muziek bij games

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Iron Maiden, 1 feb 2004.

1. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    Welke soundtracks vind jij meestal chill bij games.
    ik vind bij Thug linkin park bijvoorbeeld chill.
    maar bij een shooter wil ik wel een goed hard rock/metall muziekje als achtergrond.

2. screwface

screwface Madden Master

Leuk Bevonden:
    0
    Klassieke bij halo was ook heel vet, en madden titels en nfl street hebben goede soundtracks

3. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het liefste nog altijd good old Hard-core

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Trance helpt altijd wel om het speelgehalte hoog te houden. En persoonlijk is rock/punk ook wel gaaf bij typisch Amerikaanse games.

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    speel zelf veel ghost maar daar hoef van mij weer geen muziek bij van soundtrack van nfsu wel goed en die van tony hawk3 en 4

6. Jerhova

Jerhova Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de soundtrack van Panzer Dragoon wel erg goed bij de game passen. Die van Halo is inderdaad ook heel sfeervol.

De beste soundtrack vind ik die van Metal Gear Solid: Substance. Dat is regelrechte filmmuziek van componist Harry Gregson Williams.

Ik hoop dat spellenmakers in de toekomst meer budget krijgen en het voorbeeld van Konami volgen door kwaliteit muziek te gebruiken in games. Je ziet de heilzame werking daarvan trouwens al bij de games die op films gebaseerd zijn zoals Lord of the Rings...

Laatst bewerkt: 1 feb 2004
  7. Codename87

Codename87 Drommels!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de muziek van Rainbow Six 3 wel chill en het past ook goed bij het spel

8. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Gran Turismo vind ik rock muziek passen. Sowieso opzwepende muziek natuurlijk in dat soort spellen , geldt ook voor veel actiespellen. Sfeervolle muziek zoals in Halo vind ik ook gaaf. Ook al luister je die muziek niet in het dagelijks leven, het klinkt gewoon mysterieus. Bij een RPG hoort dat ook. 99 Luftballons in GTA Vice City blijft trouwens ook stoer, net als de meeste muziek in GTA3. Echt een compliment voor de goede line-up van muziek in dat spel. Ik zou wel graag willen zien dat er wat meer spellen komen waar je je eigen muziek in kan zetten, dan draai ik wat keiharde Hardcore tijdens een FPS. Nobody can beat me then ;)

9. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dit per persoon weer anders is. Ik luister het liefst naar hiphop/rap muziek bij sommige spellen wil ik helemaal geen muziek en wil ik van de omgevings geluiden genieten.

10. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    Techno meestal
    maar vind Marco V en Daft Punk ook wel ff lekker:)

11. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Toonstruck voor de PC had fantastische muziek. Ik ben alleen zo stom geweest om mijn versie voor indertijd 10 gulden te verkopen, dus ik heb hem niet meer. :mad:

12. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Normaal luister ik alleen hardstyle/hardcore...

Maar tijdens de Tony Hawk games kan ik bijzonder genieten van de soundtracks, vooral in Tony Hawk 3 meen ik zaten zeer goede rock nummers, terwijl ik nooit naar rock luister kon ik tijdens tony hawk er helemaal op los gaan :D:D:D

Daarnaast vind ik het lied 'Escape from the city' van Sonic Team (volgens mij) echt heel goed, dit lied hoor je bij die laatste sonic game van de dreamcast die ook op de gamecube is verschenen... Als je dat lied hoort denk je gelijk aan sonic en aan die tijd van de mega drive met sonic enzo... nostalgie! :+

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verschild bij mij erg per game. Tony Hawk heb ik het liefst met punk/metal enzo. Racegames gaan wel lekker met hardcore (maar niet die shit jazz/soul troep wat er vaak in zit). RPG's meer de rustige soundtracks en bij Halo vind ik de soundtrack erg top.

14. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    De muziek bij NBA Street Volume 2 is Fantastisch _O_

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    SSX Tricky heeft een erg goede playlist erbij zitten, past perfect bij het spel! :D Verder zet ik bij spellen (mits het mogelijk is) altijd mijn eigen muziek aan :cool:

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    met PGR 2 sensation 2003 White Edition draaien :D en bij Amped draai ik vaak Christina Aquilera 8) elk spel is het wel verschillend

17. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    de game met de best sound-track is JSRF echt die muziek past super bij het spel

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als ik een racegame aan het doen ben (MotoGP 2, Sega GT 2002, Rallisport Challenge) dan zet ik altijd trance/dance op de achtergrond.
    Die muziek zweept me altijd op zodat ik sneller rijd! ;) :cool:

19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Agree, zelfs die raptrack van the Prunes is koel!

Nog bedankt, Matrix voor de nummers _O_

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Inderdaad een van de beste (de beste misschien wel) soundtracks. Viel me op dat 1 nummer ook in PGR1 zit. Ook nog maar eens op zoek naar de nummers van JSRF.

Deel Deze Pagina