1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] XBW Reviews

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 23 nov 2012.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier nog een update:

    Rayman Origins +
    Kleurrijk, vrolijk (dat onderwatermuziekje_O_) en soms uitdagend. Lekkere platformer.

    Persona 4 Golden +(+++)
    Echt een geweldige game. Goed verhaal en setting, leuke characters met diepte, en alles klopt gewoon aan deze game. Het is wel een lange game, het gaat je veel tijd kosten om 'm uit te spelen.

    Jetpack Joyride +
    Leuk om ff tussendoor te doen (en gratis!).

    Tales from Space: Mutant Blobs Attack!!! +-

    Wel aardig voor tussendoor. Maar ook een beetje saai. Heb nooit het gevoel dat ik echt m'n best moet doen om de levels te halen.
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Sound Shapes: + Heerlijke typische 'Sony game'. Een game die weer eens anders durft te zijn en erg creatief is. In feite is het een platformer waarmee je 'muntjes' moet verzamelen. Alleen deze muntjes zijn in dit geval muzieknoten. Je begint zonder background music, en door de noten op te pakken vormt de muziek zich door het level heen. Erg tof idee. Daarnaast werkt het platformen ook erg goed en is het redelijk verslavend.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nun Attack: + Een plus met in gedachten dat het maar €2,50 is. Geinig gamepje om wat tijd mee te verspillen.
    Sommige levels gaan wat te lang door, en ik heb moeite ermee om de groene projectielen te laten ontploffen. Alsof de game mijn taps niet goed registreert.
    Op het laatste wat eentonig, maar misschien had ik ook niet zo veel levels achter elkaar moeten doen. :+
    Maar goed, ik heb er wel plezier mee gehad.

    [​IMG]
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hungry Giraffe: +
    Met Motioncontrols: -
    Zonder motion controls +

    Met motiontroep krijg je dit en is er niks aan;
    [​IMG]

    Zonder gaat het meer richting dit
    [​IMG]

    Gelijk een stuk leuker. Soms moet je het mondje van het giraffe beest iets te precies op het voedsel mikken, maar als je eenmaal goed op weg bent is het gewoon een geinige game met wat leuke klassieke muziek als OST.

    Dingen zijn wel erg slecht uitgelegd. Wat zijn de controls? Zeggen ze niet. Waar is die hard hat voor? Zoek het maar uit! Die gewichten wat je kan eten, maken die je alleen zwaarder, of heeft het uiteindelijk ook een positief effect? Ik heb nog steeds geen idee.
    Upgrades worden ook niet uitgelegd. Hoe groot is de verbetering tov eerst? Geen idee.

    En het is een betaalde game waar ook microtransacties in zitten. Not cool. Sommige upgrades zijn wel heel duur, en dan willen ze natuurlijk dat je met echt geld wat extra muntjes gaat kopen.

    Maar, ondanks die minpunten, is het gewoon wel leuk. Jetpack Joyride, maar dan met een giraffe en verticaal ipv horizontaal. De progressie die je ziet is ook wel leuk. Je begint in een dicht bos, en hoe verder je komt hoe hoger je ook echt komt. Op een gegeven moment zit je tussen de sterren. In Jetpack Joyride blijven de ruimtes zich gewoon herhalen en is de enige indicatie dat je verder komt de counter linksboven in het scherm.
    Het zijn de kleine dingen...
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik de enige die nog reviews schrijft? :p

    Thomas Was Alone: + Wat een leuke platformer. Wie wist dat een paar vierkantjes zoveel charme konden bezitten. Het is geen vreselijk moeilijke of lange game, maar wel erg leuk.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Speel alleen Persona
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ja volgens mij zit iedereen nu aan Persona. :+
    Ik had deze via de Humble Bundle gekregen, maar aangezien ie toch ook te krijgen is voor de Vita. :p
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    crosspost met het andere review topic;;;

    Limbo: +/- Het begon zo goed, in dat bos. Creepy, sfeervol. Geen lastig gedoe.
    Dan kom je in...de fabriek. Weg sfeer, hallo domme puzzels waar ik geen zin in heb.
    Irritante is dat het bos (het stuk wat je altijd het meeste ziet, en wat de demo ook is) nog niet eens een kwart lijkt te zijn van de game.

    Als je zin hebt in een platformer met puzzels om op te lossen, dan is dit best een aanrader. Maar bij mij overheerste de teleurstelling dat ik zo snel uit dat bos gerukt werd, en dus deed ik die puzzels met veel minder plezier. Was de Trial & Error gameplay opeens minder leuk etc.

    Ik heb de game in vrij korte bursts gespeeld, dus misschien dat mijn kijk op de lengte daardoor iets verkeerd is, maar het mocht van mij ook wat korter zijn.
    Al zal dat ook komen door het gebrek aan sfeer op het laatste.

    Nadat ik het uitgespeeld had was ik eerder happy dat ik weer wat ruimte kon vrijmaken op mijn memory card dan dat ik terugkeek op een awesome ervaring. :+
    Overrated game.
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Tijd voor een bump!

    Thomas was Alone: + Een game waar mij nou net juist niets aan leek heeft me verrast! De game werd hooggeprezen en aangeraden door DulleNL, maar na yt filmpjes gekeken te hebben had ik besloten om hem niet te spelen. Keek laatst in m'n downloadlijst en zag hem er toevallig in staan vanwege PS Plus. Toch maar gedownload, en ja, deze game had ik niet willen missen.

    Het concept is simpel, je moet met blokjes die ieder z'n eigen kracht heeft door een level komen. Je speelt met meerdere blokkjes te gelijk en soms kan het ene blokje de andere helpen.

    Het verhaal heb ik links laten liggen al schijnt die wel goed/leuk te zijn om te volgen. Ik vond het te langdradig en duurde te lang voordat de zin getypt was.

    Ik heb de game nog niet uitgespeeld, maar ben nu wel op een punt dat ik denk niet veel anders meer tegenkom. Concept is simpel maar daarom zeker verslavend. Vooral tussendoor leuk en je pakt hem snel op.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand herinnert zich nog dat dit topic bestaat? :eek:
    [​IMG]
     
  11. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    :): aww das lief van je Dulle!
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    hahaha, Bitterzoet zijn we weer.
     
  13. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zal ook mijn eerste review plaatsen:

    killzone mercenary: +

    +/ - campaign: 9 missies, dus kort te noemen, echter kan je elke missie op nieuw spelen met nieuwe doelstellingen (speel met dit wapen, haal het level in x minuten, zoek alle Intel, red alle gegijzelden, etc).
    + gameplay: schieten met de twee sticks speelt erg goed. De brutal mêlee in samenwerking met touchscreen is ook goed verwerkt.
    + multiplayer: met maximaal 4 tegen 4 speelt dit geweldig, ik vond het zo goed tot nu toe dat ik dit nog meer heb gespeeld dan bf4 tot nu toe. In de multiplayer heb je 3 spel types, death match, team death match en 4 vs 4 in 5 ronden met verschillende opdrachten.

    Leuke shooter die je vooral moet kopen als je houdt van shooters en dan vooral van de multiplayer aangezien de campaign kort is.



    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er eigenlijk behoefte aan een PS4 versie van dit topic? Ik vind het nog steeds handig, maar kijkend naar deze, en die van de 360 kan ik niet definitief zeggen of anderen het handig vinden. :+
     
  15. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik vind het wel leuk, behoefte is voor mij nog een te groot woord. Ook de activiteit is beetje jammer, daardoor ook beetje ongeschoven topic. Wellicht zowel ps4 als vita games in 1 topic?
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dit lijkt mij een goed idee (eventueel de PS3 er ook nog bij).:thumbs:

    Ik post er misschien niet in, maar lees het wel als er een nieuwe post in staat!:)
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat is prima, maar dat is dus ook de twijfel over de voortzetting van dit topic. Hoeveel mensen gaan er daadwerkelijk posten? Als iedereen denkt 'leuk, ik check soms wel of er nieuwe reviews zijn' schiet het niet op. :+

    Hier ook; http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=169329
    In het begin reviews, maar uiteindelijk komen mensen niet terug om nieuwe reviews te posten. Niks voor GTA V bv! En ik weet zeker dat als er een game is wat veel mensen hebben gespeeld, dat die het wel is. :p
     
  18. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ja maar je vergelijkt nu xbox met playstation community, dat is netzoals appels met peren. Ik zeg inderdaad 1 topic met ps3, vita en ps4 games.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt gelijk, het Playstation topic zal vast beter lopen dan het Xbox topic op een site genaamd Xboxworld. :+

    Gemakkelijker kan ik het topic iig niet maken. :p 3 soorten beoordelingen, en een review van 1 zinnetje. Als het nog gemakkelijker moet voordat mensen zich 'moeite' willen doen heb ik geen hoop voor de mensheid meer. :D
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gravity Rush

    Mijn eerste Vita spel en vooralsnog ook het enige spel wat ik op de Vita heb gespeeld. Gravity Rush kent ontgetwijfeld zijn mindere kanten, maar de te gekke gameplay (net niet vliegen en moeite om de zwaartekracht te besturen maakt het om 1 of andere reden erg gaaf), vette setting en origineel verhaal maakt voor mij dit spel echt 1 van de tofste spellen die ik in 2013 heb gespeeld.

    De hoofdpersonages zijn ook apart neergezet. Ze lopen halfnaakt rond maar er zijn nauwelijks tot geen sexueel getinte opmerkingen te vinden in het spel.

    [​IMG]

    8,5

    Op naar Persona 4 Golden :)
     

Deel Deze Pagina