1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Peking Express] de revolutie route

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sognare, 22 feb 2008.

  1. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht koppels uit Nederland en België racen tegen elkaar tijdens een helse tocht door Mexico, Nicaragua en Venezuela. Deze landen hebben alle een revolutionair verleden, of heden. Nieuw dit jaar is dat de deelnemers de eerste etappes in twee teams van vier koppels worden onderverdeeld. Ze zijn dus voor het eerst in de historie van Peking Express helemaal van elkaar afhankelijk. Peking Express: de Revolutie Route wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en Roos van Acker en begint op woensdag 5 maart om 20.30 uur op NET 5.

    Deelnemers:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Landen:

    In hoog tempo liften de koppels door landen met een sterk revolutionair verleden of heden. Ze beginnen in Mexico, dat ooit de woonplaats was van indiaanse beschavingen als de Maya en de Azteken die in opstand kwamen tegen Spaanse bezetters. Daarna racen ze door Nicaragua, het enige land op het Amerikaanse continent waar een guerrillabeweging aan de macht kwam. Het laatste land van Peking Express: de Revolutie Route is Venezuela, waar de zelfverklaarde Che Guevara van deze tijd, president Hugo Chávez het land op geheel eigen wijze regeert.
     
  2. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf een groot fan kijk al sinds eht 2de jaar en kijk er naar uit! jammer dat ik woensdag op vakantie ben en de eerste en extr lange uitzending niet kan zien!
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb maar één seizoen gekeken. Was volgens mij het seizoen van Peking naar India (Bombay?). Toen deed een goede vriendin van mn zussen mee.
     
  4. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die hier Peking Express kijkt???? Dat valt me toch echt tegen!
     

Deel Deze Pagina