1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Rockstar Games
    Ontwikkelaar: Rockstar North
    Genre: Free Roaming
    Release: 19 oktober 2007
    Site: www.gtaIV.com

    Game Informatie:

    In Grand Theft Auto IV, zo leren we in de vrijgegeven trailer, speel je een (vermoedelijk) Russische immigrant in New York, die gevlucht is van zijn leven in het nare Oostblok. In Liberty City (New York) hoopt hij dat zijn leven een andere wending zal nemen en de slechte dingen die hij gedaan heeft, zoals mensen smokkelen en vermoorden, vergeten worden. We kennen de Grand Theft Auto serie en weten nu al dat dit niet gaat lukken en dat de hoofdpersoon in Grand Theft Auto IV het moeilijk gaat krijgen met verschillende bendes, politie en meer. Ook leren we in de trailer dat Rockstar meer dan ooit de ‘levende’ stad wil nabootsen. Zo komen er versnelde beelden van de stad voorbij die ongetwijfeld in het echte leven net zo chaotisch en willekeurig zouden ogen.


    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1370

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    GTA IV Teaser

    Links:

    GTA IV [deel 1]
    GTA IV [deel 2]
     
  2. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    nog wat dinge op een rijtje*)

    - De demo werd afgespeeld, zoals al eerder gezegd, op een xbox 360. Rockstar vertelde dat de PS3 versie nog een week of 2 achter ligt. De build van de demo was 5 weken oud, de framerate is wel erg verbeterd in vergelijking met de vorige demo.
    - Op Star Junction (in het echt Times Square) is een theatershow genaamd 'T.S. Pirate', in het Thespian Theatre. Ook is er een camerawinkel, genaamd Liberty Cameras. Onderweg naar Rotterdam (waar Little Jacob zich bevind) komen ze langs een cocktail bar genaamd: "Bahama Mamas"
    - Little Jacob is een Jamaicaanse wapenhandelaar die in Dukes (in het echt Queens) woont. De wapens die te koop waren, waren 100 dollar per stuk
    - De naam van de straat wordt weergegeven in de hoek rechtsonder wanneer je de straat in rijdt. In de demo reed Niko door de volgende gebieden: at the bottom right of the screen as you enter it. During the demo, Niko passed through the following areas: Presidents City, Chinatown, Lancet, Hatton Gardens, Middle Park East, Lancaster, Ruby Street, Cod Row, Denver Avenue, Exeter Avenue, Northwood, East Holland, Silicon Street, Quartz Street, The Triangle, Easton, Diamond Street en Calcium Street
    - Nadat je een taxi hebt geroepen moet je op Y drukken om in te stappen, maar de controls staan nog niet vast. Je hebt dan in de taxi de optie om achteruit te gaan zitten en van de rit te genieten, 'trip-skip' gebruiken, of de taxi bestuurder het dubbele betalen om hem 2 keer zo snel te laten rijden. In de taxi kun je de bestuurder zien en met hem praten. In de demo wisselde de camera elke 5 seconde van standpunt
    - 'The Tw@ café bevind zich in Alonquin, aan het noorden van Middle Park (Central Park in het echt). Niko's verzend een neppe CV naar GLS op het verzoek van McReary
    - Er is een gele licht kegel dat een missie/objective voorstelt wat een cutscene start als je er doorheen loopt
    - Francis McReary draagt een zwart pak en een stropdas, heeft een snor en blond haar met een scheiding erin. De persoon die McReary had gechanteerd bevind zich in 'Union Drive East'. McReary stuurt een smsje met het telefoonnummer van de chanteur naar Niko, zodat hij hem kan bellen en hem kan identificeren. De naam van het netwerk van de telefoon is 'Wiz'. Niko gebruikt een zwarte Comet voor de missie
    - Het nieuwe camerastandpunt bevind zich ietsjes naar de bestuurders kant toe vanaf het midden gezien waar hij normaal zat. Je kan de camera ook draaien, maar als je de camera niet zelf bestuurd zal hij in het midden richting de bestuurders kant hangen
    - Zover we weten is het totaal haalbare wanted sterren nog 6, net als in vorige GTA's.
    - Er zit een GPS systeem in de auto, en de beste route licht geel op op de kaart
    - Je hebt zowel auto-target als manual-aim. Niko kan achter zowat alles schuilen, net als de politie. (door sommige bladen een soort systeem als bij Gears of War genoemd)
    - Ook wordt er in deze preview nog genoemd dat de voornaam van Goldberg Tom is.

    bron: ps3.net
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat vond ik zo relaxt bij Saints Row, vond het erg jammer dat crackdown dit niet had, zocht me steeds te pletter naar allerlei dingen.
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je in dit deel nou ook weer huizen kopen met garage's enzo ?
    Want in een paar posts in het vorige deel staat dat je niet (snel) rijk word en dus was mij de vraag of je egt altijd een ''schooier'' blijft:'-(
     
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    ja je zal een ''schooier'' blijfen
    maar wel een wanksta schooier;)
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat ik eigelijk wel vet jammer vind omdat het juist vet is om alles te kopen wat je wilt en je in een dik huis woont etc.
     
  7. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ook echt jammer..... :mad:
     
  8. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft R* nooit gezegd dat je altijd arm blijft, maar dat het moeilijk is om rijk te worden..
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het niet jammer, gewoon omdat dit simpelweg veel realistischer is. Alleen dat zwaar dik huis bij Vice City op dat eiland was wel relaxed.

    In real life word je ook niet even binnen een week miljonair (op uitzonderingen na dan zoals de staatsloterij etc. :9)
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat lees ik toch veel klachten hier van mensen zeg. Bij mij heeft Rockstar inmiddels zoveel krediet opgebouwd door de jaren heen dat dit een blinde koop is. Als Rockstar iets heeft bewezen dan is dat wel dat ze weten hoe ze een spelletje moeten maken.

    Kijk eens wat verder dan je neus lang is en zie de prestatie die hier neergezet wordt door Rockstar. Die kleine details, die grote stad, al die mensen die hun eigen weg gaan en de hype om deze game heen. Dat zie ik weinig developers Rockstar nadoen op deze schaal.

    Nee, wat doen wij hier? Wij lopen te zeiken dat een pistool te vierkant is op een screenshot. Ik snap dat niet hoor. :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2007
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh niemand heeft het over een pistool gehad, of was dat een voorbeeld?
    hoe dan ookk, forum is toch om info en meningen uit te wisselen?

    in iedergeval lijkt het me wel leuker dat het wat moelijker is om geld te verdienen, zo moet je mss wat langer sparen voordat je zo'n groot huis koopt, en dat geeft toch wel een stukje tevredenheid, benieuwd of ik het vrijheidsbeeld kan kopen..., en dan van die fakkel naar beneden springen8)
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit was in het vorige deel ergens. :b:

    Volkomen mee eens zelfs, maar ik lees hier voornamelijk veel kritiek en mensen die het overal niet mee eens zijn of dingen anders zouden doen. Prima dat men dat vind, maar wacht even totdat je het uiteindelijke product voor je neus hebt liggen en kijk hoe het uitpakt. Het komt soms over alsof men even de geschiedenis van Rockstar en GTA vergeet en gelijk over het kleinste detail begint te zeuren alsof het een nieuwe developer is die met z'n eerste game aan komt zetten. :)
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Helemaal mee eens. Rockstar levert kwaliteit en ik weet zeker dat ze ons met GTAIV niet teleur zullen stellen. _O_
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Alleen GTA3 is een topper, of vergeet ik een titel?

    Ik ben wel benieuwd of GTA4 ook zo goed wordt, want na Saints Row ligt de lat wel heel erg hoog om een goede Freeroam te maken. Saints Row had echt die actie die je niet in GTA kon vinden.
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk door die concurrentie die er voor saints row niet was ( of mis ik een game?)
    dat ze nu meer hun best moeten doen om zo'n goed mogelijke en orginele game uit te brengen, dus hoe meer games, hoe meer dat in ons voordeel werkt.

    saints row had inderdaad die vette dingen, die gta net weer niet had, maar zo is het visa versa, alles bijelkaargenomen vind ik saints row toch wel beter, ondanks het kleine gebied, maar zo vergelijken is eigenlijk niet eerlijk, aangezien de laatste gta al weer een paar jaartjes geleden is uitgekomen,

    ik hoop gewoon dat rockstar games naar saints row gaat kijken, en de goeie dingen eruit gaat halen, want ik vond de a.i. van je gang en politie erg goed.

    moet IV moet IV moet IV moet IV moet IV moet IV moet IV moet gta IV..... gta IV wordt toch echt m'n favoriet dit jaar!!!
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar Saints Row heeft wel een slechte framerate die de boel flink verneukt. Maar ff over dat rijk/arm, je zult vast wel een crimineel met status worden die vast wel een duur pak kan aanschaffen en 't een en ander.
     
  17. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik ben al sinds dag 1 grote liefhebber van gta. Vooral deel 3, vice city en san andreas hebben me jaren aan mn playstation laten hangen. Met Saints Row heb ik me ook super vermaakt. Enigste minpuntje van deze game vond ik eigenlijk dat je geen motors/boten en vliegtuigen had. Dus misschien iets voor deel 2. Verder was deze game op sommige punten weer net wat beter dan gta. En die dingetjes mogen ze van mij rustig overnemen in GTA IV. En zoals de bronnen doen gaat dit ook gebeuren. Ik noem de gsm, het navigatiesysteem dat je de kortste weg wijst.... komt goed allemaal. Nog 90 nachtjes slapen voor de officiele release
     
  18. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row was nogal eentonig.., de hoofdmissies bestonden alleen maar uit iedereen neerknallen. En die activities vond ik niets. GTA 4 is wat dat betreft veel beter. Saints Row heeft wel zoals je zei: geen boten/motors/vliegtuigen, wat opzich ook wel jammer is. De kortste weg wijzen vond ik ook zeer tof en het feit dat je eerst op Y moet drukken wanneer je een missie wilt starten als je in een Marker staat. Bij GTA erger ik me soms dood wanneer ik perongeluk wéér in zo'n missiemarker ben gaan staan.
     
  19. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig doet R* er ook dingen in die je ook bij saints row had (winkel overval enzo). Van mij mogen ze ook wel die activities overnemen, is wel leuker dan politie, ambulance, taxi die je in gta hebt.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Politie en ambulance deed ik echt nooit. Dus die mogen ze er van mij wel uitlaten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina