[PS4] [Vita] XBW Reviews

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 nov 2012.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De besteste game op de Vita. Treasures of Montezuma Blitz. :cool:
    Jij was niet de enige die stopte na de eerste race, dus een groot succes was het niet nee :+

Je kunt wel scores vergelijken bij JP, maar daarvoor moet je wel even handmatig naar de leaderboards gaan. Het is niet zo elegant in de interface verwerkt als bij TOMB (of Trials) . Maar het kan dus wel.

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha toch wel jammer van dat tournament. Ik moet zeggen dat ik PS All Stars ook erg vet vindt voor de Vita! Nu nog kijken of ik daar tegen mensen kan battelen :+

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik heb jullie alle 3 ff toegevoegd, mn psn is Rva_96 maar ik ben altijd wel in voor een tournament :)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het handige van TOMB is natuurlijk dat er ingebouwde weekly tournaments zijn. :p Hoeft niemand zich de moeite te doen iets te organiseren wat na de 2e week toch dood is. :+

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik strijd altijd alleen tegen jou :+

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is eigenlijk ook waar. Zullen we hier trouwens geen apart topic voor maken dan deze topic nu compleet verkrachten en uit z'n context halen?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Persona 4 Golden:

Awesome! Ik kan niet gaan slapen voor ik nog ff dit heb gespeeld. Het verhaal is boeiend en mysterieus, de characters zijn tof en grappig en ontwikkelen zich. Het opbouwen van relaties, werken, oppassen, studeren, voetballen, basketballen (zijn wel geen minigames) etc. is tof en geeft je een gevoel dat je ook daadwerkelijk in de wereld zit.

De battles zijn tof, tot nu toe niet saai en eentonig. De Persona's zijn ook goed gedaan en het fusen ervan tot een nieuwe Persona is erg leuk.

Kortom, als je van JRPGS, of RPGS in general houdt is dit zeker een aanrader. Helaas moet ie nog officieel in EU uitkomen.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    :+

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Whuut? Zijn toch ook geen minigames ofzo. Iemand vroeg me of het minigames waren of gwn een animatie. Vond het geen gekke vraag. Dacht zet het hier er ff bij

Laatst bewerkt: 20 jan 2013
  10. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Haha het ging me meer om je zinsopbouw. Er zijn wel minigames of er zijn geen minigames, niet: wel geen minigames. :+

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wipeout 2048: +/- Wipeout games zijn denk ik gewoon niks voor mij. Besturing van die schepen bevalt me totaal niet. Al kom ik een bocht goed door, ik heb niet het gevoel in controle te zijn. Ik win ondanks, niet dankzij de besturing. Hetzelfde had ik bij Wipeout HD en Fury.
    Graphics zijn prima, al blijft die dynamische resolutie lelijk. :p

Krijgt dus een grote 'meh' van me. Ik zie de onderliggende kwaliteit, maar het doet me zelf helemaal niks.

12. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Chronovolt: -

Begon goed, maar al snel kwamen de minpunten. Zo zijn de slechte framerates echt tergend waardoor het gewoon bijna onmogelijk is. Verhaal slaat na m'n mening nergens op en na een paar levels gespeeld te hebben kan ik nu al zeggen dat het geen aanschaf waar is. Het is omdat ik hem gratis heb gekregen met ps plus xD

Wipeout 2048: +/-
    Ook dit spel nog niet volledig uitgespeeld, maar het is een erg vermakelijke game. Heb zelf nooit echt gehouden van de franchise. Geef mij maar liever een echte racegame op circuit enzo veel meer controller etc. Omdat het niet echt een spel voor mij is vermaak ik me er toch wel mee. Dus de voldoende die ik aan dit spel geeft is meer een persoonlijke mening als je het mij vraagt.

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Urban Trial Freestyle: +

Van het weekend aangeschaft en moet eerlijk zeggen dat hij best vermakelijk is. Vooral de dynamische omgevingen zijn leuk gedaan.
    Wanneer meer XBW'ers hem aanschaffen, kan er leuk gebattled worden om elkaars scores te verbeteren :thumbs:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je Trials HD/ Evolution gespeeld? In hoeverre is Urban Trial daarmee te vergelijken?

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Heb Trials HD gespeeld. UTF is wel wat gemakkelijker als je het mij vraagt, maar om te masteren uiteraard weer erg moeilijk.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, heb er meer dan een jaar over gedaan maar net eindelijk Uncharted uitgespeeld \o/

+ Grafisch echt geweldig!
    + Uncharted op een handheld, dikke actie :)
    +/- Soms geforceerd gebruik van de Vita elementen (Touch, motion etc.)
    - Motion richten vind ik niet beter werken dan het traditioneel richten, toen ik dit had uitgeschakeld vond ik de game opeens een stuk toffer :+

Kom maar op met de volgende :D

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Overall een dikke + denk ik?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nu ik de game dus eindelijk in mijn bezit heb mag ik er een review over geven. Niet uitgespeeld, maar ik ken wel al de game helemaal.
    Persona 4 Golden: + JRPG + Visual Novel + een snufje dating sim = Persona 4.
    De gameplay is leuk en aardig, maar wat ervoor zorgt dat je blijft spelen is het verhaal en de characters die stuk voor stuk likeable zijn. En met een speelduur van vele tientallen uren ben je hier nog wel even zoet mee.

Guacamelee!: + Erg mooie, humoristische Metroidvania. Perfecte controls, leuke humor, en als je voor de 100% gaat zeker geen onaardige speelduur.
    (het is ook cross buy en heeft cross saves)

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens moet geloven aan Guacamelee. Hoe groot is de game eigenlijk qua MBtjes?

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    340 MB. (PS3 versie 550 MB)
    Ik zit nu op 4/5 uur en heb de game nog niet uitgespeeld dus nog niet alle gebieden op 100% en niet alle sidequests voltooid.

Deel Deze Pagina