1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Harry Potter [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 22 jul 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde dat ik de wilskracht had om te wachten totdat het boek compleet is. :+ Maar goed, volgende week is je wachten dus voorbij. :p

    Nieuwe hoofdstukken (of ja, nieuw...alweer een maand oud) waren weer ouderwets leuk. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik soms vond dat er te weinig ontdekken viel, of te weinig layers zijn (waar is de tijd gebleven dat er standaard 3 layers per moment zijn) maar ik weet niet meer of dat echt zo is of dat ik er gewoon niet genoeg van krijg. ;) Qua art en sfeer zat het iig weer goed.

    Ik denk dat ik volgende week gewoon weer bij hoofdstuk 1 begin, gewoon vanaf het begin van boek 2 doorlopen. Lijkt me leuker dan opeens in hoofdstuk 12 in te springen.

    En daarna wachten op boek 3. 8)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Lizza, ik zag dat je verder was gegaan met boek 2. Dus nu kan ik je dit vragen :9: Had jij in hoofdstuk 5, 3e moment dit allemaal op de tafel liggen?:
    [​IMG]

    Ik heb dat nooit gehad. Geen idee of dat aan mij ligt of dat meerdere mensen dat hebben.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Leuk dat Pottermore, maar goffetomme ik wil gewoon een volwaardige rpg in dat universum. :mad:
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh spooky. :+ Had inderdaad vanmiddag even verder gespeeld tot het moment dat je die toverdrank moest maken. Op die tafel lagen als ik het goed heb sandwiches, glas en een kan met drinken, en die krant. Dus in principe wat er bij jou ook ligt. Wat heb je nooit gehad dan? Dat moment?
    Ik moet ook zeggen dat die site af en toe ook begint te haperen, duurt lang voordat het geladen is en daardoor zie je al wat je kunt collecten, heel vreemd.
    Als ik nu op die site kijkt zie ik bijvoorbeeld bij dat moment eerst een lege tafel en dan gaat hij laden en dan zie je pas alles wat er in die kamer is.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2012
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik zit je niet te stalken hoor! :+ Ik ging gewoon kijken of de update er al was en toen zag ik dat de enige friend die met boek 2 bezig was zich had verplaatst :p

    Ik heb dus altijd dit:
    [​IMG]

    Die dingen op de tafel hebben er bij mij nooit gelegen. Dat screenshot van de vorige post kwam van de Pottermore Twitter.
     
  6. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, bizar. Maar heb je die dingen die je kunt collecten dan wel gewoon? Op die tafel ligt verder in ieder geval niks belangrijks, maar wel heel apart dat het bij jou niet klopt.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zijn dat allemaal dingen die je kunt collecten die op tafel liggen? Dus verdwijnen ze als je ze hebt opgepakt? Ik begin nu aan mezelf te twijfelen of ik het in dat geval dan gewoon allemaal heb opgepakt en of het er wel ooit is geweest (volgens mij niet, maar ja.)

    Zal inderdaad op zich niks belangrijks zijn, maar dan ga je toch denken wat je nog meer hebt gemist.
     
  8. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, op die tafel is niks belangrijks (en dus niks aan te klikken), maar in die kasten erachter was geloof ik wel wat te vinden, heb je die wel gewoon dan? Ach, dan heb je nu wel een goed excuus om al die hoofdstukken weer door te gaan. :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als ik echt dingen gemist heb omdat dingen gewoon niet tevoorschijn komen kan ik de hoofdstukken nog wel honderd keer doorlopen, maar dan zal ik ze niet alsnog tegenkomen. :+

    Volgens mij heb ik voor de rest wel wat dingen gevonden, maar zou niet meer weten wat, dus kan het niet controleren. :p Ik heb iig die kast opengekregen!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    \o/
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    The final chapters are ready​



    Hello ThestralStrike51, ​

    The final chapters of Harry Potter and the Chamber of Secrets have just been made available on Pottermore for you to explore:​

    • Discover the Slytherin common room
    • Experience Professor Lockhart’s Valentine’s Day festivities
    • Fend off the spiders in the Forbidden Forest
    • Reveal the secret of Moaning Myrtle’s bathroom
    • Confront what’s hidden within the Chamber of Secrets​

    There’s also new J.K. Rowling content to discover; read about Polyjuice Potion, Ghosts, the history of the Chamber of Secrets and the Sword of Gryffindor.​


    !
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Chapter 12, Moment 3. Wel leuk hoe ze dat hebben gedaan.
    Geen Slytherin? Zoek maar een weg naar binnen.
    Jammer dat me dat tot nu toe minstens een uur zal ophouden. :+ Maar wel leuk hoe Slytherins inderdaad gewoon naar binnen kunnen wandelen en het voor de rest een stukje interactiviteit eist.

    Al had ik dat al veel eerder moeten doen eigenlijk. Had ik nu gewoon verder kunnen gaan. :p

    edit: WAT?! Nog eens 18 uur? Ik hoop niet dat ik het straks bij de laatste stap ga verpesten. :'-(
    En nu ik erover nadenk... Misschien had ik beter een wat tragere ketel kunnen pakken zodat het 24 uur duurde. Komt me qua tijd ietsje beter uit.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2012
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week een audiobook van HP1 in handen gekregen, nog nooit een volledig luisterboek gehad dus ik ben benieuwd. Ik merk al wel dat ik er wel geduld voor moet opbrengen, heb hem al een paar keer geprobeerd en steeds weer uitgezet, misschien een keertje 's avonds voor ik ga slapen doen. Wel een ideale stem heeft die Stephen Fry.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net CoS afgemaakt op Pottermore. Laatste hoofdstuk of 3 waren vrij teleurstellend. Geen hol te doen. Als ik het verhaal wil doorlopen zonder iets te doen ga ik de boeken wel lezen, Pottermore gaat juist om de interactiviteit.
    Jammer.

    Op naar PoA. Met hopelijk minder minigames en minder moments waar niks te ontdekken valt. (ik eis overal minstens 3 layers!)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok, 22 november dus boek 3? :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Toch maar eens proberen dat Pottermore, of hoeft het nu al niet meer? :+
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou het niet meer hoeven? :p
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Geen idee, misschien was er tijdelijke content of iets anders, of ik zou te veel achter lopen :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee hoor, geen tijdelijke content en boek 2 is pas net volledig uitgekomen. :+ Al is 'achterliggen' nooit een probleem omdat het geen groepsactiviteit is. Is hetzelfde als je een game een jaar na de release niet zou durven kopen. :p

    Wel zeggen in welke house je terecht komt he! (gogo huffelpuf :cool:)
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Pff, ik kan niet eens mijn eigen username kiezen, lame! :+
     

Deel Deze Pagina