[onthullend] The Moon Landing Was A Hoax.... (de Maan Landing Was Nep)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XBOXLIVE!, 22 mei 2003.

  1. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Zoals gewoonlijk, breng ik jullie op Donderdag avond weer wat nieuws. Deze keer wou ik het over de "maan landing", oftewel "moon landing" hebben. Zoals iedereen denkt, was Neil Armstrong met zijn mede astronauten in het jaar 1969 (Juli 20, 1969 ) op de maan geland. Oh ja?........

    Een Engelse Pshyiologist beweert namelijk het volgende:

    Dit beweert hij

    Gelezen? En ben je nu natuurkundenderwijs overtuigd?

    Zoniet, dan kun je hier de "The moon landing was a hoax" oftewel "De maan landing was nep" artikelen gaan lezen...

    Artikel 1
    Artikel 2 (een leuke!)
    Artikel 3

    Als je nog niet overtuigd ben, dan ga je gewoon naar Google en typ je daar: Moon Laning in .......
    ------------------------------------------
    [​IMG]

    'If this was lit by the sun they shadows should all go the same way. But don't the yellow lines show that they are not!
    '

    [​IMG]

    'If the sun is the only source of light on the moon, why do lots of the photos, like this one, show shadows at different angles and lengths? Doesn't this show the use of spot lights?'

    [​IMG]

    'Why can we see the astronaut in this picture when he is in the shadow of the lander? Shouldn't he be in the dark?'

    Click hier --------------> Click ---> HIER <--- om de conspiracy theory te zien!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2003
  2. Kepler

    Kepler Waiting for a Xbox

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0

    dat is echte bullshit zeg, dat mensen dat geloven. Als je ff doorrekent: zou je dus op het resultaat komen dat een vliegtuig
    van een paar ton niet harder kan 20 km per uur ofzo.
    ze hebben het zelfs over een airless tube, beetje vaag gebrabbel


    wel origineel gevonden

    en over die maanlanding, er bestaan ook sites met het tegenbewijs, wat minstens zo overuigend is (en zelfs overtuigender) ff zoeken
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2003
  3. Kepler

    Kepler Waiting for a Xbox

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    whahahaha

    "The US & British government bribed the Japanese to bomb Pearl Harbour in order to drag American into WW2. Ok, nothing to do with the Moon, but a fair indication of which planet Bill's on."
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb het er hier al eens over gehad. Daar heb ik ook een paar links gegeven naar sites die het bevestigen, en sites die het totaal ontkrachten. Ik vind die laatste sites toch net iets overtuigender, ik geloof er dan ook geen hol van. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat de Amerikanen het maanoppervlak beroerd hebben.
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    XBW exclusive!

    De paus is een moslim extremist!

    Voordat jullie gaan vertellen dat dit een leugen heb ik harde bewijzen voor mijn stelling.

    De Taliban hebben al 100 jaar controle over rome en de paus. Het feit wil dat de paus steeds wordt afgewiseld door verschillende leden van de terroristische organisaties. Zoals je in de exclusieve foto hieronder kunt zien wordt de nieuwe paus hier ingewijd en krijgt hij een AK 47 en een zwarte tulband.


    [​IMG]


    Het hardere bewijs komt van een plastische chirurg die zijn naam om privacy redenen niet bekend wil hebben. Deze man overhandigde mij deze twee foto's die het directe bewijs zijn dat de paus na zijn periode weer wordt terug gevormt tot Terrorist. In dit geval tot de bomschoen terrorist die probeerde een vliegtuig op te blazen. Als je goed kijkt zie je duidelijk nog de gezichtstrekjes terug en is duidelijk te zien dat de neus iets bijgesteld is.

    [​IMG]

    Als laatste een geheime work in progress foto van de paus tijdens voorbereidingen van een toespraak. We zien duidelijk de taliban medewerker staan, en ook de touwen waarmee de houterige bewegingen worden gemaakt zijn zichtbaar.


    [​IMG]

    Lijkt me onweerlegbaar bewijs! Voor het hele verhaal kun je voor 50 euro het officiele "De paus is een extremist" boek kopen in beperkte oplagen.
     
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    lijkt me duidelijk.... niet alleen de politiek, maar ook de kerk is gewoon één corrupte bende :eek:

    Zelfs de wereld van de kinder-entertainment is niet meer veilig, nu blijkt dat kindervriend bassie er een intieme relatie op nahoudt met Taliban-voorman Osama Bin Laden. Het hardnekkige gerucht gaat dat deze twee zich bezighouden met het plannen van een terroristische aanslag op het circus....

    [​IMG]
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    de schoften!!!

    Bassie en Osadriaan
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    XBW exclusive: deze thread is een hoax
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Nog eentje...

    Nog eentje...

    6 Mei, Pim Fortuyn!? SCHWÄLBE!!!
     
  11. 70ffL1n3

    70ffL1n3 God among insects

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    die vond ik dan weer iets minder
     
  12. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    je kan ook óveral een punt van maken :{
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Eh.. Het gerucht dat de maanlanding nep zou zijn en opgenomen in een filmstudio is al 20 jaar oud. :{

    Letterlijk!
     
  14. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt inderdaad geen ruk van..

    ten eerste: satellieten draaien veel hoger.. de dampkring houdt pas na een 200 km op..

    ten tweede: hij gaat uit van een hoek van 45 graden.. terwijl objecten in een baan rond de aarde onder een hoek van 0 graden (oftwel: GEEN HOEK) draaien..

    ten derde: het gezeik over maximum snelheden is uit de lucht gegrepen.. de maximumsnelheid van ieder object is 99,9999(etc.) procent van de lichtsnelheid, zo meldt Einsteins relativiteitstheorie.. (behalve dan van een foton :D, omdat die met de snelheid van het licht gaan, waarom? geen idee). Hoe zou anders de aarde rond de zon en de maan rond de aarde kunnen draaien..

    kep trouwens de vent een e-mail gestuurd:

     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  15. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Een foton heeft per definitie geen massa en ondervindt geen massatoename bij hoge snelheden. Een foton bestaat enkel uit energie
     
  16. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    _O_ _O_ _O_
     
  17. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    En dat noemt zichzelf een mod |:- We hebben het niet over de Paus, maar over een onthullende theorie!
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik liet zien dat als je het wilt je alles kan doen overkomen als nep :). Idd offtopic maar dan nog wel grappig ;) srry :eek:
     
  19. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    maar niet echt een nieuwe "onthulling" he, er wordt al ja-ren over gespeculeerd of het wel echt was... :)
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    wou ik ook net zeggen, maar inderdaad, ik heb dit al vaker gehoord...

    en het lijkt mij gewoon elk klein detailtje controleren om met je naam in het nieuws te komen...

    dikke BS mijns inziens :D
     

Deel Deze Pagina