1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Omdat men te lui is een nieuw deel neer te kwakken die ik het maar even dan. :cool:

    [​IMG]


    Nou, duidelijk verhaal toch? :cool:

    Ik ren zelf weer hard weg uit deze thread, want ik ben meer van de 4wielers. 2wielers + Goiz = Crash. -_-

    Have fun in deel 3 :)

    Het vorige deel vind je hier
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    Hij is absoluut erg mooi geworden, en het is waar wat je zegt over die termignonis; kwalitatief laten ze het een en ander te wensen over. Ben zelf gegaan voor Sil Motor, ook zo mooi kort.

    Maar goed, gestoord man, je hebt 100 pk meer dan ik. 8)
     
  3. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    termi's vind ik persoonlijk (en zeker weten meer dan alleen maar beukie) geen prijs kwaliteit verhouding hebben wat de afwerking aangaat.

    uitlaten zitten vaak scheef onder of naast de motor hoe je ze ook stellen wil.
    popnagels die er door frankensteins monster zelf zijn ingeschoten.
    lasnaden slecht afgewerkt met slakken en andere schoonheidsfoutjes.
    bochten die niet lekker aansluiten op de rest van het geheel.

    nee termi is niet mijn ding en gezien dat je voor praktisch hetzelfde geld (soms wat meer soms wat minder) het absoluut Waanzinnige Akrapovic kan kopen zou je gek zijn als je dat dan niet deed.........althans in mijn beleving.

    het blijft natuurlijk heel persoonlijk en sommige zweren gewoon bij termi.....en dat is hun godverkregen recht.

    en het belangrijkste....


    het geluid telt natuurlijk helemaal mee.
    termi's en akra's maken beide verschillend geluid dus wat de een mooi vind vind de ander wellicht helemaal niks.


    de garoeten :+
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  4. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje raar n topic over motoren en scooters.

    Hier zit wel n heel groot verschil tussen.
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3


    Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een domme reactie! Geen verschil tussen een scooter en een moter. En wat is er raar aan we zijn het toch niet aan het vergelijken? Wat beter is?
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nou ik vind het maar mooi dat er ook scooters tussen mogen.. kan ik mooi mijn brommer laten zien..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    heb het racegaas en Velglint er net op.. ziet er uit als nieuw.. comments?
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja weinig op aan te merken. Simpelweg de mooiste brommer die er op dit moment is. Heb zelf een Senda X-treme, ook een prachtding maar lang niet zo mooi als de limited. Geweldig ding, veel plezier ermee, kijk uit dat hij niet gestolen wordt.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    vind de extreme ook erg gaaf hoor..

    het enige nadeel van die van mij is dat hij een digitale teller heeft.. niet zo nauwkeurig qua toerenteller.. maar daar kijk ik eigenlijk toch nooit op..

    hoe hard loopt die van jou eigenlijk?
     
  10. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij heeft inderdaad ook zo'n digitale teller. Een metertje net zoals je snelheid is inderdaad leuker. Die van mij kan 85/90 alleen rijd ik die snelheid eigenlijk nooit puur omdat het gewoon onverantwoordelijk is, behalve dan op een hele lange weg zonder zijstraten oid.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2008
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    een jongen naar mijn hart die Danger :cool: :+
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijft een prachtige brommer die limited, heb er zelf ook één gehad. Daarna nog een GPR Nude maar qua looks was de senda wel het lekkerste. De nude was qua bochtenwerk weer lekkerder.

    Heb ondertussen alles op tweewielen, behalve mn fiets, verkocht en het is nu even wachten op de 18e verjaardag om dan lekker motor te gaan rijden :D
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn voertuigbeheersing voor de motor gehaald. Nu op naar het volgende examen :D

    Al 2/3 rijbewijs :D
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik rijd het alleen op de rechte stukken.. haal wel eens auto's in enzo. en als ik fietsers moet inhalen gebruik ik het ook om met het tempo van de auto's op de gewone weg te blijven..

    er komt nog een Snellere Cilinder onder..

    @Pimmy:

    Welk nummer had je en aan wie heb je hem verkocht. want volgens mij zijn er maximaal 15 stuks in nederland en heb ik het laagste nummer (0057)

    en ik ben nog van plan om nog een brommer bij te halen.. een normale Extreme ofzo want ik heb wel eens zin om hem aan te gaan passen.. of ik koop een goedkope aerox om op te lappen..
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2008
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Limited was een 2005 editie, had nummer 185. Heb 'm verkocht aan een jongen uit het oosten van het land. Moet wel eerlijk bekennen dat ik 'm weer mis nu het zulk lekker weer is, wil lekker rijden... maarja nog even volhouden tot 4 juli (motorlessen).

    Gefeliciteerd Dahouseman, wanneer heb je t pasje in je portomonnee zitten?

    Er zijn overigens nieuwe foto's van de Monster 696, ik vind 'm echt heel gaaf, vooral in het wit. Als het financiele gedeelte gaat lukken, weet ik zeker dat het 'm gaat worden.
    http://www.motormeuk.nl/view_picture/1951/8ab9f266f7e426fc9cef07021229926f#index
    [​IMG]
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    weet je ook nog de locatie waar die vandaan kwam? want ik kom ook uit het oosten en er staat volgens mij zoon limited edition wel vaak in almelo
     
  17. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop hem eind deze maand of begin/half volgende maand hebben. Rijschool is nu het laatste examen voor mij aan het inplannen. Kwa lessen heb ik er niet veel meer nodig (volgens rijschool en ik vind het zelf ook aardig gaan), dus het ligt het aan het CBR.
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22

    [​IMG]

    Vind ik erg vet, 550cc v-twin met 70 pk. Is een aprilia dealer die het blokje al tot 100 pk heeft getuned! terwijl de motor zelf maar 120 kilo is!

    Vind ze momenteel nog iets te duur en te onpraktisch maar anders had ik er zeker 1 gekocht (gebeurt misschien nog wel, ga binnenkort even een proefritje maken)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gaaf man :cool: Keep us posted. Waar ga je op rijden als je t pasje hebt?

    @Kimi, ik weet niet precies waar hij vandaan kwam, het oosten haalde ik uit het dialect en paardentrailer 8)

    @jorrit, is de Ducati Hypermotard niks voor je dan :D

    [​IMG]
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook heel gaaf maar deze is weer 70 kilo zwaarder =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina