1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Halo 3

    [​IMG]
    Met dank aan Willem en Dead Worm NL voor het onderhouden en verzamelen van info voor de vorige delen

    Informatie:

    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Ontwikkelaar: Bungie
    Genre: First Person Shooter
    Release: 26 september 2007

    [​IMG]

    Features:
    • Clan Support
    • Content Download
    • Custom Soundtracks
    • In-game Dolby Digital
    • Live Aware
    • Online marktplaats
    • Online Multiplayer
    • Online Scoreboards
    • Split-screen
    • System Link
    • Widescreen
    • Xbox Exclusief

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1080/halo-3/

    Links:

    XBW Multiplayer Beta afgevaardigden
    Algemene Halo 3 Beta thread
    Halo 3 pagina op Bungie.net
    Halo3.com
    Halo 3 announcement trailer

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    - Voor alle duidelijkheid: spreken over Halo 1 en 2 mag natuurlijk, maar flamen, fanboygedrag en ruzie maken laten we hier achterwegen. -

    Het vorige deeltje
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Okee, er is weer een ARG bezig van Bungie ofzo =/? Iemand die hier meer van weet?
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    jup :)
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    ff van vorige topic nog...
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0

    Eindelijk 2 mensen die mijn puntje snappen, en bedankt Airwave:thumbs::b:
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  6. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond uit verveling weer ff Halo2 en Halo CE met vrienden gespeeld en ik moet zeggen, het beviel me weer heel goed! Begin dus ook wel heel erg zin te krijgen in Halo3!
     
  7. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook halo2 gespeeld met vrienden en dat was zeer leuk, en online vindt ik het ook super. Maar de single-player vind ik niet echt leuk om tet doen. Mischien ga ik hem wel kopen om de online mode
     
  8. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de sp van h2 ook wel leuk alleen een beetje snel uitgespeeld..
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    @Airwave , mijn punt is tweeledig ,ten eerste na de update schiet de BR geweldig en daar was mijn punt dan ook op gebaseerd , ten tweede heeft iedere speler met dezelfde beperkingen in de game te maken.Ik kan er hoogstpersoonlijk niet bij dat een goede speler als blackhawk hier een punt van maakt.Zelfs met een spread van de kogels uit de BR heeft de betere speler nog altijd de grootste kans om te winnen.
    Het is alleen de stelling die blackhawk gebruikt die stelt dat als je eerste kogel een voltreffer is de andere twee óók automatisch hun doel horen te treffen ongeacht of het doelwit in beweging is of niet.Machinegeweren blijven helaas wat ze zijn dodelijk en inefficiënt tegelijk omdat tijdens het afvuren ervan en de terugslag van het wapen voor een natuurlijke spread van de kogels zorgt.
    Voor mij telt alleen , een betere speler klaagt hierover, what the fuck I did.de grote massa heeft hier véél meer problemen mee dan hij,dus waarom klaagt hij eigenlijk.......
    Niemand wil toch terug naar het gegeven dat in halo2 doorslaggevend was...namelijk dat de eerste die begint te schieten in een duel met gelijke wapens automatisch de grootste kans heeft om te winnen dank zij de auto-aim.Nu krijg je tenminste een eerlijke kans om de rollen midden in een gevecht om te draaien....
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel best wel mee toch? Weet niet meer precies hoe lang ik erover heb gedaan maar volgens mij was de duur van de sp nog wel redelijk.

    Halo 3 wordt het meest besproken spel sinds jaren, alleen al te zien aan het aantal topics dat hiervan is aangemaakt. Al vóórdat het spel is uitgekomen.. dat gaat nog leuk worden:9 Ben zelf erg benieuwd naar de game maar ergens ben ik bang dat de SP op een goedkope manier wordt beendigd, iets wat ik heel jammer zou vinden. Sp vond ik altijd leuk om te spelen.. multiplayer offline ook en online heb ik geen ervaring mee.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Over je tweede punt: ik wil gewoon dat de kogels dezefde baan volgen, omdat ik dan het gevoel heb dat ik met een accuraat wapen te schieten. En dus niet ongewild 2 kogels uit mijn magazijn verspil. Als alle kogels dezelfde baan volgen, dan hoeven zij dus niet altijd het doel te raken. Bij auto-aim is dit wel zo, dan zouden de kogels van hun baan afwijken om het doel te kunnen raken.
    Bovendien hebben de spartans bovennatuurlijke krachten en zouden zij dus de natuurlijke spread van de kogels tegen kunnen gaan, omdat zij hun geweer stil kunnen houden.
     
  12. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees alleen maar verhalen over de BR, maar hoe zijn de granaten eigenlijk? Weer zo kut als in Halo2?
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Die spiker granaten zijn wel lachuh, alleen is stucken daarmee zo verschikkelijk makkelijk... En als je niet iemand stuckt hebben ze bijna geen damage... De plasma's zijn ongeveer gelijk als in deel 2 alleen een hele mooie ontploffing:p en de gewone granaten zitten beetje tussen halo1 en 2 in, ze zijn naar mijn eerste indruk iets sterker.. Maar ontploffen wel zoals in deel 2... Wat wel wennen is was dat de granaten op elke soort ondergrond anders stuiteren, dus ik moet het wel meer spelen om een duidelijk oordeel te kunnen geven daarover... Wat echter wel zwaar kut is dat je wel elke soort (3 dus) maar 2 granaten mee kunt nemen, dus maximaal 6 granaten bij je kan hebben...
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0

    Nogmaals, het gaat mij niet om de auto-aim, want dan zouden de kogels van hun baan afleiden.. En dat wil ik dus juist NIET!!!! VErder is het in halo2 en 3 gewoon zo dat een kogel van heel ver af weinig damaga doet, daarom is ie al een stuk minder geod.. Dan hoeft die spread er ook niet nog eens bij!
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Damn deel 8 alweer, terwijl de game nog lang niet uit is. Kan je nagaan hoeveel delen er zijn als de game iets van een jaar uit is ofzo.
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    De H2 l!ve exp had ongeveer 15 delen in ander half jaar, alleen omdat het alleen maar geouwehoerd werd door de top van NL werd het gesloten, wel jammer. Ik denk dat H3 daar wel over heen gaat :b:

    @ svennies, ik wil alleen ff zeggen en ik quote (:b:). "Iedere speler heeft met dezelfde beperkingen in de game te maken". Dat is juist het probleem, er zouden juist geen beperkingen moet zijn kwa gameplay, alleen de beperkingen die een speler zichzelf op legt, bijvoorbeeld in h1 kon je altijd beter worden, want NOOIT zal iemand in 1 game alleen maar tsk's en snipeheadshots uitdelen. Daarom zou je de br gwoon accuraat moeten maken, en geen gaye spread.
    En als ze het niet 'tweaken' pak ik gwoon carbine op. Hier houd ik op met de discussie, want gaat toch nergens heen :+
     
  17. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij worden er zelden delen gevuld waar ook echt iets in staat maar zijn het telkens dezelfde discussies ;p
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk natuurlijk ook uit op Halo 3, ben al van Halo 1 helemaal fan geworden. Halo 1 is de beste spel dat ik ooit heb gespeeld. Halo 2 was natuurlijk heel dramatisch ze hebben het nogal snel gemaakt en das wel jammer deeltje 2 had een waanzinige Campaign kunnen hebben. De multiplayer is echt heel brilljant de mappen, wapens en voeruigen enz, echt alles was perfecto moendo verder. Heb ik de beta gespeeld en het is wel een beetje hetzelfde de BR is echt zwakker geworden de Carbine is 5x sterker geworden wat mischien een beetje jammer is.

    Sword is ook nogal een beetje waardeloos maar je kan het nu alleen van korte afstand je vijand raken. Ook de pistol maar die is nogal zwak je kan er niet echt veel mee maar het is mischien wel leuk als je het met een soort TEAM SWAT doet. De sniper opzich is echt beter geworden. Ik merk dat ik veel beter kan No-scopen. Iets minder acurater en het schiet ook echt lekkerder. De Assult rifle is wel vet. Maar hij is ook nogal sterk en ook handig als je ergens in gaat rushen. Halo 3 wordt echt vet en ik hoop dat het 10x beter wordt dan deel 1 en 2.
     
  19. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het nu al duidelijk dat Halo3 niet beter gaat worden dan Halo1.
     
  20. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Die magnum is wel goed in combinatie met een SMG heb ik gemerkt, je kunt dan tegelijk sprayen en headshots maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina