[XOne] Xbox 360 system link

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 23 sep 2005.

  1. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  2. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    cool, maar kun je ook met je 360 linken met oude xboxen, om bijv. halo 2 te doen?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan is al eens eerder veterld ... moeten jullie wel dezelfde versie hebben

    Halo 2 vs Halo 2 kan ... maar King Kong (xbox) vs King Kong (xbox 360) kan niet (als king kong mp had)

    wie wilt er in hemelsnaam nog met xlink en xbconnect als iedereen live kan hebben .. je hebt geen credit card meer nodig voor Live!
     
  4. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je kan niet in het weekeinde on-line (MP) dus dan blijf je het op xlink houden ... ik vind de xbox live service veel beter dan WoW en daar betaal je ook voor ... tevens is het leuk om met wedstrijden mee te doen en is het intressant om je stats bij te houden ...

    Sytem link games worden niet geregistreerd alleen live games ... geloof ik ..
    ga het wel even op zoeken
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ..
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja maar geen wedstrijden ... dus prestaties ... single-player games en co-op ... (medailes) maar stats van multi-player games alleen op live

    Ik vraag me af hoeveel mensen nog x-link en xbconnect gaan gebruiken de rede dat er veel gebruikers zijn is:

    1 ) Geen Credit Card
    2 ) Een gemodificeerde xbox
    3 ) Geen zin om voor Live te betalen
    4 ) Gek op de xbconnect / xlink community

    het eerste probleem en het grootste probleem is opgelost. Probleem 2 is er nog niet en zodra dit er is worden je stats niet meer bijgehouden, omdat je xbox altijd connecteerd op live. Dan heb je alleen nog mensen met 3 over of de mensen die gek zijn op deze community
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij PC games krijg je er ook vaak minder kwaliteit voor terug, en dan bedoel ik niet gameplay, maar puur connectie. Tuurlijk is er weleens lag op XBL, maar in vergelijking met pc games is dat véél minder.
    Ik denk ook dat er nu veel minder op Xlink zal worden gespeeld. Met XBL heb je ook extra content enz..
    En uiteindelijk bepaal je zelf of je gaat betalen of niet, maar voor WoW moet je toch ook betalen en daardoet niemand moeilijk over? Bij XBL krijg je er ook wat voor terug.
    Maarja, we zullen zien hoeveel mensen nu XBL gaan nemen. Nu is het percentage van mensen met een Xbox dat Live heeft redelijk laag, maar dat zal veranderen denk ik.
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm...

    hoe gaan ze dat bij de 360 doen dan..? zonder creditcard

    ff een offtopic vraagje hoor:

    ik heb mijn xbox verkocht maar ben zo stom geweest niet mijn live gegevens over te schrijven|:- ... weet iemand hoe ik die terug kan krijgen ( microsoft bellen?) voor mijn xbox 360
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    via scratch kaarten en via je .net account (zie http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75264)

    recoverren op een andere xbox ... of via je .net account weer terug halen op de xbox 360

    anders ms bellen en je cc gegevens bij de hand houden
     
  11. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm misschien beter om hem op te zeggen aangezien mijn acc nog op die andere staat...

    EDIT: ohh dus je wilt zeggen dat je gegevens van Live.. gekoppeld zijn aan je .net acc.. dus eigenlijk gewoon email + ww en dan " recoverd" hij eigenlijk uit zichzelf?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb :)

    Stap 1 ) Koppel je account aan een msn account op xbox.com
    Stap 2 ) Koop een xbox 360 en sluit hem aan op internet
    Stap 3 ) Vul je msn email account in + ww
    Stap 4 ) Speel nu met je gold account op Live
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik kan al inloggen op xbox.com .. dan zal het wel goed zitten:9

    sorry voor deze offtopic:)
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dubbel :eek:
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Welke updates? Dat de mensen niet meer kunnen cheaten? Dat er andere playlisten komen? Dat vind ik persoonlijk allemaal voordelen

    Nee, beide gaat goed ... maar op xbconnect lopen wel ontzettend veel flamers en modders rond

    Ik heb nooit problemen gehad met xbc of xlink

    Hier bedoelen ze Single-player games mee en je moet dan wel aangesloten zijn op Live Silver. Verder krijg je dan toch alle cruciale updates binnen (als je een update niet accepteert) dan word je xbox gebanned. Ik denk echt dat er minder xbcérs komen ... zeker in het begin, omdat live nu toegankelijker is :) en de cheaters kunnen hun gang gaan in de underground ...

    even een nieuwe thread gestart voor een discussie
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2005
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in het verleden wel op xbconnect gespeld maar hierbij had ik vrij veel lag dus doe ik het niet meer als de 360 komt ga ik bijna zeker weten op live gold en dat gewoon omdat je geen cc meer nodig hebt :)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Gah a.u.b. niet flamen _0/ Ik heb in het xbox 360 een discussie gestart om te zien of andere ook er zo over denken. Ik speel trouwens nog steeds bijna dagelijks een paar games met mijn neef in Engeland op Xlink.

    Ik heb nooit gezegd dat ik NOOIT xbc of xlink speel ... alleen niet met Halo 2 tegen vreemden (wel met mijn neef) en Halo speel ik nog steeds :mad: Tevens als je gaat kijken naar de originele x-link en xbconnect threads dan kan je zien wie de topic starter is. Dat ik later problemen kreeg met het systeem. A) er word bijna alleen Halo 2 gespeeld en geen andere games B) vaak quit de host als hij aan het verliezen is c) er word veel gecheat ... alleen met bekende spelen is dus eigenlijk leuk

    Sniper Sweep maakte het spel juist niet leuk, omdat je te veel campers had. Goh .. das lol ... maar ja iedere gamer zijn ding ... dus JIJ zal wel gelijk hebben, want JIJ hebt nooit op live gespeeld en ik speel het dagelijks ;) 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  20. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    ...
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2005

Deel Deze Pagina