1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Gears of War

    [​IMG]

    Informatie:
    Uitgever: Microsoft
    Ontwikkelaar: Epic Games
    Genre: Derde Persoons Shooter
    Release: Reeds verschenen
    Site: www.gearsofwar.com

    Game informatie:

    XBW Gamepage

    Nieuws items:

    XBW Hands-on
    Lees details van Gears of War in interview met Cliffy B
    Gears of War ‘Annex’ multiplayer achievements toegevoegd
    Aankomende Gears of War film krijgt Die Hard 4 regisseur


    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Reviews

    Beoordeling: Legendarisch! [​IMG]

    Filmpjes:

    Filmpjes kun je hier vinden.

    Gametrailers.com review:
    [gt]14748[/gt]

    Annex-mode trailer:
    [gt]18432[/gt]

    Marcus Fenix and Dom:
    [gt]14873[/gt]

    Links
    Deel 1
    Deel 2
    Deel 3
    Deel 4
    Deel 5
    Deel 6
    Deel 7
    Deel 8
    GoW op Gamerankings.com
     
  2. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Alweer een nieuw deel \o/ toch fijn om te zien dat een spel na 1.5 jaar nog zoveel aandacht krijgt :cool:
     
  3. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar volgens mij krijgt he tnu weer iets meer aandacht in de loop naar Gears of War 2 dus maar ik vind gears nu nog steeds heel vet online en offline
     
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Ik ben het ook weer gaan spelen sinds ik van GoW 2 hoorde :)

    Maar het blijft geweldig!
     
  5. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil met mij Gears of War vanaf act 2 op hardcore co-oppen?
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Pff online is het niveau echt hoog. Ik ben nu ff 2 uurtjes bezig en het schiet niet op. Maar het gaat al wel steeds bezig en ik hoop dat ik nog wat beter kan worden :D En ik wil nog wel een keer het spel op Insane uitspelen, maar dat is bijna onmogelijk? Maar het spel blijft boeien en dat vind ik best knap :cool:
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Als je goed wilt oefenen moet je annex doen :thumbs:
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    O ok :) Ik doe nu steeds Warzone. Wat is het verschil tussen alle soorten games? Dus wat is wat?
     
  9. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Warzone - Elkaar mollen en als je down bent kan je niet meer up tenzij een teammate je revived.

    Execution - Zelfde als bovenstaande behalve dat je door op A te rammen als je down bent weer omhoog kan, daarnaast kan je alleen met directe kills bij iemand die down is een kill maken, dus chainsaw, curb stomp, headshot etc.

    Annex - Wapen-punten op de map worden een soort capture zone voor een bepaalde tijd. Beide teams moeten dit punt veroveren en vasthouden. Imo de spannendste, zolang er geen kleuters quitten, wat veel te vaak voorkomt.

    Assassination - Ieder team heeft een leider, degene met hoogste score, en het is simpelweg: mol de leider van het andere team en je hebt gewonnen.

    Ben zelf ook nog vrij nieuw voor de game, maar eindig in ieder geval wat geregelder hoger in het team dus het spelen helpt zeer zeker! Moet wel zeggen dat het verschil tussen host zijn/met host spelen en bij het andere team zijn belachelijk groot is.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bedankt he ;) Dit wou ik graag zien! Ik ga nu ook al steeds beter en ik maak nu gemiddeld 10 kills per potje en aangezien ik er eerst 2 gemiddeld had :+ Veel oefenen inderdaad dan lukt het wel. Zelf vind ik Warzone en Annex wel leuk, Execution klinkt mij al niet leuk en Assassination, ook niet! Maar het blijft toppie!
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Ik wil GoW nogsteeds online gaan spelen, maar als ik een keer een potje doe word ik genadeloos geowned en dan heb ik al geen zin meer :+. Ga ik liever CoD 4 spelen waar ik wel goed in ben xD.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2008
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je moet gewoon even er 2 uur voor gaan zitten, deed ik ook en nu gaat het lekker en het is echt leuk! En ik ben nou niet echt een top gamer, dus dat moet jouw ook wel lukken ;)
     
  13. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeepsop en zuzek ik heb de game nu net en zoek nog wat mensen die het ook spelen maar niet pro zijn. Kan ik jullie toevoegen?
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Tuurlijk, voeg maar toe! Ik heb het spel al wel wat langer hoor, maar ik wil je wel helpen met bepaalde achievements voor co-op ofzo ;)
     
  15. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas bij act 2 :p Multiplayer begin ik nu door te krijgen morgen even kijken hoe het gaat.
     
  16. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, natuurlijk! Kom sowieso vrij weinig Nederlanders tegen moet ik zeggen, bijna allemaal grofgebekte Amerikanen helaas. Wil trouwens ook wel co-op achievements traden :).
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb vandaag Act 1 uitgespeeld op Casual, ben van plan zeker deze week hem op Casual uit te spelen en dan Insane te gaan doen(co-op) vind het een erg vermakelijk spel toch wel.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Casual kun je wel halen in een week. Mij was het gelukt in 2 dagen. Insane is alleen een heel stuk moeilijker ;)
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Voeg mij ook maar toe! Wil ook GoW gaan spelen ;).

    Had hem uitgespeeld op insane en daarna niet meer aangeraakt. Mijn laatste achievement is dan ook behaald op 8 januari 2007 :+.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2008
  20. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk wat motivatie! Net met 6-1 execution verloren maar toch "Dont Hate the Player" behaald. Ik zal jullie zelf ook even toevoegen, maakt het toch leuker :).
     

Deel Deze Pagina