1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 22 jul 2011.

  1. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet ie het nu wel? Ik dacht vanochtend om even die hoofdstukken te checken, maar hij deed het nog niet. :mad:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het nog niet geprobeerd, maar zoals ik het zie zouden ze unlocked moeten zijn. De bolletjes van de eerste 4 hoofdstukken zijn nu oranje itt vanmorgen. En de letters als je met de muis over Boek 2 gaat zijn nu wit ipv het grijze wat het vanmorgen nog was.

    Ik probeer het straks pas uit. :+
     
  3. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werkt allemaal nog niet ideaal, maar: _O_.
    En binnenkort komt chapter 5/11.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh gelukkig, het bevalt dus? Niet dat het na al dat wachten helemaal kut is? :+ Ik ga ook maar even beginnen. Hopelijk weet ik me in te houden en doe ik niet meer dan 1 hoofdstuk.

    Wordt in deze hoofdstukken al onthuld waar dat laatste slot voor is? Hm, zal wel niet eigenlijk, is wat vroeg in het verhaal. Ik hoop iig nog een minigame.

    edit: Haha, lekker. Heeft het eerste hoofdstuk gelijk maar 2 key moments. Me inhouden is moeilijk. erg moeilijk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2012
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bevalt zeker, het ziet er mooier uit, en is leuker om te doen. :p
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hoezo leuker? Hoofdstuk 1 was iig meer van hetzelfde, maar dan ehm, boek 2. :p Gaan er nog nieuwe dingen komen?

    Bah, waarom is het nou niet Herfst/Winter? Dan hebben dingen als dit veel meer sfeer. Of ben ik weer eens weird daarin? :lol: (niet dat het nu geen sfeer heeft, maar dan heeft het meer sfeer)
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wat dingen nieuw, zoals
    Ik ben in 3 hoofdstukken al 2 'minigames' tegengekomen :D
    Het werkt alleen nog niet ideaal, of ik ben er gewoon niet zo goed in.

    En trouwens, vind je het nu zomer dan? Het regent elke dag. :+
    (maar ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, zelfde als met die boeken lezen)
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, hoofdstuk 2 was zo extreem kort dat ik ook maar hoofdstuk 3 heb gedaan.
    Ook maar even in de spoiler dan;
    Die minigames zijn wel leuk, maar ik vind het jammer dat ze de moments vervangen. Ik hoopte bv na de taart omhoog te hebben gehouden dat ik nog door de keuken zou mogen speuren. Die moments zijn juist het leukste aan Pottermore, alle minigames zijn maar een bijzaak (een leuke bijzaak, maar toch)
    Die gnomes over de muur slingeren werkt niet echt lekker op mijn laptop. Ik gooi ze meer achterwaarts (8)) of recht tegen de muur aan. :+

    Hm, ook gelijk Hoofdstuk 4 of niet. :p Dat zijn de moeilijke keuzes van het leven!
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, hoofdstuk 4. Awesome. 4 Key moments (lekker veel), mooie art weer, een puzzeltje en genoeg te ontdekken.
    Jammer van de slechte audio loop in het 4e moment. Vervelend als je wat langer aan het speuren bent. :p

    Dus...waar blijven de overige hoofdstukken!? :D Pff, op dit tempo zitten we allemaal al lang en breed in een bejaardenhuis tegen de tijd dat het laatste boek online komt. :+

    Pottermore blijft awesome. Misschien hierna maar weer eens boek 1 doorlopen.
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat had ik ik ook de hele tijd dat die gnomes naar achteren gingen. ;)
    Ik vind het wel leuker/actiever nu om die hoofdstukken te doen, maar vooral inderdaad met die taart, daar had ik ook wel meer van verwacht. Ze mogen wel vaker minigames erin stoppen, maar hou het wel een beetje in evenwicht.

    Ik moet hoofdstuk 4 geloof ik nog doen, straks nog maar eens kijken dan. :)
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Hoe kon je ook alweer dingen verkopen op Pottermore???
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    'ook alweer'? Heeft iemand je dan ooit verteld dat dat kan?
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik meende van wel, maar weet niet zeker meer, vandaar.

    Dus: Kan dat of niet? Ik heb per ongeluk 4x hetzelfde boek gehaald, maar die wil ik kwijt, net als een hoop andere dingem.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan dus niet. Je kunt het alleen als 'gift' weggeven, meer niet.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag de blu-ray boxset besteld. Heb echt zin om het saga in één keer te beleven. Ga er denk ik drie dagen voor uittrekken. :p
     
  16. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Die blauwe set? Hoeveel heb je ervoor betaald?
    Dat is inderdaad wel het leukste, alle films 'achterelkaar' kijken. :)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Badges arrive on Pottermore


    Did you spot the new Pottermore Badges that arrived on Pottermore this Tuesday? Did you like them and have you unlocked all the available ones already?

    Badges are a new, fun and rewarding addition, which we hope students will enjoy acquiring as they explore Pottermore.

    Currently, three Pottermore Badges are available – the Explorer, Discoverer and Scarlet Engine. More Badges will be coming in the near future so keep a look out and make them a part of your Badge collection.

    You can view the Badges on your profile page, where you will be able to see the ones you have been awarded, or learn how to get your next Badge, by hovering over the Badge name and following the instructions.

    In the meantime, let us know what you think of the new Badges, which ones you’ve collected and if there are any you’d like to see become available in the future.

    You can tell us your ideas and thoughts by commenting in the Great Hall, your common rooms, or on Twitter and our new Facebook page.


    [​IMG]


    Leuk dat ze toch dingen blijven toevoegen (al mogen ze er eerst voor zorgen dat de boeken wat sneller online komen :p).
    Hopelijk zijn de volgende badges wat uitdagender. :+ Deze haalt zelfs mijn hamster nog met 2 pootjes in de neus.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, mooie dag voor wat Pottermore nieuws? Het is al lang akelig stil over boek 2. :mad:
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, die inderdaad! Iets meer dan €80,-. Alleen het is wel een megaslechte verpakking. Een slap kartonnetje. Als je de box vasthoudt, zakt het een beetje in. Films 1 t/m 5 zijn trouwens de films met een Nederlandse cover, de andere films de Engelse cover + extra's disc. Beetje gare set eigenlijk, maar uiteindelijk gaat het mij vooral om de films.
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit geweten dat J.K. Rowling en HP op dezelfde dag jarig waren. :)
     

Deel Deze Pagina