1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Live [Algemeen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Roberto, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou snap ik er helemaal niets meer van. Ik heb op enkele sites gelezen over een Silver abbonement. Wat kan ik hier precies mee? Elk weekend gratis gamen ? Enkele weekenden gratis gamen? Content downloaden ? Voor hoelang duurt dit "Silver abbonement" ? En dan nu het gold abbonement. Vroeger heeft microsoft geloof ik aangekondigd dat xbox live veel goedkoper of zelfs gratis zou worden. Ik heb op geen enkele site kunnen lezen over hoe duur een gold xbox live account kost, maar ik heb wel alle andere prijzen van accecoires gezien. Omdat ik dit nergens vind, betekent het dat het gratis is ?

    Hoop dat iemand antwoord op mijn vraagjes kan geven, en ik hoop ook dat dit de standaard Xbox360live thread mag blijven.

    //edit - Goiz;



    Xbox 360 Live [Algemeen]

    Xbox 360 Live [Vragen]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2005
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Silver = Voice chat en heel soms gamen maar niet aan toernooien mee doen ... Wil je op Live gamen (elk weekend) dan heb je een Gold account nodig. Content downloaden kan alleen met een Gold Account tenzij het speciale updates zijn ...Gold Account gaat het zelfde kosten als een Live abbo nu ... als je over gaat op de xbox 360 word je huidige Live account een Gold Account. Siver is gratis ... Gold niet

    Tevens kan je met je silver account MMO's spelen (soms tegen betaling)
    Je kan ook premium content downloaden (kopen)

    What is Xbox Live Silver?

    The Xbox Live Silver service means you can connect your Xbox 360 console to a broadband Internet connection and get functionality right out of the box without having to pay any amount of money.

    With Xbox Live Silver you can:
    Create an online Gamer Profile
    Access the Xbox Live Marketplace
    Engage in voice and text messaging
    Talk to a single friend at a time using voice chat
    Receive video messages from Gold level members
    Access massively multiplayer online games (additional fees may apply)


    What is Xbox Live Gold?

    The Xbox Live Gold is similar to the current paid Xbox Live service. The Xbox Live Gold service delivers the complete online connection package. With Xbox Live Gold you have all the features of Silver level, and additionally:


    Play multiplayer games online
    Video chat
    Multiplayer online tournaments
    Participate in Xbox Live online programming, such as Game with Fame, Play and Win, and Prime Time activities.

    De prijs

    Xbox 360 Live 12 month Value Pack ($69,99)
    [​IMG]
    • Full-year subscription + Headset
    • Xarcade Game - Billiards
    • $20 - game rebate*
    • 200 Marketplace Points

    Xbox 360 Live 3-month Value Pack ($39,99)
    [​IMG]
    • 3-month sub card + Headset
    • Xarcade Game - Joust
    • $10 - game rebate*
    • 100 Marketplace Points

    Xbox 360 Live 12 Month +1 Month free Subscription Card ($49,99)
    [​IMG]

    Xbox 360 Live 3 Month Subscription Card ($19,99)
    [​IMG]

    Xbox 360 Live 1 Month Subscription Card ($7,99)
    [​IMG]

    De huidige Xbox Live starter:

    Xbox Live 12 Month Starter Kit w/ Project Gotham Racing 2 and Arcade ($69,99)
    [​IMG]

    Xbox Live 12 Month Subscription Card ($49,99)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2005
  3. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, dus allemaal wel leuk en aardig dat je helemaal gratis een silver account krijgt, maar je hebt er dus werkelijk amper iets aan ( imo ) ?

    Weet je of je met live nu ook internet explorer of een soort van firefox hebt..? Xbox 360 zou richting een media center gaan, maar dvd's afspelen, cd's afspelen kon hij allemaal al, het enige wat een beetje media center is is de HDD. Met media center verwacht ik met xbox live bijv. radio streamen, internetten, chatten, enzovoorts, of niet?

    // Edit : videochat? webcam ? ;\ ?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee er komt geen web browser voor de xbox 360. Via de dashboard kan je wel de media center beanderen ... maar dat hoort niet in deze thread thuis (geen live vraag )

    Er komt wel Video Chat, Voice Chat en Text Chat

    De webcam komt na de launch uit
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Om te beginnen hebben we de Xbox Live Silver – een dienst waar iedere Xbox gamer een beroep op kan doen zodra hij/zij het systeem op een breedbandverbinding heeft aangesloten. Met het Silver Level abonnement hebben gamers onmiddellijk toegang tot de Xbox Live Marketplace. Ze kunnen bovendien met vrienden chatten en tekst- en voiceberichten versturen en ontvangen.

    Voor degenen die een online belevenis willen waar de vonken vanaf springen, is er het Xbox Live Gold abonnement. Dit is een betaald abonnement met online multiplayer gaming, deelname aan online toernooien en videochat.

    van xbox.nl
     
  6. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 'n dingentje : Je krijgt een headset bij je premium xbox, + neem je een gold abbo, krijg je dan weer een headset in je pakket?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee waarsschijnlijk worden de nieuwe abbo's scratch kaarten zoals ze nu in amerika zijn of je betaald met je pre-paid kaart of credit kaart

    Natuurlijk kunnen er ook andere pakketten komen
     
  8. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zul je ook weer 2 varianten voor hebben neem ik aan, één met en één zonder :cool:
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Nog een vraagje: Het is toch nog niet bekend hoe je je abbonement van nu kunt overlsuiten op de xbox 360? Want mijn abbo loopt tot febr. 2006 en ik heb daarnaast nog een kaartje liggen voor 1 jaar live. Bvd.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wordt automatisch overgzet. Gewoon account recovery en voila....
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit werkt met je geregistreerde email adres op de website van ms + credit card etc.. het gaat automatisch gebeuren
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Maar kun je nu met een silver account ook demo's downloaden? Van het interface filmpje heb ik begrepen dat je ook zonder gold account naar de marktplaats kunt waar je demo's kunt downloaden
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel duidelijk. Maar ja, op www.nu.nl staat:
    Dan krijg je misverstanden door..
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Lees nou eens ff de pressrelease van MS ZELF:

    With its built-in Ethernet port and free Silver level of service right out of the box, Xbox 360 also connects players to Xbox Live, the premier global online console games and entertainment network. With Xbox Live, gamers can chat with friends online, build and share gamer profiles, send and receive text and voice messages, and access Xbox Live Marketplace for new content such as game demos, trailers and casual games from Xbox Live Arcade. Subscribers to the Gold level of service will also enjoy access to online multiplayer gaming in their favorite games, as well as great promotional programs such as worldwide tournaments, the chance to play online with their favorite celebrities, and opportunities to win big prizes.

    Dus Silver:
    -chat with friends online,
    -build and share gamer profiles,
    -send and receive text and voice messages,
    -Access Xbox Live Marketplace for new content such as game demos, trailers and casual games from Xbox Live Arcade (dus alleen die flut spelletjes kan je spelen)

    Gold:
    Alles wat je met silver kan +
    - Access to online multiplayer gaming in their favorite games,
    - Acces to worldwide tournaments, the chance to play online with their favorite celebrities, and opportunities to win big prizes.

    //edit de link dus:

    http://www.microsoft.com/presspass/press/2005/aug05/08-17EuropeNA360PricePR.mspx
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel gaat de live gold functie kosten?
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk 60 euro zoals nu...(1 jaar...)
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb 60 euro
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu een starters kit koopt (jaar) en die bewaart voor de 360, kun je die dan ook gewoon gebruiken? Daarmee bedoel ik dat je met deze kit dan een account maakt op de 360.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Daar ben ik niet zeker van .. je kan dan beter direct verlengen
     
  20. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    €60,- net als nu met X-Box Live.
    En iedereen heeft al antwoord gegeven, minder Halo 2 voor mij |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina