[TV] Wie is de mol? '08

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

?

Wie is de mol?

  1. Dennis (Mol)

    23,4%
  2. Edo (Winnaar)

    51,1%
  3. Patrick (laatste afvaller)

    14,9%
  4. Regina (Verliezer)

    10,6%
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wie is de mol? '08


    [​IMG]

    Het is weer zover! Elke donderdag om 20.30 begint op Nederland 1 weer een nieuwe aflevering van Wie is de mol!

    Aflevering gemist? Hier een lijst met alle afleveringen:
    Aflevering 1
    Aflevering 2
    Aflevering 3
    Aflevering 4
    Aflevering 5
    Aflevering 6
    Aflevering 7
    Aflevering 8
    Aflevering 9
    Aflevering 10

    De kandidaten zijn dit keer weer bekende Nederlanders. De volgende kandidaten doen mee:

    - Dennis Weening De Mol
    [​IMG]
    Dennis werkt op de reclameafdeling van TV West als hem wordt gevraagd om het jongerenprogramma Westpop te presenteren. Voor Veronica presenteert hij Stennis en hij begint zijn eigen productiebedrijf. Hij is vooral actief in de muziek- en jongerencultuur.

    Vanaf 2003 presenteert hij bij MTV Summer of MTV en Brand New Live. Nu presenteert hij daar het programma Roll the Dice. Bij 3FM presenteert hij het radioprogramma 3VOOR12FM op maandag- en donderdagavond. Ook is hij vaak te zien als presentator van popfestivals. Tot oktober 2007 speelt hij gitaar en zingt hij in de garagerockband Spider Rico .


    - Edo Brunner Winnaar
    [​IMG]
    Edo studeert in 1995 af aan de Toneelschool van Utrecht. Daarna speelt hij verschillende rollen in tv-series, zoals Baantjer, Kees & Co, Hartslag, Rozengeur & Wodka Lime, Grijpstra & de Gier, en De Buurtsuper.

    Ook is Edo te zien in verschillende films, waaronder de Griezelbus, Feestje!, Ja zuster, nee zuster. Hij had de hoofdrol in de film Dennis P.
    In 2006 presenteert hij voor BNN het programma Cashcab en doet hij mee in Kannibalen. Sinds eind 2006 is hij een van de acteurs in Tequila en presenteert hij het programma Llinke Soep.


    - Regina Romeijn Verliezer
    [​IMG]
    Nadat Regina haar VWO afrondt, werkt ze als reisleidster in Frankrijk. Daarna gaat ze communicatiewetenschappen gaan studeren aan de UVA en werkte ze drie jaar bij een reclamebureau.

    Samen met vriendin Mirjam Bouwman presenteert ze in 2005 het programma Zij gelooft, zij niet voor de EO. Vanaf 2006 is ze te zien als presentatrice bij Net 5. Ze doet daar Weekendtripper en HartsTocht.
    Ook is ze een van de deelnemers van Peking Express V.I.P. Ze is nu een van de vaste gasten in het radioprogramma BNN United en vanaf 2008 is Regina te zien in het programma Slag om Pampus, dat ze presenteert voor de NCRV.


    - Nicolette Kluijver Afgevallen in Aflevering 1.
    [​IMG]
    Als ze tien jaar is zingt Nicolette mee bij Kinderen voor Kinderen on Tour en later werkt ze voor de lokale omroep in Almere. Maar eigenlijk wil Nicolette boerin worden. Ze haalt haar melkdiploma en tractorrijbewijs en begint aan de Middelbare Agrarische Land- en Tuinbouwschool.

    Op haar zeventiende wordt ze ontdekt door een modellenbureau en gaat ze werken als model voor Diesel, Tommy Hilfiger en G-Star.
    Nadat ze dit een aantal jaar gedaan heeft, wordt ze aangenomen bij 6Pack. Ook doet ze mee als deelnemer aan het reality programma The Farm.

    Vanaf 2006 werkt ze bij BNN. Hier is ze te zien in Spuiten en Slikken en in Try Before You Die. Samen met Dennis Storm reist ze voor deze omroep de wereld over in Weg met BNN. Met Sophie Hilbrand presenteert ze De Klimaatpolitie.


    - Annette van Trigt Afgevallen in Aflevering 2.
    [​IMG]
    Annette studeert af aan de Pedagogische Academie, maar begint in 1979 met haar eerste radioprogramma bij Veronica. Voor dit programma Kletskop interviewt ze bekende Nederlanders. Ze blijft nog een aantal jaren werken bij Veronica en presenteert verschillende programma's, waaronder het bekende muziekprogramma Countdown.

    Vanaf 1988 werkt ze voor de VARA. Daar presenteert ze TV Magazine en maakt ze het radioprogramma Bal op het dak, met gasten uit de sport en media. Daarna begint ze bij Studio Sport. Ze presenteert onder andere de Olympische Spelen en het WK en EK voetbal. Ook is ze iedere week te zien in het Sportjournaal en met het Eredivisie Voetbal.

    Verder presenteert ze het radioprogramma Met het oog op morgen en is ze tussen 2002 en 2004 bij het NOS Journaal van zes uur te zien. Nu is ze een van de presentatoren van het radioprogramma Casa Luna van de NCRV en werkt vooral als zelfstandig journalist en presentator.


    - Georgina Verbaan Afgevallen in Aflevering 3.
    [​IMG]
    Georgina wordt al op jonge leeftijd lid van de musicalgroep Harlekijn in Zoetermeer en maakt verschillende kindermusicals. Vanaf 1991 krijgt ze les op de Jeugdtheaterschool Rabarber in Den Haag.

    Vanaf 1997 krijgt ze landelijk bekendheid als Hedwig Harmsen in Goede Tijden Slechte Tijden. In 2000 stopt ze hiermee. Daarna speelt ze onder andere in de films Amazones, Joyride, Costa!, Volle Maan en Erik of het klein insectenboek. Ze heeft daarnaast verschillende rollen gehad in bijvoorbeeld Hertenkamp, Pittige Tijden, Medea en Lotte. In 2006 en 2007 is ze te zien als Mooie Lena in de tv-serie 't Schaep met de 5 Pooten. In 2008 komt de film Alibi uit. Verder is ze nog te zien in de Amerikaanse remake van de film Blind Date van Theo van Gogh.

    Georgina zet zich actief in voor goede doelen. Ze gebruikt haar bekendheid om dierenleed te verminderen. Zo voerde ze actie tegen de verkoop van bont en stond ze in 2006 op de kandidatenlijst voor de Partij voor de Dieren.


    - Coen Swijnenberg Afgevallen in aflevering 4.
    [​IMG]
    Als Coen twaalf jaar is, begint hij met radio maken op zijn slaapkamer en op zijn veertiende werkt hij bij OptimaalFM, de lokale omroep van Maartensdijk. Na 1,5 jaar stapt hij over naar de lokale omroep van De Bilt en begint hij bij het regionale radiostation EFM in Amersfoort.

    Via Radio Flevoland en Radio M in Utrecht komt hij bij 3FM terecht. Daar krijgt hij een nachtprogramma, dat hij combineert met zijn ochtendshow voor de Utrechtse radio. Vanaf 2003 werkt hij alleen nog maar voor 3FM en presenteert hij iedere ochtend het programma Swijnenstal. Dit programma wordt later verplaatst naar de avond.

    Op vrijdagavond maakt hij bij de NPS samen met Sander Lantinga het programma Lantinga & Swijnenberg, waarbij veel BN-ers in het programma te gast zijn. Halverwege 2006 wordt hij door BNN gevraagd om samen met Sander een nieuw programma te presenteren in de middaguren. Sinds september dat jaar is hij op maandag tot en met donderdagmiddag te horen in de populaire Coen & Sander Show. Ook is hij een van de kandidaten in het programma Get smarter in a week.


    - Joris Linssen Afgevallen in aflevering 6.
    [​IMG]
    Joris studeert geschiedenis in Utrecht. Hij werkt daar ook bij de Stadsomroep en als verslaggever bij AT5. Sinds 1994 werkt hij bij de NCRV als programmamaker. Hij regisseert de reportage-series De Mensen van de Thuiszorg en De Mensen van de Uitvaart en is verslaggever bij Man Bijt Hond.
    In 2001 begint hij als presentator van Taxi. Dit doet hij zes seizoenen. Vanaf 2005 presenteert hij Hello Goodbye, waarin hij op Schiphol praat met ophalers en wegbrengers. In november 2007 is zijn nieuwste programma te zien: Joris Pakket Service.

    Behalve tv-maker en presentator is Joris ook artiest en tekstschrijver. Van 1991 tot 2003 treedt Joris op als zijn alter ego Ome Cor. Hij is dan een succesvolle smartlappenkoning en toert langs de Nederlandse schouwburgen. In zijn studententijd is Joris voorman van The Vendettas en speelt in zalen als de Melkweg en Paradiso.
    Met zijn huidige band Caramba doet hij nu vooral theateroptredens. In november 2007 komt zijn nieuwste cd uit, met bewerkingen van Mexicaanse nummers en eigen materiaal.


    - Dunya Khayame Afgevallen in Aflevering 7.
    [​IMG]
    Dunya studeert in 2004 af aan de Toneelacademie in Maastricht. Tijdens haar studie heeft ze onder meer een rol in de serie De Enclave en in Luifel & Luifel.
    Ze speelt een hoofdrol in de tv serie Finals , speelt mee in Goede Tijden Slechte Tijden en ze staat op de planken in onder andere Othello van Toneelgroep Amsterdam, Lysistrata van de Theatercompagnie en Rozennacht van het Tropentheater.

    In 2003 is ze te zien in de telefilm Staatsgevaarlijk en later heeft ze een rol in Alex FM. Nu is ze een van de vaste gasten in het radioprogramma BNN United, ze schrijft een column voor het Amsterdamse magazine nl20 en speelt ze in de musical Hair.


    - Patrick Martens Afgevallen in Aflevering 8.
    [​IMG]
    Nadat Patrick drie jaar MBO publiciteitstekenen en reclame gestudeerd heeft, begint hij met de vooropleiding van de Toneelschool (Rabarber) in Den Haag. In Utrecht volgt hij enkele acteerworkshops. Hij speelt enkele gastrollen in Onderweg naar Morgen en Goudkust. In 1999 breekt hij door als Morris in Goede Tijden Slechte Tijden.

    Sinds 2004 speelt hij Mike in de televesieserie Zoop. Diezelfde rol heeft hij in de films Zoop in Afrika en Zoop in India. Samen met Viviënne van den Assem presenteert hij voor Nickelodeon het programma SuperNick. In het wassenbeelden museum Madame Tussauds is een beeld van Patrick Martens te bezichtigen.
     
    Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  2. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah misschien ga ik deze wel volgen. Hoewel het mij nooit lukt omdat als ik 1 aflevering mis dan is het al veel minder leuk. Toch vind ik die BNers niet allemaal even bekend. Ik ken er 1 en nog 1 van naam. De rest nog nooit van gehoord.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je er 1 mist is het gelijk een stuk minder idd. Ik kon alleen Regina Romeijn nog niet. Wel jammer dat het weer met B(N)N'ers is, de seizoenen met gewone Nederlanders vond ik een stuk leuker...
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  4. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar hebben we een mooie website voor: Uitzendinggemist.nl

    Ik denk dat ze daar nooit meer vanaf stappen zolang er BNers zijn die mee willen doen.
     
  5. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar die filmpjes op die site deden het nooit bij mij. In geen een browser op geen een manier. Altijd gezeik met die players.
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Yes, eindelijk weer! :)

    Ze hebben een leuke groep bij elkaar geraapt volgens mij, kan leuke situaties opleveren :cool:
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, leuke groep, wat jonger ook dan vorig jaar geloof ik. Ben weer benieuwd. :)
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Edo Brunner is mijn mol kandidaat dit jaar!

    En net als vorig jaar zeg ik niet waarom 8)
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Had jij het vorig jaar niet meteen goed? :9

    Vraagje trouwens. Waar speelt het zich dit jaar af?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mexico :cool:
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Mexio oke chillend. Ga ook diet jaar weer kijken ben benieuwd!!
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Leuke groep, hopen dat ik het niet vergeten te kijken!
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Yes, yes, yes! Ik vind het een geweldig programma. :D

    Vorig jaar keek ik stevast elke donderdag en dan zat ik vrijdagmorgen hele theoriën te bespreken met mijn vrienden. Ik vind het geweldig hoe dit programma met je speelt. Wat moet je nu geloven en wat niet?

    Ik schat deze groep ook hoog in (op Georgina Verbaan na natuurlijk).
     
  14. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Mijn mol volgend jaar is Nicolette Kluijver. Kijk er naar uit. Alle verborgen aanwijzingen proberen te vinden.
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik gok op Patrick Martens. ^^
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook mijn keuze. Op de één of andere manier heeft ze me altijd doen denken aan de Grinch.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor de mensen die, Die is de mol hebben gemist: link

    Was best leuk, marc marie was er en nog een hoop kandidaten uit het 2de en 3de seizoen, geinig om dat allemaal weer terug te zien :)

    Ik heb mijn mol ook al wel op het oog maar wacht altijd minimaal 1 aflevering tot mijn definitieve keuze :+ (Hoewel ik yvon jaspers al ver voor het begin goed had :9)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Morgen, half 9 op ned 1!! Eindelijk _O_
     
  19. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm ziet er naar uit dat ik de eerste moet gaan missen, vrijdag tentamen en moet nog heel veel leren :mad:
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Succes daarnee dan, ik moet ook voor tentamens leren. Maar dit uurtje ga ik zeker vrij houden!

    Ik weet tot nu toe zo goed als niks. Ik ken een paar kandidaten en de locatie. Dit jaar ga ik proberen geen aflevering te missen.
     

Deel Deze Pagina