    Leuk om te zien hoe Eko op het vliegtuig komt en de vader van het meisje was trouwens de psychic die Claire op het vliegtuig zette.
    De website van de videoband(Betamax toch?) was:
    http://www.sublymonal.com/

For those of you who like to over analyze the episodes on a microscopic level like we do, you may have noticed that little scene in Eko's dream where a bunch of images flashed by before he saw his brother, Yemi, sitting at the computer. Here's a list of what was shown:

- A dead body floating in the ocean.
    - A crucifix necklace on the ground.
    - The scene with the Other who had the teddy bear on a rope.
    - A campfire.
    - Jin blindfolded.
    - The statues of Virgin Mary on a table.
    - The drug plane when Eko and Charlie set it ablaze.
    - Yemi in a church.
    - The Arrow Dharma symbol on a wall.
    - A Holy Bible.
    - A close-up shot of Eko's staff.
    - Eko looking at Yemi's corpse.
    - Closeup of Locke's face.
    - Eko looking through the black mist.
    - The crucifix on Yemi's dead body.
    - The plane Yemi was on, taking off from the runway.
    - The truck of soldiers chasing the plane.
    - Yemi getting shot.
    - The Asian Dharma guy from the first video.
    - The Swan Dharma symbol on a wall.
    (Bron: http://www.tvsquad.com/2006/05/10/lost-question-mark/)

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hmmm we zouden toch niet meer in spoilertags praten als de aflevering gelaunched was in Amerika?

Nja als je em nog niet heb gezien lees je et volgende maar niet. =p

Maarja vond et een aardige aflevering.
    Schrok me wel kapot toen Libby ineens die stuiptrekking kreeg. :'D

En een 5de hatch!
    - Losties Camp Hatch
    - Hatch die de Tail section had gevonden
    - De Medical Lab
    - De Hatch van ''the other'' (volgens Micheal)
    - En nu dus the observation Hatch

Nog 2 Hatches te gaan! iig volgens Lockes map.

En vind et best cut voor Hurley dat Libby is dood gegaan (persoonlijk vink et niet erg =p) alleen cut dat Ana dus echt dood is. =(

Next Episode:

Wednesday, May 17 at 9/8c
    "Three Minutes"
    A determined Michael convinces Jack and several castaways to help him rescue Walt from "The Others." Meanwhile, Charlie struggles with Eko's decision to discontinue building the church.

Over volgende weel:
    In de teaser zie je dat het een episode van Micheal word waarin je flashbacks te krijgt toen Micheal gevangen werd genomen door hen. En gebrainwashed? Ook hoor je dat Micheal alleen een bepaalde gekozen groep met zich mee wilt als ze naar ''the others'' gaan.
    Gelukkig gelooft Sayïd dat Micheal liegt. =D

Notice:
    BTW in de canadeze teaser word gezegt Only two episodes left.

Laatst bewerkt: 11 mei 2006
  19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    erm
    De afspraak was: Geen spoilers behalve op de release dag (Donderdag)
    Zijn we vandaag geloof ik...

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    erg toffe afl
    de pearl station :eek: tof man ze hadden het wel iets freakier kunnen maken als Jack ineens door het beeld komt lopen. Vreemd dat Libby dood is aangezien dat daar nog een verhaal achter zit :confused: en Micheal heeft iets op zijn hoofd geschreven

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina