TITLE Blazing Angels: Squadrons of WWII CATEGORY Simulator ONLINE PLAY: Yes PLATFORM XBOX360 DEVELOPER Ubi Soft US PUBLISHER Ubi Soft UK PUBLISHER Ubi Soft Screenshots: Gameplay movie: rechtermuisknop doel opslaan als
Gebruik andes gewoon onze screenshots. We hebben er nog veel meer ook. http://archief.xboxworld.nl/game/1089
Dat ziet er best gaaf uit, en hij komt over een maandje al uit! Ik ga deze zeker in de gate houden. Ik heb nog geen enkel vliegtuig spel gespeeld op de Xbox, dus ik ben wel benieuwd. Bovendien kan ik niet genoeg krijgen van het WO II thema...
De screens zien er gelikt uit, maar (mijn pc heeft kuren waardoor ik de gameplay movie niet kan zien) , geheel gezien, heeft het niet iets weg van SOCOM II..? verder zal ik ook het in de gaten houden
Vliegen Vind ik altijd zo vet... heb in Gtaa super veel gevlogen... Kijk reikhalzend uit naar deze game
lijkt me idd wel een gave game jah beetje met die oude 2e wereld oorlog vliegtuigjes als ie in het echt ook zow goed eruit ziet dan wil ik er idd nog wel over nadenken om deze te halen mits die op de 360 komt en online een beetje leuk is je kan ook natuurlijk deze game halen: http://www.tothegame.com/game.asp?id=4640 dit is namelijk een spel van deze tijd en is ook wel gaaf lijkt me
Een next-gen WOII flight-game, de screens alleen al maken me enthousiast. Ik ben benieuwd hoe de gameplay uitpakt, als het naar Crimson Skies neigt, dan heb ik weer een titel om naar uit te kijken. *)
ziet er redelijk goed uit.. niet echt mijn soort dus zal hier geen aandacht aan schenken. Maarja ik hoop dat ie goed wordt, voor de liefhebbers
Ach Luuc, ik keek al naar dit soort games uit toen jij nog in de wieg lag. Maar ik wil wat selectiever games gaan kopen bij deze xbox en zal dus eerst wat reviews afwachten.
precies dat was ook het geval bij crimsons skies daar was d single player oook vernuekt en online was toppie....
@ Sjoerd: ik wacht ook idd nog ff op wat meer info over deze game hij lijkt me wel leuk maar ik wil toch wel meer weten hoe hij eruit ziet tijdens het spelen en of die lekker speelt en verhaallijn is ook wel belangrijk maar jah we wachten idd nog ff en dan zien we wel weer