1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]

    Game: Call of Duty 4: Modern Warfare

    Platforms: Xbox 360, PS3, PC

    Uitgever: Activision

    Developer: Infinity Ward

    Genre: Eerste Persoons Shooter

    Release datum:Xbox 360,
    Reeds verschenen


    INHOUDELIJK



    SCREENSHOTS


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    TRAILER

    [gt]21257[/gt]
    http://www.gamershell.com/download_18925.shtml

    Topics:
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6

    Startpost mogelijk gemaakt door: Inf1nity
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Alweer een nieuw deel, ik hoorde dat dit de best verkochte game was in 2007
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Deel 7. Dat is even veel in miljoen dat Call of Duty 4 over de toonbanken is gegaan, 7 miljoen keer verkocht in 3 maandjes!
     
  4. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd al gedacht dat deze beter werd dan halo, en wat blijkt :D
    IK lijk wel de nieuwe Uri Geller, ik kan de toekomst voorspellen in mn gedachte :p haha
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Screenshots hebben ook hun beste tijd gehad zie ik.

    Inmiddels level 35 en vind het een lekkere shooter. Alleen jammer van een paar dingen. Al die hosts die de game enden. Als je party lead bent, je drukt op B, dan vallen mensen soms uit je party? En die granaat die je aan kan zetten als je de pijp uit gaat. Zo irritant en totaal niet realistisch. Verder zijn er veel laggy games 's avonds maar dat is gewoon omdat live nog steeds (3 maanden bijna..) niet lekker werkt. Hoe zit het trouwens met dat levelen na level 55. Ik zie soms mensen van level 35 die geen major zijn (zoals ik). Zijn zij dan al door ge-levelt (dus al 55 levels gehad) en blijft die dan doortellen waardoor ze een andere ranking krijgen?
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als je lvl 55 heb bereikt unlock je prestige mode, daarmee ga je terug naar lvl 1 maar heb je een ander plaatje naast je tag. Niet veel boeiends eigenlijk aangezien je ook al je challenges kwijtraakt op die manier. Het zorgt wel voor wat meer uitdaging :)

    Ik heb vanavond eindelijk weer even kunnen spelen op live, het netwerk in ons huis is eindelijk even fatsoenlijk nu al die torrent fuckers het studentenhuis uit zijn 8) Join ik constant allemaal Amerikaanse hosts, nog een kutverbinding haha!

    Merk wel dat dit spel na een aantal weken niet spelen nog steeds makkelijk op te pakken is :)
     
  7. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu in de 7e prestige mode level 31 xD
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel! Had ik toch niet helemaal verwacht. Ben niet zo'n shooter fan.

    Controller reageert wel fokking snel overigens, daar moest ik wel even aan wennen, maar aan de andere kant ook wel weer chill :)

    Zelfs 2 mensen gekilled in m'n eerste online match :9

    Ik ben zo slecht in shooters...
     
  9. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die update nou eens :mad: kan niet eens fatsoenlijk snipen die kogels komen bijna nooit aan. En in first person spectaten lijkt me ook wel vet.
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ja duurt wel echt te lang man, ik hoop ook dat ze meteen een paar nieuwe mappen drbij doen. Want ben de mappen al meer dan zat geworden.............
     
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Had daarstraks even een hapering, maar niet door lag. Dus ik net kijken naar de disc, geen krassen, maar als ik echt een velle lamp erop zet, zit hij vol krassen, is dat erg? (het zijn zeer lichte krassen, overdag niet zichtbaar) Verder hebben alle disc die ik heb dat :\. Bijna 2e prestige. Welke gamemode speel je boelie? jij lvled snel :eek: maar heb ook iemand in m'n friendlist die nu bij de 9e prestige is in 7 dagen, Headquarter verslaafd.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  12. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    6x prestige 21 :) en verslaafd
     
  13. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie beter als Halo3 zou zijn is gewoon een kwestie van smaak. De game is 7 miljoen keer verkocht voor de 360, de PS3 en PC. Halo3 6.5 miljoen alléén voor de 360!!
    Helaas pakt deze game mij niet, ik vind de multi van CoD3 beter, maar dat is gewoon een persoonlijke smaak.

    Hey, en die Uri was gewoon fake, hahaha.
     
  14. jsh

    jsh sweet lemon drops

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je elke keer als je opnieuw begint alle intel en die tv's weer opnieuw opzoeken of alleen die je nog niet gevonden heb?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    intel onthoudt ie, tv's niet
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan de controller sensitivity veranderen bij (start) Options->Controller Sensitivity->Custom en dan kun je daar 1/tm 10 kiezen (1 is very Low en 10 is Insane).

    @ Jsh, intels blijven gewoon staan (die tv's niet). Dus je hoeft alleen nog diegene die je nog niet had gevonden.
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Man, het is hard werken voor een goede k/d x'D
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin. Er heb genoeg afgesniperd, sommige snipers moet je gewoon zorgen dat je 100% stil zit.

    Tevens wordt er met de update volgens mij weinig mee gedaan, ze gaan probleempjes fixen met de Acog op de sniper, niet de standaard scope die erop zit.
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wie loopt er in godsnaam met zon scope op zijn sniper :p
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja, dan heb je die 100 kills, en dan krijg je een ACOG scope:mad: net of iemand die gebruikt:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina