Blink 182 Uit Elkaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha BomB, 25 feb 2005.

  1. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net dat de amerikaans punk/rock band BLINK182 uit elkaar is. De groep besluit na 10 jaar een onbeperkte rust te nemen. En te kunnen genieten van leuke dingen. De platen maatschappij waar ze voor werkte zegt niet meer verder te gaan met BLINK182 ook al komen ze weer bij elkaar. De drie rockers zelf zeggen af te wachten wat te toekomst brengt. Want ja je weet ooit wat de dag van morgen brengt. Wat vinden jullie ervan dat BLINK182 uit elkaar is??? ik persoonlijk vind het wel erg omdat ze vet goede muziek maakten.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Blink 183 :confused: Whaha !

    Tja ... ik ben een poos lang wel "fan" geweest ... Ik ken NĂș nog steeds een hele cd uit mijn kop ! als ik karaoke zou moeten zingen daarmee .... dan heb ik geen tv nodig 8)
     
  3. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry van dat 183, is al verholpen
     
  4. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het jammer, vond ze wel lachen :)
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    YES!!! Nee, ik heb blink nooit wat gevonden. Beter gezegd, ik heb Punk nooit wat gevonden. M'n vriend barst vast in tranen uit als hij dit nieuws hoort.
     
  6. MurderDoll666

    MurderDoll666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    door die pauze kan travis weer een album maken met boxcar racer
     
  7. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, K'heb de laaste 2 cd's van hun. Ze begonnen net beter te worden. Maar ach hiphop vindt ik mooier.
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Het zijn de kleine dingen die het doen. Klotenband!
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet volledig mijn smaak, maar er bestaat muziek die veel erger is (IMO). Altijd jammer als een band er plotseling mee kapt.
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa..kheb een tijd hun muziek wel aardig gevonden. Maar dat is alweer 4 jaar trug...
    Ik kan me nog goed een nummer herinneren dat "I wanna fuck a dog" heette (tenminste, dat kwam er vaak invoor, ik neem aan dat het nummer ook zo heette).
     
  11. inderdaad Elgee dat nummer heette zo O-) ... was ooit fan maar dat is ondertussen wel over :D . wel jammer dat ze ermee kappen :mad: (en sorry als je je irriteerd aan de vele smilies :) )
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1

    Offtopic: Waarom praten jullie toch zo raar. Normaal zegt men toch: Ik heb de laatste twee cd's van hen OF ik heb hun laatste twee cd's.
    Waarom combineren jullie dat? Nieuwe mode ofzo? Hun geeft zowieso al aan dat het om een bezit gaat...Je kan bv ook niet zeggen: ik heb hun gisteren niet gezien.(wel: ik heb hun hond gisteren gezien)

    En verder vind ik het wel jammer, vond & vind nog steeds dat ze wel goeie muziek hebben.
     
  13. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, de meeste mensen beginnen zo te praten. Over een paar jaar zal het wel algemeen geaccepteerd Nederlands zijn.
    Ontopic: jammer dat ze uitelkaar zijn, ze maakten goeie muziek. Vooral What's my age again vind ik vet.
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    vond ik ook een vet nummer. En ik vond ze ook steeds beter worden. Het is jammer dat ze uit elkaar zijn, we hebben nog altijd hoop dat ze over een jaar weer een album maken ofzo,...
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  15. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik kan er persoonlijk geen tranen om laten, geen heel erg slechte muziek hoor!
    Maargoed ik geef ze groot gelijk, als ik zo'n fortuin verdiend zou hebben zou ik het ook wel weten 8)
     
  17. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    muziek die ze maken interesseert me niet eigenlijk niet...
    maar jammer dat ze uit elkaar zijn gegaan om wat voor reden...
    ik schrok niet toen ik de topictitel las ;)
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Al had ik zon groot fortuin en in een band zat had ik het ook gedaan, Als ze maar een heel groot afscheidstournee ofzo houden, en de fans bedanken voor hun support, en ze gerust stellen dat ze niet door een ruzie uit elkaar gaan.
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde het ook op school, had al laatste cd gekocht en begon net ook wat muziek te downen, ik vond ze echt top.
    Zeer jammer dat ze uit elkaar gaan. Ze komen gelukkig nog wel weer bij elkaar
     
  20. Konyn

    Konyn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ook Thomas DeLonge zit bij Box Car Racer
    en is samen met Travis Barker verantwoordelijk voor al het materiaal,
    hij schrijft ook alle nummers.

    maar idd. Yeah,... Box Car Racer!
     

Deel Deze Pagina