Coole Gadgets, Nieuwe Microcars, Heli etc

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door timmio, 10 okt 2003.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wilde deze site jullie niet onthouden, misschien dat sommige hem al gezien hebben, maar ik kwam er via msn op, echt hele vette dingetjes, nieuwe versie van die mini-auto'tjes, die dit keer goed links en rechtsaf kunnen en niet alleen maar voluit rechtdoor :)

Ook een heli die een bereik van 100 meter moet hebben, toch geinig,hier wat foto's:

en deze gadget hadden ze hiero op m'n stage ook, echt een super vaaaaag ding en het werkte ook nog,mega zwaar werd ieL;)

nouja de rest hier => http://www.thegadgetcompany.nl/

2. TylerDurden

TylerDurden -------------------

Leuk Bevonden:
    0
    reclame mag toch niet.....
    /Mod Wannabe-mod gedrag mag niet.

Eckie

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Het is maar waar je van houdt, ik speelde er alleen mee met die goedkope bestuurbare wagentjes toen ik nog klein was. Voor dit soort spul heb ik het geld niet over.

4. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    die helicopter is echt vet ! niet dat ik hem ga kopen ofzo, €60 !! |:- miss iets als ik geld teveel heb :+

5. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    60euro valt IMO mee

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is het een duur stuk piepschuim met electromotortje in de vorm van een heli...

7. Veggie

Veggie Guest

Of maak er zelf 1 :p

8. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is leuk voor even, maar zoiets gaat al snel vervelen, zonde van je geld als je het mij vraagt. Zag laatst ook iets op internet. RC autootjes, van een 15 cm, die standaard 5-7 km/h gaan, maar die je kan opvoeren tot 90 km/h 8) !! Voor die dingen kan je echt van alles kopen, andere motortjes, versnellingbakkies, velgen, wielen, enz. Ook gewoon hele kleine schroefjes in een leuke kleur ofzo. Maar opvoeren tot 90 km/h is echt ziek, zo'm dingetje is 15 cm. Maar dan kan je maar heel even op topspeed rijden anders smelten die onderdeeltjes:eek: 8) , en sturen op die snelheid is ook onmogelijk. (hier vind je er meer over) Zoals ik al zei, zulke dingen vind ik zelf zonde van m'n geld omdat dat gewoon snel gaat vervelen, maar ik vind het allemaal erg leuke spulletjes.

9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ga duidelijk die powerball halen 8)

10. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Tja...dit soort producten leveren wij ook, zo`n heli is niet leuk kan alleen naar boven en naar beneden......

www.gameaccessoires.nl daar staat ook het een en het ander op alleen wel iets goedkoper dan de andere :)

Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Grappig, zo Heli. Beetje duur alleen.

Wat ik zelf een leuke site voor gadgets vind, is Thinkgeek.com.

Meest maffe dingen vind je daar.

12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Maatje van mij heeft die heli. Het is echt een onding!
    Als je goed kijkt zie je dat er maar 1 hendel bij zit: het gas. Die moet je indrukken en dan gaattie omhoog. Als je meer gas geeft draait de heli naar rechts, als je minder gas geeft draaitie naar links, en zit je precies in het midden dan blijft hij stilhangen (in een ideale situatie waar er geen wind is (lees: nooit)).

Dit is best moeilijk, maar het zou geen probleem zijn als hij langer vloog dan 2 minuten aan 1 stuk. Het motortje is niet krachtig en raakt heeeeel snel leeg, waardoor je niet lekker kan oefenen. (Je moet dan weer een kwartier gaan zitten wachten tot hij opgeladen is.)

Die giro-dinges zou ik graag willen hebben, ff kijken wat hij op deze site kost...

edit:
    30 euries... ik ben heeelll erg geneigd dat ding te gaan kopen, past mooi bij m'n jojo/astrojax/jongleer-verzameling! *)

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    ik wil idd ook zo'n powerball zoals ik al eerder poste :), maar heeft iemand ervaring met die site? en is er iemand met ervaring met zo'n powerball? en weet iemand uit ervaring dat je ze beter ergens anders kan bestellen?

14. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Niek, breng me niet op ideeen, je weet dat ik gek ben op gadgets:confused:

15. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent niet gek op gadgets, jij bent gewoon gek op geld uitgeven;) .

Maar die powerball is echt vet. Zeker omdat je door dat ding te gebruiken je armspieren traint, en daardoor weer sterker word, het blijft dus maar doorgaan 8)!
    Dit las ik trouwens op die site:
    Kort samenvattend: HEBBEN HEBBEN HEBBEN!:+

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    *Ervaring heeft met powerball :cool:

Niet met zo'n metertje erop though, wel met de bal zelf. Erg leuk speelgoed waar je ff mee moet leren omgaan. De bal moet je aanslingeren door simpel een touwtje eruit te trekken, daarna gaat ie draaien en moet jij hem in beweging houden door een ovaal-figuur met je pols te draaien, deze is wel ff moeilijk door te krijgen. Als je het onder de knie krijgt is het leuk om de bal steeds harder en harder te laten draaien door de beweging steeds langzamer te doen (klinkt onlogisch, werkt echt zo :cool: ). Vooral het geluid wat eraf komt roeleert de pan uit, net een vliegtuig wat net opstijgt (iets zachter dat wel hoor :+ ).

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik heb net de groene powerball 250 HZ besteld!

Als ik hem heb zal ik een diepgrondig rapport plaatsen.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    www.iwantoneofthose.com

Ik wil deze vol automatische elastiekjes gattling gun

Zo'n Airzooka lijkt me ook de shit, gewoon lucht schieten whaha

of sleutelhangers die 10 jaar licht geven :cool:

Maar beste is natuurlijk de enige echte Hump Dog

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    BUWHAHAHAAA die hond roeleert echt hard _O_

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    en wordt je daar nog echt sterker van, van die powerball?:)

Deel Deze Pagina