[PS4] [Vita] XBW Reviews

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 nov 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu wel.
    Geen idee waarom je het überhaupt 3 dagen uitstelde, maar dan presteer je het ook nog om zelfs dán niks te posten. 8)

@ De mensen die wel posten; bedankt en ik hoop dat jullie ook terug blijven komen als jullie nieuwe games hebben gespeeld. :b: Dit topic kan voor iedereen heel handig zijn, dus ik hoop dat mensen die nog niks gepost hebben alsnog komen en dat er buiten dat leven in blijft.

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Maakt het uit als je ook al reviewtje schrijft over een game die al eerder is gedaan door iemand anders ?

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Helemaal niet. Het is juist mooi om zo veel mogelijk reviews te hebben, ook van dezelfde games. Dát geeft je het beste idee over de kwaliteit van een game; meerdere indrukken van verschillende mensen.

Uiteindelijk is vaak dan te zien of een game wel/niet aan te raden is. Met 10 plusjes moet het wel goed zijn, toch?

4. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metal Gear Solid HD Collection +
    + Spellen zien er heerlijk uit op het oled scherm
    + 2 topspellen voor onderweg voor een zacht prijsje
    - controls van mgs2 zijn even wennen

Uncharted: Golden Abyss +
    + prachtige graphics
    + heerlijke gameplay
    + Beter dan U3 en U1 en dat op een handheld
    + lange singleplayer

Ninja Gaiden Sigma Plus +
    + Beste ninja gaiden nu met een perfect port op je handheld
    + Mooie graphics
    + Gameplay is nog steeds super
    - Moet het wel je ding zijn

Gravity Rush +-
    + Mooi vormgegeven wereld
    + leuk verhaal en vernieuwende gameplay
    - controls zijn niet al te best

Wipeout 2048 +
    + Geweldige graphics
    + geweldige gameplay
    + Super veel content, vooral met de downloadbare ps3 content

Rayman Origins +
    + spat van je scherm
    + beste platformer van het jaar
    + veel content

Fifa 13 ----
    + graphics zijn aardig
    - zelfde spel als fifa football met alleen nieuwe shirts
    - oude engine, dus heel anders dan de console versies
    - geen UT
    - geen seasons

Ridge Racer -
    + aardige graphics
    - Geen echte singleplayer
    - multiplayer is uitgestorven

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  5. RaVe^

RaVe^ Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Rayman Origins + (hoe kon ik die vergeten)
    + Beeldschoon
    + Geweldige platformer met strakke besturing
    + Heel veel speluren.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik leef nog steeds op zondag hoor Dulle :+

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Rayman origins +
    + Ontzettend leuke platformer waar je veel tijd in zal steken
    + Ziet er goed uit
    + Speelt heerlijk weg, en je pakt hem snel weer op
    + Uitdagend ( vooral als je alles wilt halen voor platinum )
    - Niet anders dan op de xbox 360 en ps3

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Cod en need for speed gekocht,mening komt zo snel mogelijk !

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En je oude games? :9 Daar mogen ook best reviews van. :+

En Peter, is het nog steeds zondag?

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    23:55 hier ;)

Uncharted
    Enorm leuke game. Heb enkel 1 en 2 gespeeld op de PS3, maar ik vond de ervaring op de Vita net zo goed. Wellicht nog wel leuker, omdat het lekker 's avonds op bed in het tentje kon. Graphics zien er eigenlijk ziek goed uit voor een handheld en het speelt gewoon ontzettend lekker. Enige minpuntje vond ik het richten, maar dat komt doordat de stick gewoon is als hij is. Dit klinkt misschien wat vaag, maar ik bedoel ermee dat het pookje gewoon een beetje raar bestuurd. Het eerste gedeelte gaat te soepel, waardoor ik nog wel eens naast iemand schoot.

Qua moeilijkheidsgraad zit het ook wel snor. Het gebruik van de features van de Vita is ook meer dan prima. Niet geforceerd, maar gewoon goed.
    Cijfer: 9

Lumines
    Tsjah op de PSP vond ik dit spel ook al geweldig. Je begon aan een level en meer dan anderhalf uur later was je nog steeds bezig.
    Ook bij dit deel is dit weer het geval.

Het speelt erg lekker, er zijn genoeg modi en het ziet er gewoon weer slick uit. Topgame!
    Cijfer:8.5

Rayman Origins
    Net zo fijn als op de console. Groot gemis is wel de multiplayermogelijkheid en dan met name de co-op. Zonde dat ze dat niet verwerkt hebben.

Het speelt ook erg lekker en ziet er heel erg goed uit. Meer van dit soort games graag! In ieder geval met deze graphics!
    Cijfer: 8, omdat ik de 360-versie ook al veel gespeeld heb.

LBP
    Begon erg leuk, maar ik was het al erg snel zat. Gek genoeg had ik dit bij deel 1 op de PS3 ook. Het kan mij gewoon niet lang genoeg boeien.
    Het idee is leuk hoor, maar ik mis gewoon iets.
    Cijfer: 7

Zou het trouwens niet geweldig zijn als games als Mark of the Ninja naar de Vita komen?! Reviewtjes van downloadgames komen later. Mocht er interesse zijn in 'echte' reviews, dan maak ik die ook wel :)

Laatst bewerkt: 26 nov 2012
  11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nog 5 minuten dus. Ik zou maar opschieten! :+

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Check mijn edit :+

Uncharted
    Enorm leuke game. Heb enkel 1 en 2 gespeeld op de PS3, maar ik vond de ervaring op de Vita net zo goed. Wellicht nog wel leuker, omdat het lekker 's avonds op bed in het tentje kon. Graphics zien er eigenlijk ziek goed uit voor een handheld en het speelt gewoon ontzettend lekker. Enige minpuntje vond ik het richten, maar dat komt doordat de stick gewoon is als hij is. Dit klinkt misschien wat vaag, maar ik bedoel ermee dat het pookje gewoon een beetje raar bestuurd. Het eerste gedeelte gaat te soepel, waardoor ik nog wel eens naast iemand schoot.

Qua moeilijkheidsgraad zit het ook wel snor. Het gebruik van de features van de Vita is ook meer dan prima. Niet geforceerd, maar gewoon goed.
    Cijfer: 9

Lumines
    Tsjah op de PSP vond ik dit spel ook al geweldig. Je begon aan een level en meer dan anderhalf uur later was je nog steeds bezig.
    Ook bij dit deel is dit weer het geval.

Het speelt erg lekker, er zijn genoeg modi en het ziet er gewoon weer slick uit. Topgame!
    Cijfer:8.5

Rayman Origins
    Net zo fijn als op de console. Groot gemis is wel de multiplayermogelijkheid en dan met name de co-op. Zonde dat ze dat niet verwerkt hebben.

Het speelt ook erg lekker en ziet er heel erg goed uit. Meer van dit soort games graag! In ieder geval met deze graphics!
    Cijfer: 8, omdat ik de 360-versie ook al veel gespeeld heb.

LBP
    Begon erg leuk, maar ik was het al erg snel zat. Gek genoeg had ik dit bij deel 1 op de PS3 ook. Het kan mij gewoon niet lang genoeg boeien.
    Het idee is leuk hoor, maar ik mis gewoon iets.
    Cijfer: 7

Zou het trouwens niet geweldig zijn als games als Mark of the Ninja naar de Vita komen?! Reviewtjes van downloadgames komen later. Mocht er interesse zijn in 'echte' reviews, dan maak ik die ook wel

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Top. We doen het btw niet met punten, maar alleen met +,- of +/-. Maar aan de punten te zien is het allemaal een +. :p (of LBP +/-?)

iig bedankt voor de moeite. :+ Ik kijk uit naar die van de downloadgames. Deze keer eerder dan zondag? ;)

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    LBP idd +-. Haha, die komen morgen.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedere goede game wat naar de Vita komt is welkom. Maar games als Mark of the Ninja zouden er perfect passen, alleen al vanwege de artstyle die heel goed tot zijn recht zou komen op dat prachtige scherm.

Waarom licht je eigenlijk specifiek die game uit? Ik ken em, maar zelf niet gespeeld. Is er iets wat em uitermate handheld vriendelijk maakt? :p

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar qua opbouw van de game vind ik dat perfect. Mooie 2D graphics en een strakke besturing. Net als Rayman

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Eerlijk gezegd zie ik mezelf de game ook eerder spelen op de Vita dan op de 360/PC. Geen idee waarom, want met Rayman heb ik geen problemen om het op de console te spelen.

De Vita staat de laatste tijd sowieso vaker aan dan de 360. :eek: Had ik van mezelf nooit verwacht.

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    En ik snap niet dat PSN op de Vita momenteel nog zo beperkt is trouwens. Machinarium komt er ook naartoe als het goed is. Ook zo'n game die perfect is voor de Vita imo.

Eigenlijk zijn heel veel indie-games er ontzettend geschikt voor.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ja, niemand wilt geld aan ports of nieuwe games besteden omdat de Vita nauwelijks verkocht wordt. Er valt bijna geen winst te behalen op dit apparaat.

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Nee daar heb je gelijk in. Maar we houden hoop

Deel Deze Pagina