Afgelopen zondag was er veel hiphop in het Oosterpark in Amsterdam. Verscheidene optredens van o.a. The Opposites, Jawat, Typhoon en last but not least Opgezwolle. Het was een zeer relaxed middagje hoewel de regen weer roet in het eten gooide... Maargoed, wie is er ook geweest? Wat vond je ervan?
Appelsap heete zo dat concert of zo iets. raare naam als je het mij vraagt appelsap HIJ MENSEN WELKOM BIJ APPELSAP!!! hahaha. maarja ik ben niet geweets ik hou zowiezo niet van hiphop en het was te ver weg voor mij.
Het is btje slecht gepromoot, ik wist er nix van totdat iemand op me werk het erover had dat hij daar geweest was.
opgezwolle was zwak... ze bleven maar zeiken en stickz had veel te veel gezopen. Ik heb wel hard om delic gelachen trouwens.. En de opposites zuigen ZOOOO HARD... niet normaal.
Opgezwolle helemaal lam inderdaad... Opposites was erg klote, vooral 'Vieze Ho' viel niet goed bij het vrouwelijk publiek.
Ik haat dat soort vrouwonvriendelijke nummers... ik snap niet waarom die nerds bij top notch zijn gesigned..