1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 22 jul 2011.

  1. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Mind = blown
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    Niet iets wat ik had verwacht te zien tijdens een persconferentie van de grote 3 8)

    Het erge is... Als er een leuke aanbieding voor de Move komt icm de game zal ik het misschien ook nog gaan halen. :p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kleine stapjes, maar we komen er wel. Ik gok 14 juni. :+ Precies 2 maanden na de opening van Pottermore.
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh, elke keer als jij iets post hier denk ik dat het eindelijk zover is. :p
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sorry Lizza. :+

    Wordt iig niet meer deze week.
    Of maand.

    Wat hebben ze in godsnaam sinds de release van Pottermore gedaan (bijna een jaar... ruim genomen dan) Ze hebben nu dus het artwork van hoofdstuk 3, 17, 16 en 11 getweaked. Ik neem dus aan dat de rest nog moet komen. Holy shit, zelfs ik werk nog sneller dan dat. :p
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ehm, yay. :+
    Werd tijd... een jaar is lang genoeg om te genieten van de laatste plaats.

    Eh, dat betwijfel ik
    [​IMG]

    En de wekelijkse update voor boek 2
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kom op Gryffindor. :mad:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als de House Cup wordt uitgedeeld betekend het natuurlijk ook dat Boek 2 heel dichtbij is. Dus ik hoop dat boek 2 in de week na de uitreiking online komt te staan.
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou haast wel logisch zijn ja. Alleen denk ik dat boek 2 nog iets langer gaat duren dan gelijk in de week erna, maar laten we maar hopen dat jij gelijk hebt. Als ze dan net zo lang gaan doen over al die andere boeken denk ik dat ik dan al ben afgehaakt. Duurt zooo lang. :mad:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pottermore is net 2,5 maand open. Ik zit al bijna een jaar te wachten. Watjes. :+
     
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iederren is zo'n die hard zoals jij. :+
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is toch niks die hard aan? :p Waarom zou ik nu al gaan zeggen dat ik, omdat het te lang duurt, boek 2 (of boek 3 in de toekomst) niet meer wil hebben.
    'Het duurt me te lang, dus fuck it, dan maar helemaal niet' Dat snap ik gewoon niet. :+ Waarom niet gewoon lekker afwachten en zodra het er is verder gaan.
    Natuurlijk wil ik dat het veeeeel sneller gaat dan nu, maar het is niet anders. Boek 1 vond ik erg leuk dus ik wacht wel en zal happy zijn als het er eindelijk is.

    Of moet ik dan heel nors in een hoekje gaan zitten met mijn armen over elkaar en zeggen 'nee, nu ook niet meer! :mad:' ?
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Don't take life too serious. 8)
    Het maakt mij ook niet uit, ik denk alleen dat ik tegen de tijd dat eindelijk boek 3 of de rest uitkomt die hele site al ben vergeten, en vele anderen met mij. Ze pakken het gewoon niet goed aan, waardoor er veel mensen afhaken. :p
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo 'Don't take life too serious'? Ik reageer toch gewoon op je post? :+ Het is gewoon niet de eerste keer dat ik iemand hoor zeggen dat ze gaan afhaken omdat het te lang duurt. Mag ik toch wel even zeggen dat ik dat stom/vreemd vind? :p

    En, ja ze pakken het he-lemaal verkeerd aan. Maar maak je geen zorgen. Ik zorg er wel voor dat je het niet vergeet. :cool: (Pottermore staat heel zichtbaar in mijn bookmark balk, dus ik kan het gewoon niet vergeten, al zou ik het om de een of andere reden willen). Ik zal heel liev alle updates hier door blijven posten. \o/
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    herpderp. Niet veel interessants, maar het is dus vanaf nu mijn taak om ervoor te zorgen dat jullie Pottermore niet vergeten. :+
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Misschien krijg ik gelijk; de week na de uitreiking van de house cup. Maar blijkbaar alleen de paar eerste hoofdstukjes... Mja, beter dan niks.

    Trouwens ook wel leuk wat ze met de Great Hall hebben gedaan.
    [​IMG]
    Winnaar krijgt blijkbaar ook nog iets. Ben benieuwd wat.

    edit:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dikke kutzooi. :mad:
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alsof jij ook maar iets hebt gedaan om dat te voorkomen. :+

    Ben benieuwd wat de secret bonus is voor de slangen. Vervroegd toegang tot boek 2? :p
    (en Huffelpuff staat natuurlijk direct weer ruim laatste. En dat terwijl we de meeste members hebben. wtf :mad: Volgens mij vertrekt de helft van de mensen depressief nadat ze in Huffelpuff zijn ingedeeld. 8))
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ho eens even. Ik heb wel iets van 44 punten binnengehaald. :mad:
    :+
     

Deel Deze Pagina